SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35142              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 27 ارديبهشت 99 Sat 16 May 20
تاریخ پایان : یکشنبه 28 ارديبهشت 99 Sun 17 May 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، پردیس بین الملل دانشگاه شیراز
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دبیرخانه دائمی کنفرانس
اطلاعات تماس : info@aicu.ir 09103273566
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( http://www.aicu.ir/fa/ )

شهرسازی

زمان برگزاری هشتمین کنفرانس سالانه بین المللی شهرسازی، مدیریت و توسعه شهری؛شیراز- در محل پردیس بین الملل دانشگاه شیراز - در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 99 میباشد .

هشتمین کنفرانس سالانه بین المللی شهرسازی، مدیریت و توسعه شهری توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و با همکاری دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و اساتید هیات علمی از 27 لغایت 28 اردیبهشت 1399 به مدت دو روز در سالن همایش های پردیس بین الملل دانشگاه شیراز برگزار می شود.

از این رو از تمامی اساتید محترم دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشجویان عزیز دعوت می شود تا با شرکت در این رویداد علمی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه موضوعی مهندسی عمران، معماری و توسعه، مدیریت و برنامه ریزی شهری، به منظور بررسی راهکارهای بهره گیری موثر و کارامد از این دستاوردها و برنامه ریزی لازم در جهت تکامل و توسعه تحقیقات انجام شده و استفاده از آن در جهت توسعه علمی، ارائه نمایند و از حضور ارزشمند اساتید بهرمند شوند. از مهمترین برنامه های این کنفرانس، سخنرانی سخنرانان کلیدی، ارائه مقالات سخنرانی و پوستری، برگزاری کارگاه های آموزشی می باشد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.