SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35395              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 20 آبان 99 Tue 10 November 20
تاریخ پایان : جمعه 23 آبان 99 Fri 13 November 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، نمایشگاه بین المللی فارس
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : راشا دیار پارس
اطلاعات تماس : 71-36340553 ایمیل: info@rashadp.com ایمیل مدیریت: khoram@rashadp.com
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( http://www.rashadp.com )

کاشی و سرامیک

زمان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک و سنگهای تزئینی ؛شیراز - در محل نمایشگاههای بین المللی فارس - در تاریخ 20 تا 23 آبان ماه 99  میباشد .

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک از قدیمی ترین ساخته های دست بشر میباشد و پیشینه آن به سفالگری برمیگردد که ازجمله باستانی ترین هنرهای بشری و در واقع سرمنشاء هنر تولید کاشی و سرامیک است و نخستین آثار این هنر در ایران به حدود 10هزار سال قبل از میلاد میرسد.ادامه پیشرفت در صنعت سفالگری منجر به تغیراتی در روش تولید که شامل تغییر کوره ها اختراع چرخ کوزه گری و هم در کیفیت مواد سفالگری نظیر رنگ آمیزی و لعاب کاری بوده است.

امروزه صنعت کاشی و سرامیک یکی از مهمترین صنایعی است که نقش قابل ملاحظه ای در ساخت و ساز و زندگی روزمره دارد طی 20سال گذشته کشورهای زیادی با سرمایه گذاری و بهره گیری از آخرین فناوری تولید به جمع تولیدکنندگان کاشی و سرامیک پیوسته اند که در ایران در ردیف برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک قرار دارد.

نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی و سنگهای تزیینی با هدف کمک به توسعه کشور و پیشرفت این صنایع و همچنین فرآهم آوردن زمینه ای مساعد برای تبادل تجربیات و معرفی تولیدکنندگان و فعالان این بخش و ارائه بروزترین دستاوردها نقش آفرینی میکند. بی شک برگزاری این نمایشگاه با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و مشارکت و همراهی شرکتهای معتبر داخلی و بین المللی فرصت مناسبی برای آشنایی با دیدگاه های کارشناسان و متخصصین فن و ارئه دستاوردهای جدید پژوهشگران و فعالان این صنعت را فراهم میسازد.

فعالان در زمینه های کاشی سرامیک، مبلمان و تجهیزات حمام، مواد خام و تجهیزات لازم برای سرامیک، مواد و ابزار لازم برای نصب، نمایش و تزئین محصولات سرامیکی، سرویس ها و مجلات کاربردی برای شرکت ها و کارخانه ها، ماشین آلات و تجهیزات چینی بهداشتی، رنگ و لعاب ، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط میتوانند در این رویداد حضور داشته باشند.

نمایشگاه کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی و سنگهای تزیینی شیرازرویدادی تخصصی و معتبر در حوزه کاشی و سرامیک می باشد که هر ساله با حضور فعالان این صنعت برگزار می گردد وشرکت های معتبر داخلی و خارجی را دور هم جمع می کند.

در دوره های قبلی برگزاری این نمایشگاه ، شرکت مختلف از ایران ونمایندگانی از کشورهای دیگر در این رویداد بزرگ شرکت کردند.

در این نمایشگاه، جدیدترین تولیدات، تجهیزات و صنایع مرتبط به این صنعت ارائه می شود و همچنین نشست های تخصصی و کارگاه علمی با حضور استادان، کارشناسان و صنعتگران حوزه کاشی و سرامیک برگزار خواهد شد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.