SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35727              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 12 مهر 99 Sat 03 October 20
تاریخ پایان : شنبه 12 مهر 99 Sat 03 October 20
ساعت شروع : 19:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
دنیای مجازی، فضای وب، اینترنت، آنلاین
Virtual World Internet Web
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
برگزارکننده : آمایش سلامت سرزمین
اطلاعات تماس : dr.h.motaghitalab@gmail.com 01332581019

 طرح توجیهی

زمان برگزاری رویداد آنلاین نگارش و ارزیابی طرح توجیهی؛غیر حضوری - بصورت آنلاین - در تاریخ 12 مهر ماه 99 میباشد .

اساسا دو هدف اصلی در نوشتن طرح تجاري وجود دارد. هدف اول و مهمتر آنست که از این طرح در طول عمر کسب وکار خود بهعنوان راهنما استفاده کنید. این طرح، نمونه والگوي کسب وکار شما خواهد بود و براي نگاه داشتن شما در مسیر درست بکار میرود. طرح شما براي آنکه داراي ارزش باشد باید با زمان پیش رود. اگر شما طرح تجاري تهیه نمایید که از زمان جلوتر است از بسیاري از مشکلات و ناکامیها پرهیز کرده و آنها را حذف خواهید کرد .

دوم آنکه اگر بدنبال دریافت وام هستید یا قصد استقراض دارید طرح تجاري موردنیاز است. این طرح،اطلاعات مفصلی در مورد تمامی جنبه هاي عملیات گذشته و فعلی شرکت را در اختیار وام دهنده قرار میدهد و پیشبینی هاي آتی را نیز عرضه میکند.

در این دوره شما علاوه بر آشنایی با مفاهیم اولیه طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی به صورت کاملا عینی و ملموس کلیه مراحل و نگارش یک ارزیابی مالی و اقتصادی را به وسیله نرم افزار اکسل فراخواهید گرفت. آموزش از طریق اکسل هم به سادگی کار کمک می کند و هم منجر به آن می شود که کلیه افراد بدون نیاز به تخصصی خاص بتوانند انجام ارزیابی مالی اقتصادی را فرا بگیرند.

بعد از پایان این دوره شرکت کنندگان می توانند برای خود و یا دیگر متقاضیان گزارش ارزیابی مالی اقتصادی را تهیه کنند، لازم به ذکر است ارزش هر گزارش ارزیابی مالی اقتصادی از حداقل یک تا ده میلیون تومان تا بیش از چند صد میلیون تومان می باشد.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.