SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Food-Tech Eurasia)
کد رویداد : 35878              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 30 مهر 99 Wed 21 October 20
تاریخ پایان : شنبه 03 آبان 99 Sat 24 October 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : https://ilikevents.com( )

 مواد غذایی 

زمان برگزاری نمایشگاه فناوری های مواد غذایی استانبول (Food-Tech Eurasia) 2020 - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 30 مهر تا 3 آبان ماه 99 میباشد .

نمایشگاه فناوری های مواد غذایی استانبول (Food-Tech Eurasia) از ۳۰ مهر الی ۰۳ آبان ۱۳۹۹ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد. نمایشگاه فناوری های مواد غذایی استانبول (Food-Tech Eurasia) بزرگترین و جذابترین نمایشگاه سالانه منطقه برای بخش خوراکی و نوشیدنی محسوب می شود. از شیرینی تا گوشت و لبنیات و از انواع نان تا نوشیدنی ها، همه تولیدکنندگان از سراسر این صنعت به نمایشگاه تکنولوژی مواد غذایی استانبول می آیند تا بتوانند راهکارهای محلی و جهانی برای مسائل خود را بیابند، با متخصصان ارتباط برقرار کنند و شرکای جدیدی از ترکیه، اوراسیای مرکزی، منطقه منا، روسیه و حوزه بالکان فراهم نمایند. در دوره کنونی، نمایشگاه مواد غذایی اوراسیا با معرفی بخش های جدید، حوزه های تحت پوشش خود را گسترش خواهد داد. نمایشگاه فناوری مواد غذایی ترکیه برای تمام زنجیره تولید خوراکی و نوشدینی مکانی است که می توان در آن راهکارهای با کیفیت، مقرون به صرفه، معتبر و نوآورانه جهت ورود محصول به بازار را پیدا نمود

مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.