SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35882              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 22 آبان 99 Thu 12 November 20
تاریخ پایان : شنبه 24 آبان 99 Sat 14 November 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : www.istanbulsara.com( )

 ریخته گری

زمان برگزاری نمایشگاه تجهیزات و محصولات ریخته گری و فلزات غیرآهنی ترکیه 2020 - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 22 تا 24 آبان ماه 99 میباشد .

نمایشگاه تجهیزات و محصولات ریخته گری و فلزات غیرآهنی ترکیه مهمترین نشست جهانی برای دستیابی به بازار آسیا، اروپا، خاورمیانه و همچنین ترکیه است که در آن خریداران صنایع، سرمایه گذاران و متخصصان این مناطق با یکدیگر ملاقات می کنند. نمایشگاه ریخته گری یک گردهمایی معروف جهانی از صنایع فولاد و ریخته گری است. نمایشگاه فلزات غیر آهنی نیز بر روی امکانات، ماشین آلات و تجهیزات تولید و شکل دادن به فلزات غیر آهنی تمرکز می کند. بازدید کنندگان می توانند طیفی از ریخته گری تحت فشار (با فشار بالا و پایین) و کوره های صنعتی که یکی از لوازم مورد نیاز برای تولید فلزات غیر آهنی است را انتخاب کنند. نمایشگاه تجهیزات و محصولات ریخته گری و فلزات غیرآهنی ترکیه صنعت ریخته گری ترکیه را به جهان پیوند می زند. این نمایشگاه محل مهمی برای ارتباط صنعت ریخته گری ترکیه به خریداران در سراسر جهان است. این نمایشگاه به دلیل تمرکز تخصصی خود در محصولات ریخته گری از شهرت جهانی برخوردار است. خریداران جهانی ریخته گری به دنبال شرکت در این نمایشگاه هستند و آن را در تقویم رویداد های خود ثبت کرده اند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.