SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Erbil Building)
کد رویداد : 35914              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 29 ارديبهشت 00 Wed 19 May 21
تاریخ پایان : شنبه 01 خرداد 00 Sat 22 May 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، عراق، اربیل
Asia, Middle East, Iraq
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده :
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( ilikevents.com/ )

 ساختمان

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل (Erbil Building)  عراق - در محل نمایشگاه بین المللی  اربیل عراق - در تاریخ 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1400  میباشد .

نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل (Erbil Building) یکی از نمایشگاه های برتر حوزه ساختمان و ساخت و ساز در عراق محسوب می شود. بازسازی عراق، تقاضای عظیمی را برای متخصصین ساخت و ساز و سرمایه گذاری خلق کرده است. توسعه املاک ، صنایع ساخت و ساز و مصالح ساختمانی، همگی نیاز به سرمایه گذاری دارند. تعداد بی شماری از پروژه های بخش صنعت و زیرساخت به مقدار عظیمی مصالح ساختمانی، طراحی و تخصص ساخت و ساز نیاز دارند. نمایشگاه ساختمان عراق که توسط اتحادیه جهانی نمایشگاه های بین المللی (UFI) تأیید شده است، فرصت کشف سرمایه گذاری های بالقوه، گرد هم آوردن بخش های مختلف در کنار هم و پوشش دادن بخش های بسیاری از صنعت ساختمان و ساخت و ساز را با حمایت کامل اتحادیه های تجارتی محلی و منطقه ای، انجمن ها، دولت و ادارات و اتاق بازرگانی ارائه می دهد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.