SliderSliderSlider
ایونت رو

 

WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY
کد رویداد : 36383              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 02 شهریور 00 Tue 24 August 21
تاریخ پایان : جمعه 05 شهریور 00 Fri 27 August 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، سوئد، گوتنبرگ
Euro, Sweden
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Svenska Mässan
اطلاعات تماس : 00 80 708 31 46+ پست الکترونیکی infomaster@svenskamassan.se
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 چوب

زمان برگزاری نمایشگاه محصولات و فن آوری چوب WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY سوئد   2021 - در محل شهر گوتنبرگ سوئد - در تاریخ 2 تا  5  شهر یور  ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه محصولات و فن آوری و تکنولوژی محصولات چوبی WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY 2021 در سوئد برگزار خواهد شد . نمایشگاه WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY دو سالی یکبار برگزار میشود و در سال ۲۰۲۱ در گوتِنبُرگ، یا یوتِبُری، دومین شهر بزرگ سوئد و پنجمین شهر بزرگ کشورهای منطقه نوردیک برگزار خواهد شد . نمایشگاه محصولات و فن آوری چوب همچنان یک نمایشگاه جامع تجاری است که کل صنعت چوب را از ورود به سیستم تا پایان کار شامل میشود .

تاریخ جدید ۲۴-۲۷ آگوست ۲۰۲۱ به دلیل ویروس کرونا است. پس از گفتگو با غرفه داران ، انجمن ها و شرکا ، به تصمیم انتقال این رویداد به ۲۴ تا ۲۷ اوت ۲۰۲۱ رسیده ایم. اگرچه از اینکه نتوانستیم امسال شما را بصورت حضوری ببینیم پشیمان هستیم ، ما اکنون به بازبینی محتوای امسال و برنامه ریزی برنامه جدیدی متعهد شده ایم تا بتوانیم در یک رویداد حتی بهتر سال آینده شرکت کنید.

در نمایشگاه صنعت چوب WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY شرکت ها ، تأمین کنندگان ، خریداران ، سیاستمداران و دانش پژوهان دور هم جمع می شوند تا آینده ای سودآور برای صنعت چوب را تضمین کنند. این رویداد مهمی برای شماست که به هر طریقی در تجارت خود با چوب کار می کنید و از آن استفاده می کنید. تقریباً همه جنبه های چوب و موارد استفاده آن را شامل می شود از جنگلداری ، اره کاری ، تولید ، ساخت مبلمان و صادرات تا پردازش چوب ، تحقیق و ایجاد مواد جدید. هیچ مکان دیگری در گردهم آوردن همه افرادی که به توسعه ، تبلیغ یا کار با چوب مشغولند ، به این اندازه موثر نیست. به طور خلاصه ، این رویداد فرصتی عالی برای گفتگوی چهره به چهره ، با خریداران پیشرو و مهم در یک محیط حرفه ای و تجاری را فراهم می کند.

چرا باید در نمایشگاه WOOD PRODUCTS & TECHNOLOGY شرکت کنید؟ برند خود را تقویت خواهید کرد و وقتی در میان بازیگران اصلی و عمده صنعت چوب دیده شوید ، وضعیت و شرایط خوبی کسب خواهید کرد. در یک فرآیند خرید فعال با مشتریان ملاقات خواهید کرد. . ۷۷٪ بازدیدکنندگان محصولات و فناوری چوب در مورد خرید مشاوره یا تصمیم گیری می کنند و به دنبال تأمین کنندگان جدید هستند. شما در مکان مناسب برای تجارت قرار خواهید گرفت شما با هزاران تصمیم گیرنده و خریدار از کل صنعت چوب روبرو خواهید شد. در کمتر از یک روز بیشترین تجارت را خواهید کرد شما صدها مشتری جدید خواهید داشت و چشم اندازهای جدیدی را کشف خواهید کرد. همچنین در جلسات فروش در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. شما روابط خود را با مشتریان موجود تقویت خواهید کرد شما با دادن مزایای اضافی به مشتریان خود و قرار ملاقات هایی که از قبل رزرو کرده اید ، فرصتی عالی برای افزایش فروش ایجاد خواهید کرد. شما محصولات و راه حل های خود را به صورت زنده نشان خواهید داد شما این فرصت را خواهید داشت که محصولات و راه حل های خود را به مشتریانی که در جستجوی تأمین کنندگان جدید هستند و می خواهند محصولی را که می خرند ببینند و از آن احساس راحتی کنند ، نشان دهید.

شرکای منتخب صنعت چوب سوئد دور هم جمع می شوند تا درمورد مسائل مربوط به برنامه ۲۰۳۰ با اشاره به چوب ، توسعه پایدار و افزایش نوآوری در مجموع تصمیم بگیرند . بستر این همکاری محصولات و فناوری چوب خواهد بود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.