SliderSliderSlider
ایونت رو

 

FORMEX
کد رویداد : 36384              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 02 شهریور 00 Tue 24 August 21
تاریخ پایان : جمعه 05 شهریور 00 Fri 27 August 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، سوئد، استکهلم Stockholm International Fairs
Euro, Sweden
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Stockholm International Fairs
اطلاعات تماس : 00 41 749 8 46+ پست الکترونیکی info@stockholmsmassan.se
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 صنایع دستی

زمان برگزاری نمایشگاه هدایا و صنایع دستی و منسوجات FORMEX سوئد 2021  - در محل شهر گوتنبرگ سوئد - در تاریخ 2 تا  5  شهر یور  ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه FORMEX در شهر اِستُکهُلم پایتخت کشور سوئد و بزرگ‌ترین شهر این کشور و پرجمعیت‌ترین شهر در سرزمین‌های نوردیک دوبار در سال برگزار می گردد . نمایشگاه تجاری با موضوعات طراحی داخلی ، هدایا ، غذاهای لذیذ ، صنایع دستی ، منسوجات داخلی ، مد ، کاغذ ، اسباب بازی ها و محصولات طراحی شده برای کودکان . FORMEX بزرگترین مکان اجتماعات طراحی داخلی در منطقه نوردیک است . نمایشگاه FORMEX جایی است که شما در آن اخبار محصولات را کشف می کنید ، الهام می گیرید ، روندهای جدید را می بینید و دانش جدیدی را از سخنرانی ها و نمایش های منحصر به فرد بدست می آورید. در اینجا ، خریداران ملی و بین المللی از کل صنعت داخلی و هدایا نیز با غرفه داران ملاقات می کنند و با هم تجارت خوبی انجام می دهند. در Formex تجارت و ارتباطات با هم یکی میشوند . Formex به مکانی ضروری تبدیل شده است که بیش از ۲۰۰۰۰ بازدید کننده سالانه دو بار برای تجارت با یکدیگر در آن ملاقات می کنند ، با همتایان خود دیدار می کنند و از آخرین روندها و اخبار کسب و کار خود مطلع می شوند. برنامه سمینار نیز وجود دارد .

نمایشگاه FORMEX برجسته ترین رویداد طراحی داخلی و هدایا در منطقه نوردیک است که از سال ۱۹۶۰ افتتاح شده است و هر سال دو بار ، در اوایل ژانویه و در پایان ماه آگوست برگزار می شود. ما در هر نمایشگاه حدود ۸۰۰ غرفه دار با محصولات طراحی داخلی ، مد و لوازم جانبی و غیره داریم. این نمایشگاه خریداران ، نمایندگان ، طراحان ، تولیدکنندگان و رسانه های ملی و بین المللی از سراسر صنعت طراحی داخلی و هدایا را گرد هم آورده است. هر نمایشگاه ما حدود ۲۰،۰۰۰ بازدید کننده و حدود ۵۰۰ نماینده رسانه داریم. علاوه بر فرصت برای تجارت ، این نمایشگاه اطلاعاتی در مورد روند ، الهام و دانش در قالب نمایش ها و سخنرانی ها به بازدید کنندگان می دهد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.