SliderSliderSlider
ایونت رو

 

ALUMINIUM USA
کد رویداد : 36385              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 10 شهریور 00 Wed 01 September 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 11 شهریور 00 Thu 02 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکالی جنوبی، ایالت کنتاکی ؛شهر لوییویل
Americas, South America
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Reed Exhibitions USA
اطلاعات تماس : 840-4800 (203) 1+ پست الکترونیکی aluusa@reedexpo.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

آلومینیوم

زمان برگزاری نمایشگاه آلومینیوم ALUMINIUM USA آمریکا 2021  - در محل شهر لوییویل ایالت کنتاکی آمریکا - در تاریخ 10 و 11شهریور  ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه آلومینیوم آمریکا ALUMINIUM USA دوسالی یکبار در شهر لوییویل بزرگ‌ترین شهر در ایالت کنتاکی آمریکا برگزار می گردد . نمایشگاه صنعت آلومینیوم آمریکا محل اجتماع تأمین کنندگان مواد اولیه ، محصولات نیمه تمام و آماده ، تولیدکنندگان ماشین آلات ، کارخانه داران و تجهیزات برای پردازش و ساخت آلومینیوم است. ALUMINUM USA یک رویداد صنعتی است که کل زنجیره از (استخراج ، ذوب) و ​​(ریخته گری ، نورد ، اکستروژن) تا موارد پایینتر (اتمام ، ساخت) را پوشش می دهد. هر دو سال ، نمایشگاه آلومینیم ایالات متحده آمریکا به یک انجمن پیشرو در زمینه تامین کنندگان و متخصصان صنعت آلومینیوم تبدیل میشود تا برای جلسات رو در رو ، نمایشگاه ، کنفرانس و برنامه آموزشی و شبکه های مبتنی بر فناوری افراد حرفه ای این صنعت را گرد هم جمع کند. ALUMINUM USA رویدادی ایده آل برای کاربران نهایی از صنایع کاربردی مانند خودرو ، هوا فضا ، ساخت و ساز ، بسته بندی و برق و الکترونیک است. با ALUMINIUM USA بر روی صنایع کاربردی تمرکز کنید، پیشروترین نمایشگاه و کنفرانس فنی محصولات ، فن آوری ها و سرمایه گذاری های آلومینیوم در ایالات متحده است.

چرا نمایشگاه آلومینیوم آمریکا؟ دانش خود را افزایش بدهید ، محتوای به موقع و ارزشمند برای پرداختن به همه جنبه های صنعت آلومینیوم را بدست آورید ؛ از جمله بینش در مورد نوآوری ، محرک های اقتصادی و فناوری های جدید از حمل و نقل تا بسته بندی تا پایداری. نمایشگاه آلومینیوم ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۵ به نمایشگاه های تجاری جهانی آلومینیوم در آلمان (دوسلدورف) و نمایشگاه های آلومینیوم در چین (شانگهای) ، هند (بمبئی) ، امارات متحده عربی (دبی) و برزیل (سائو پائولو) به عنوان ششمین رویداد این صنعت پیوست.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.