SliderSliderSlider
ایونت رو

 

HEXAGONE LYON
کد رویداد : 36426              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
تاریخ پایان : دوشنبه 29 شهریور 00 Mon 20 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، فرانسه، لیون
Euro, France
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Somexpo
اطلاعات تماس : 69 18 09 92 4(0) 33+ پست الکترونیکی info@hexagone.fr
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

هدایا

زمان برگزاری نمایشگاه هدایا و دکوراسیون HEXAGONE LYON 2021 فرانسه فرانسه - در محل لیون فرانسه - در تاریخ28 و 29 شهریور ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه هدیه لیون فرانسه که با نام HEXAGON LYON سالانه برگزار می گردد . نمایشگاه HEXAGONE LYON فرانسه رویدادی جامع با موضوعات متنوع است برای مثال شامل : نمایشگاه هدایا و سوغات ، دکوراسیون ، اقلام محلی ، عطرها ، جواهرات ، لباس ، گل و سایر اقلام است .

درباره نمایشگاه های تجاری برند هگزاگون ( HEXAGON ) ، این نشان خود را به عنوان یک معیار در میان متخصصان در زمینه هدیه ، سوغات ، دکوراسیون ، اقلام منطقه ای ، گل و جواهرات لباس معرفی کرده است. تنوع در انتخاب ، محصولات کلاسیک ، محصولات جدید و آخرین روند ها ... برخی از ویژگی هایی هستند که باعث موفقیت نمایشگاه های هگزاگون شده و رضایت شرکت کنندگان آنها را تضمین می کند. نمایشگاه های Hexagone به طراحان ، تولیدکنندگان ، تأمین کنندگان و توزیع کنندگان فرانسوی و خارجی اجازه می دهد محصولات خود را به خریداران ارائه دهند. برای بازدیدکنندگان ، که فقط از متخصصان تشکیل شده است ، این نمایشگاه ها به آنها اجازه می دهد تا بیایند و سفارش دهند و محصولات جدیدی را که می توانند به عموم مردم ارائه دهند کشف کنند. مطبوعات همچنین به منظور نمایش پیش نمایش محصولات و روندهای جدید زمستان سال آینده ، به این نمایشگاه تجاری که فقط برای افراد حرفه ای اختصاص داده شده است ، دسترسی منحصر به فرد خواهند داشت. با برگزاری ۲ نمایشگاه هگزاگون در سال در شهرهای (لیون ، رن) ، گروه برگزاری نمایشگاه هگزاگون تجربه شناخته شده ملی را کسب کرده است. این رویدادها که برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده است به جلسات تجاری ضروری فروشگاه ها تبدیل شده اند. نمایشگاه های هگزاگون یک باز طراحی برای نمایشگاه های بیسو است که به مدت ۳۴ سال توسط همین تیم و در همانسبک در نیس برگزار میشد و این یک معیار بین المللی شده است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.