SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3152
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

همایش بزرگ "انتخاب رشته، انتخاب آینده" در کتابخانه اختصاصی نوجوان

همایش بزرگ "انتخاب رشته، انتخاب آینده" ویژه دانش آموزان کلاس نهم دبیرستان، هنرستان و کارودانش در کتابخانه اختصاصی نوجوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس کتابخانه تخصصی نوجوان با بیان این مطلب گفت: این همایش با حضور دکتر بهروز تفرشی به عنوان کارشناس و نویسنده کتاب "کنکورت را قورت بده" برگزار می شود.
صفیه سادات موسویان اظهار داشت: همایش بزرگ "انتخاب رشته، انتخاب آینده" از سوی کتابخانه اختصاصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.
وی افزود: این همایش در تاریخ 25 خردادماه ساعت 18 ویژه دانش آموزان سال نهم دبیرستان به منظور آشنایی با رشته های دبیرستان، هنرستان، کارودانش و ... در محل کتابخانه اختصاصی کودک و نوجوان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت درا ین همایش می توانند به محل کتابخانه واقع در خیابان هشت بهشت شرقی، چهارراه لاهور، کوچه 22 مراجعه کرده و یا با شماره 32659257 تماس حاصل کنند.

بازدید: 1926





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.