SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3160
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

"نون و پنیر و بازی" اولین دوره مسابقات خانوادگی مهیج و شاد

در اولین هفته از برگزاری مسابقات خانوادگی "نون و پنیر و بازی"، بازی رباتیک در محل خانه خلاقیت و بازی های فکری انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این دوره از مسابقات با هدف ارائه الگوی تفریح سالم، هر پنجشنبه یک بازی جدید ارائه می دهد تا خانواده ها در کنار یکدیگر لحظاتی شاد و مهیج را تجربه کنند.
طبق زمانبندی مسابقات خانوادگی "نون و پنیر و بازی" اولین دوره از این برنامه عصر امروز 27 خردادماه با محوریت بازی رباتیک از ساعت 16 تا 19:30 برگزار می شود.
این مسابقات از سوی خانه خلاقیت و بازی های فکری وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از 27 خردادماه تا 25 شهریورماه برنامه ریزی شده است که هر هفته با یک بازی جدید اجرا می شود.
دومین هفته از این دوره از مسابقات با ارائه بازی "معماهای چوبی" پنجشنبه هفته آینده سوم تیرماه در محل خانه خلاقیت و بازی های فکری برگزار می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل خانه خلاقیت واقع در خیابان هشت بهشت شرقی مراجعه کرده و یا با شماره 32683484 تماس حاصل کنند.

بازدید: 2273





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.