SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3166
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۵ ۲۱:۰۰
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

آغاز ثبت نام پنجمین دوره طرح "رو به دریا" در فرهنگسراهای اصفهان

ثبت نام دوره جدید طرح فرهنگی و تفریحی "رو به دریا" از هشتم تیرماه در فرهنگسراهای سطح شهر اصفهان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس فرهنگسرای نوجوان با بیان این مطلب گفت: طرح فرهنگی تفریحی "رو به دریا" براساس مبنای علمی صحیحی برنامه ‏ریزی شده که توانسته در رشد همه جانبه دختران نوجوان شهر اصفهان مؤثر واقع شود.‏
مریم مزروعی اظهار داشت: ثبت نام دوره جدید طرح "رو به دریا" از سوی فرهنگسرای نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری برنامه ریزی شده که از هشتم تیرماه در فرهنگسراهای مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان آغاز می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مراکز فرهنگی در مناطق 15 گانه شهرداری مستقر شده اند هر یک از علاقه مندان گروه سنی 12 تا 15 سال با مراجعه به فرهنگسرای منطقه محل خود می توانند نسبت به ثبت نام در دوره جدید اقدام کنند.
وی تصریح کرد: همچنین کارشناسان مناطق با بررسی های صورت گرفته برای ثبت نام در پنجمین دوره طرح رو به دریا به شناسایی پایگاه های فعال در مناطق شهرداری شامل حسینیه ها، مساجد و ... پرداخته اند.
رییس فرهنگسرای نوجوان ادامه داد: برگزاری اردوهای هفتگی، آموزش پنج مهارت دخترانه، ارائه مشاوره های تحصیلی و تربیتی فردی از جمله برنامه های اجرایی در طرح "رو به دریا" است.
مزروعی خاطرنشان کرد: دختران مقطع تحصیلی ششم تا هشتم می توانند از 8 تا 18 تیرماه نسبت به ثبت نام در دوره جدید "رو به دریا" اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32232005 تماس حاصل کنند.

بازدید: 2205





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.