SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3196
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۶:۴۱
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

شرکت نگاه سبز آگرین

agrin logo 400 99شرکت نگاه سبز آگرین از سال 1382 تاکنون در صنعت ساخت غرفه های نمایشگاهی، مشغول به فعالیت بوده و دارای کارنامه ساخت بیش از 1200 غرفه در سراسر ایران و دارای بیشترین تنوع در سیستم های ساخت غرفه های نمایشگاهی و اجرای خاص ترین پروژه های غرفه های نمایشگاهی و سازه های نمایشگاهی می باشد.

1
شرکت آگرین دارای گواهینامه ساخت غرفه از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و عضو رسمی انجمن کارفرمایان غرفه سازان تهران و اولین شرکت غرفه سازی در ایران که موفق به اخذ گواهینامه های ISO 9001 ، ISO 10004 ، ISO 14001 ، ISO HSE-MS گردیده است.

این شرکت در مسیر جلب رضایت مشتریان، سرعت در اجرای ساخت غرفه های نمایشگاهی و جلوگیری از اتلاف منابع انسانی و مالی در غرفه سازی نمایشگاه، موفق به ابداع تکنیک مبتکرانه ساخت غرفه های نمایشگاهی با برند Display و توسعه سیستم غرفه سازی Rapid System گردیده است.

غرفه های Display و Rapid محصولی جدید با قابلیت هم زیستی با محیط زیست و دارای مجوز ISO 14001 ( سیستم مدیریت زیست محیطی) می باشند. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به طراحی زیبا و به روز، سرعت تولید و نصب بسیار بالا، عدم محدودیت در طرح و رنگ، کاملاً اقتصادی و بصرفه، طراحی و معماری زیبا، قابلیت اجرا در فضای باز نمایشگاهی، بدون نیاز به استراکچر فلزی و آهن کشی و پیش بینی تمامی نیازهای مشارکت کنندگان اشاره نمود.

rapid1

بازدید: 4288




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.