SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3198
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۲۱
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

شیوه نوین معرفی محصولات و خدمات و اخبار و رویدادهای کسب و کارهای ایران

در دنیای جدید، ارتباطات انسان ها با یکدیگر و رفع نیازهای روزمره به شکل های جدید صورت می پذیرد. یکی از کلیدترین و مهم ترین دلایل ارتباط افراد برای آگاهی از توانمندی ها، تخصص ها و مهارت های یکدیگر برای رشد و پیشرفت شخصی می باشد. همگام با رشد و توسعه فناوری های نوین، برقراری ارتباط بین افراد به شکل های مختلف و متنوع امکان پذیر شده است. گاهی بعضی از این محصولات دنیای جدید به طرز قابل توجهی فارغ از اهداف پدیدآورندگان آن، به شکل ابزاری برای هدف هایی پیش بینی نشده به کار گرفته می شوند. به عنوان مثال پدیدآورندگان اپلیکیشنی چون اینستاگرام شاید تصور نمی کردند که کاربران از آن به عنوان ابزار و رسانه ای برای بیان دیدگاه های خود استفاده کنند.

دایرکتوری صنعت ایران:

معرفی هر کسب و کاری یکی از مهمترین اقداماتی است که در دنیای پر رقابت امروز باید توسط صاحب آن کسب و کار به بهترین و مفیدترین شکل ممکن انجام شود. در گذر زمان این معرفی جای خود را از حالت های ساده و مشخص، به حالت های تخصصی و حرفه ای داده است. به عنوان مثال سایت صنعت، یکی از سایت های حرفه ای برای معرفی کسب و کارها می باشد. این سایت با ایجاد فضایی کاملا ساده اما کاربردی توانسته است یک کسب و کار را به صورت یک فعالیت زنده و پویا ارائه نماید.

sanat1

فرقی نمی کند که یک سوپرمارکت یا یک کارخانه های بزرگ در آن صفحه اختصاصی داشته باشد. مهم نوع نگاه و فعالیت آن بنگاه اقتصادی است که می تواند در کنار معرفی کلی کسب و کار و محصولات و خدمات خود، اخبار و رویدادهای لحظه ای و یا روزانه کسب و کار خود را برای علاقه مندان و دنبال کنندگان آن موضوع ارائه نماید. این ابزار فضای یک کسب و کار را به شکلی جذاب و پویا نشان می دهد زیرا که اساساً هر کسب و کاری پر است از رویدادهایی چون حراج یک محصول، فرصت های ویژه فروش به مناسبت های خاص، ارائه محصولات جدید، آگهی های جذب نیرو، معرفی شعبه ها و یا خدمات جدید و... که همه این ها می تواند در قالب یک خبر توسط آن کسب و کار ارائه گردد. اینکه در هر پست ارسالی امکان ارسال همزمان تصویر، متن، فیلم، فایل و لینک وجود دارد از ویژگی های ممتاز این نوع اطلاع رسانی است.

sanat2

موتور جستجو تخصصی:
از قابلیت های ارزشمند این موتور جستجوی صنعت، امکان جستجوی تفکیکی در متن، تصویر، فیلم داده های ارسالی توسط کسب و کارها همچنین جستجوی حرفه ای در هزاران صفحه وب سایت مشاغل و کسب و کارهای ایران است. ممکن است شما کلمه بالابر را در موتورهای جستجو شناخته شده، جستجو کنید و با نتیجه هایی غیر مرتبط مثل سقوط از بالابر روبرو شوید، اما در این سایت تا حدود زیادی نتایج تخصصی و مرتبط با فضای صنعت، برنامه نویسی شده است.

 

دپارتمان های تخصصی:
وجود بیش از 50 دپارتمان تخصصی موضوعی در سایت صنعت، این رسانه را به مرجعی متفاوت برای حضور شرکت ها، مشاغل و متخصصین مبدل نموده است. بعضی از این دپارتمان ها عبارتند از: دپارتمان صنعت گردشگری، دپارتمان انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، دپارتمان صنایع غذایی، دپارتمان صنایع نساجی و پوشاک، دپارتمان تبلیغات و بازاریابی، دپارتمان صنعت خودرو، لوازم و قطعات، دپارتمان، معماری و دکوراسیون و...

sanat3

شبکه اجتماعی صنعت:

صدها کسب و کار در گروه های موضوعی مختلف قابل دسته بندی شدن هستند. اینکه شما بتوانید با فشردن یک کلید همزمان صنعت مورد نظر خود را دنبال کنید و از آخرین ارسالی ها و رویدادهای مورد نظر خود مطلع شوید از دیگر ویژگی های ممتاز شبکه اجتماعی صنعت است.

منبع: نیازمندیهای صنعت

بازدید: 4380




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.