SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3202
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

راهنمای خرید لوازم یدکی خودرو برای خودرو های کره ای و ژاپنی

بر خلاف نظر عمده مردم، آشنایی با لوازم یدکی خودروها فقط برای فروشندگان لوازم خودرو ضروری نیست. بلکه هر فردی که خودرو دارد می تواند اطلاعاتی درباره لوازم یدکی داشته باشد و این اطلاعات حتی اندک هم می تواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد.
هنگامی که اتومبیل شما دچار مشکل شده و به مکانیکی مراجعه می کنید احتمالا پس از بررسی و عیب یابی اتومبیل، به شما می گوید که قطعاتی از خودرویتان را به دلیل خرابی باید تعویض کنید. به طور کلی احتمال این وجود دارد که اتومبیل شما در هر لحظه دچار نقص شود و یا روزی به دلیل فشارهایی که به خودرو میاید، شرایط جاده ها و نوع رانندگی شما، قطعات به کار رفته در خودرو دچار نقص یا از کار افتادگی ‌شوند. بهترین ماشین دنیا هم که داشته باشید بلاخره باید یک سری از قطعات آن تعویض شود. همه خودروها نیاز به مراقبت دارند تا عمر بیشتری داشته باشند.
در این پست قصد داریم بهترین فروشندگان و شرکت ها را برای خرید لوازم یدکی خودرو به شما معرفی کنیم.
خرید از نمایندگی های ایران خودرو و سایپا
به طور کلی دو کمپانی بزرگ ایران خودرو و سایپا سهم بزرگی در تامین خودروهای داخل کشور دارند و هر دو شرکت علاوه بر فروش خودرو، خدمات پس از فروش هم به مشتریان خود ارائه می دهند. همچنین توجه کنید که هر شرکتی با عنوان شرکت سازنده خودرو شما یا شرکت تامین کننده لوازم یدکی آن خورده بود الزاما محصول اصلی به شما تحویل نمیدهد. پس اگر از نمایندگی قطعه می‌خرید حتما توجه داشته باشید که قطعه دارای کد رهگیری و هولوگرام اصلی شرکت سازنده باشد و سعی کنید اگر قصد خرید قطعه از نمایندگی قطعه اصلی را دارید به فروشگاه‌های نمایندگی اصلی و بزرگ مراجعه کنید.

یک نکته بیسار مهم دیگر وجود دارد که مطمئن شوید محصول مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار است. شما باید در فاکتور خرید محصول، ذکر کنید که در صورت استفاده صحیح و خرابی زودتر از موعد مقرر، فروشنده باید قطعه معیوب را بدون دریافت هزینه با نمونه اصلی تعویض کند. شک نکنید که اگر قطعه از نظر فروشنده مورد تائید نباشد اصلا زیر بار همچین چیزی نمی رود و همین می‌تواند نشانه‌ای از بالا نبودن کیفیت قطعه مورد نظر محسوب شود.
خرید از بازار چراغ برق
در بازار چراغ برق توجه کنید که ممکن است دستفروشان نیز قطعه مورد نظر شما را داشته باشند، اما توجهی به قیمت کمتر آنها نکنید و سعی داشته باشید حتما قطعه مورد نظرتان را از برند توصیه شده توسط یک کارشناس خبره و یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید لوازم یدکی، آسیا پارت می باشد. فروشگاه آسیا پارت با ارتباط مستقیم با شرکت های کره ای محصولات قطعات خودروهای کره ای را تامین میکند. با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می توانید با دریافت اطلاعات از جزییات محصول، نسبت به خرید اقدام کنید.

به طور کلی خرید قطعه برای خودرو از طریق وب سایت و به صورت آنلاین، دردسرهای خودش را دارد. اگر شما به عنوان خریدار قصد دارید از کیفیت لوازم یدکی مربوطه اطمینان حاصل کنید، باید حضوری به فروشگاه های نظیر آسیا پارت با آدرس اینترنتی www.asia-part.ir یا نمایندگی های سایپا با آدرس www.saipacorp.com و ایران خودرو با آدرس www.ikco.ir رفته و از بارکد و کد پیگیری محصول متوجه کیفیت آن شوید و خرید آگاهانه تری انجام دهید.

توجه به بسته‌بندی و کیفیت ساخت لوازم یدکی

گاهی برای تشخیص کیفیت محصول می‌توان به کیفیت بسته بندی و زمان ساخت قطعات خودرو توجه کرد. بسته بندی خوب و مناسب و دارای هولوگرام از نشانه‌های یک محصول با کیفیت است. همچنین بعد از خرید ظاهر کالای خریداری شده و کیفیت ساخت محصول را بررسی کنید. در صورتی کالاهای دریافت شده از کیفیت خوبی برخوردار نباشند باید کالا مرجوع شود.

بازدید: 669




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.