SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3203
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

سبد گل پایه دار برای خواستگاری

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با قیمت خرید تاج گل برای خواستگاری و انواع سبد گل پایه دار برای خواستگاری، بله برون و ازدواج است. مراسم خواستگاری از به یادماندنی ترین روزهای هر زوجی است که گل از مهم ترین المان های این روز است. به همین دلیل نوع گل و سبد و تزیین آن از اهمیت خاصی در این روز برخوردار است. پس اگر می خواهید در همان نگاه اول، نظر معشوق خود را جذب کنید بهتر است از ترکیبی از گل های با مفهوم و خوش عطر و بو در سبد گل خود استفاده کنید.
عموما سبد گل پایه دار خواستگاری ترکیبی از 3 گل رز، گل لیلیوم اورینتال و گل ارکیده می باشد. قیمت سبد گل پایه دار خواستگاری هم به عوامل مختلفی همچون پایه دار بودن یا بدون پایه بودن سبد گل خواستگاری، نوع و تعداد گل های استفاده شده در تاج گل تبریک و همچنین نحوه ی تزیین گل تبریک بستگی دارد. حال اگر قصد خرید تاج گل برای خواستگاری را دارید و می خواهید بدانید کدام گل برای این مراسم ها بهتر است می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

خرید تاج گل برای خواستگاری

خرید تاج گل برای خواستگاری

گل ها از دیرباز نقش بسیار مهمی در انواع مناسبت ها و مهمانی های ایرانی داشته و دارند و هم اکنون نیز ردپایی از این هدیه ی زیبا را در اکثر مهمانی ها می توان مشاهده کرد. در بین تمام مراسم ها، مراسم خواستگاری و بله برون و ازدواج، از مهم ترین مراسم هایی اند که نه تنها نمی توان نقش گل را در آن کمرنگ کرد بلکه گل در این مراسم ها نقش حیاتی و پررنگ هم دارند. به گونه ای که حتی در برخی مواقع، همین سبد گل سبب عوض شدن نظر خانواده ی عروس و یا جلب نظر عروس خانم می شود.
به همین دلیل کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نسبت به سبد گل خواستگاری خود بی تفاوت باشد و بالعکس تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با دقت و سلیقه سبد گل پایه دار خواستگاری و بله برون خود را انتخاب و خریداری کنند. چرا که کلید خوشبختی شما در نحوه چیدمان و تزیین و ترکیب این سبد گل نهفته است.

انواع تاج گل تبریک برای خواستگاری، بله برون و ازدواج

بدون شک یکی از مهم ترین و به یادماندنی ترین گل ها در تمام عمر هر شخصی، سبد گل خواستگاری و بله برون و ازدواج است. برای اینکه این سبد به یادماندنی تر و زیباتر و خیره کننده تر باشد می توانید از ترکیبی از گل های بامعنا و خوش رنگ و خوش عطر و بو استفاده کنید. البته که تمام گل ها می توانند جلوه ای خاص و زیبا به تاج گل تبریک شما ببخشند اما عموما در زمان تزیین سبد و تاج گل تبریک خواستگاری و بله برون و ازدواج از 3 نوع گل زیر استفاده می کنند:

خرید تاج گل برای خواستگاری

خرید تاج گل برای خواستگاری

گل رز: بدون شک، گل رز از محبوب ترین گل های جهان است چرا که این گل نماد عشق و علاقه و محبت است. به همین دلیل جایگاه این گل در سبدهای گل خواستگاری و بله برون، کمرنگ نشدنی است. از ویژگی های این گل این است که تنوع رنگ بسیار بالایی دارد لذا می توانید از ترکیب چند رنگ رز و یا یک رنگ در تاج گل تبریک خود استفاده کنید. رنگ قرمز از مرسوم ترین رنگ های گل رز است.
گل لیلیوم اورینتال: از ویژگی های این گل این است که هم بزرگتر از سایر لیلیوم هاست و هم تنوع رنگی بیشتری دارد. اما این گل یک ویژگی منحصربه فرد دارد و آن هم بوی خاص و دلنشین ﺁن است که وجود آن در سبد گل خواستگاری سبب می شود فضای خواستگاری مطبوع و خوش عطر شود و یاد و خاطره ی این گل تا مدت ها در ذهن طرف مقابلتان به یادگار بماند.
گل ارکیده: ارکیده یکی از لوکس ترین وزیباترین گل های جهان است و اگر می خواهید سبد گل پایه دارتان، لوکس و لاکچری شود حتما از این گل در سبدتان استفاده کنید.

بهترین سبد گل پایه دار خواستگاری و ازدواج

گل یکی از باارزش ترین و مهم ترین هدایایی است که می توان به خانم ها هدیه داد و بسیار به آن اهمیت می دهند. به گونه ای که اگر چندین سال هم از مراسم خواستگاری و بله برونشان بگذرد تمام جزئیات سبد گل خود را به یاد دارند و هر سوالی که در مورد سبد گلشان بپرسید بدون کوچکترین کم و کاستی، پاسخ می دهند و هرگز سبد گل خود را فراموش نمی کنند.
تمام سبدهای گل خواستگاری و دسته گل های عروسی، رازی دارند که در ابعاد و نوع تزیین و چیدمان و نحوه ی تقدیم کردن سبد گل، نهفته است. بنابراین می بینید که این سبد گل چه قدر برای خانم ها ارزشمند است و جای هیچگونه اشتباهی در انتخاب آن ندارید. در واقع دسته گل یا تاج گل خواستگاری شما نشاندهنده ی عشق، توجه، محبت، علاقه و جنتلمن بودن شما تا پایان عمر و زندگی مشترک شماست.

خرید تاج گل برای خواستگاری

خرید تاج گل برای خواستگاری
بنابراین اگر می خواهید تاج گل تبریک شما لاکچری و خاص باشد بهتر است در آن ها از انواع گل ها اعم از رز، لیلیوم، ارکیده، ژربرای نارنجی، داوودی، میخک، لیلیوم زرد یا فرزیا و آنتریوم استفاده کنید.

قیمت خرید تاج گل برای خواستگاری به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله عواملی که بر قیمت خرید تاج گل برای خواستگاری اثر می گذارد می توان به نوع و تعداد گل ها، نحوه ی تزیین و چیدمان سبد گل، متریال استفاده شده و سایز سبد گل اشاره نمود. عموما تاج گل خواستگاری با گل های ارکیده و رز گران تر از تاج گل خواستگاری با گل های آلسترومریا، میخک و یا لیلیوم است. هر کدام از این مواد سبب می شوند قیمت نهایی تاج گلتان، متفاوت باشد. علاوه بر این، در حال حاضر انواع سبدهای گل ایرانی و وارداتی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت سبدهای خارجی و وارداتی بیشتر از سبدهای داخلی است.
از آنجایی که تاج گل خواستگاری نشاندهنده ی احترام و علاقه است و با این هدیه می توان نظر طرف مقابل خود را جلب کرد پس پیشنهاد می کنیم در خرید این گل سنگ تمام بگذارید و لاکچری ترین سبد گل خواستگاری را خریداری کنید تا عشق و علاقه ی خود را به همسرتان، ثابت کنید.

 https://www.par30dl.com/a-variety-of-baskets-and-wreaths-of-congratulations/

بازدید: 1143




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.