SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3206
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

قیمت دلار کانادا در ونکوور

قیمت دلار کانادا در ونکوور

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تمامی دلار‌هایی که در بازار وجود دارند دارای نماد و کد بخصوصی هستند که از آن جمله می‌توانیم به دلار کانادا با نماد $ و کد CAD اشاره نماییم. البته از نمادهای دیگری نظیرCA $،Can$ یا C$ نیز برای معرفی دلار کانادا استفاده می‌شود. بر مبنای اطلاعات به دست آمده حدود دو درصد از تمامی مقدار کل ذخیره ارزی در دنیا مربوط به دلار کانادا می‌باشد. در نتیجه این دلار در رتبه پنجم از نظر اندوخته ارزی قرار دارد.

در ادامه بخوانید: قیمت دلار کانادا در ونکوور

pvc1

در گذشته کشور کانادا از واحد پوند برای مبادلات خود استفاده می‌نمود که اگر آن را تبدیل کنیم معادل ۱۲ پنس می‌شود. اما از سال ۱۸۷۵ به بعد این واحد به حالت امروزی در آمد و امروزه از دلار کانادا جهت انجام مبادلات استفاده می‌شود. خوشبختانه در بخش‌های مختلف کانادا صرافی‌های قابل اعتماد بسیاری وجود دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید کلیه کارهایی که در حوزه انتقال ارز نظیر ارسال حواله‌های ارزی و انتقال ارز دارید را در کوتاه‌ترین تایم و با درجه اطمینان بالا انجام دهید. علاوه بر این، این صرافی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا این کارها را در کم ترین زمان انجام دهید.

آشنایی با اصطلاحات صرافی ‌ها جهت مبادله دلار کانادا در ونکوور

یکی از راهکارهای مطمئن و آسان جهت انتقال ارز مراجعه به صرافی‌ها می‌باشد. به همین خاطر بهتر است پیش از اینکه برای انجام این کار به صرافی‌ها مراجعه کنید با یک سری اصطلاحات رایج که در صرافی‌ها به کار گرفته می‌شود آشنا شوید تا به راحتی بتوانید کارهای مربوطه خود را انجام دهید.

• نرخ حواله دلار کانادا در ونکوور

یکی از رایج ترین اصطلاحاتی که در صرافی‌ها به گوش شما می‌رسد نرخ حواله دلار کانادا می‌باشد. این اصطلاح خود به دو دسته حواله خرید و حواله فروش تقسیم بندی می‌گردد. با ذکر یک مثال ساده این اصطلاح را به شما معرفی می‌نماییم.
هنگامی که شما قصد انتقال پول به یک حساب در خارج از ایران دارید با دریافت شماره حساب مورد نظر پول را از حساب خود به حساب آن فرد انتقال می‌دهید. در این نوع انتقال به دلیل اینکه هیچگونه اسکناس یا پول به صورت فیزیکی مورد مبادله قرار نمی‌گیرد به اصطلاح به آن حواله فروش می‌گویند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نرخ حواله خرید و فروش با یکدیگر متفاوت می‌باشد. نرخ حواله خرید نسبت به نرخ حواله فروش پایین‌تر است. چراکه صراف در این میان می‌خواهد سودی را عاید خود نماید و با به وجود آوردن اختلاف در بین نرخ این دو سود مناسبی را عاید خود می‌کند. حواله خرید همان حواله ای است که صراف از شما خریداری می‌کند و حواله فروش به حواله ای گفته می‌شود که شما قصد خرید آن از صراف را دارید.

• نرخ اسکناس دلار کانادا در ونکوور

از دیگر از اصطلاحات رایج که در صرافی‌ها از آن استفاده بسیار زیادی می‌شود می‌توان به نرخ اسکناس اشاره نمود. نرخ اسکناس بدین معنی است که مثلاً اگر شما جهت فروش دلار به صرافی مراجعه کنید و یک اسکناس هزار دلاری را جهت فروش به صراف عرضه کنید، صراف ممکن است رقم ۹۹۰ تومان را برای خرید اسکناس به شما پیشنهاد کند.
علاوه بر این شما ممکن است جهت خرید اسکناس هزار دلاری به صرافی‌ها مراجعه کنید و صراف برای فروش اسکناس به شما به جای مبلغ هزار دلار مبلغ ۱۰۱۰ دلار از شما هزینه دریافت نماید. این اختلاف قیمت در واقع سودی است که صراف بابت خرید و فروش اسکناس از شما دریافت می‌کند و به آن به اصطلاح نرخ اسکناس گفته می‌شود.

نرخ دلار کانادا در ونکوور

از آنجایی که کشور کانادا در طول سالیان طولانی توانسته موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند، در نتیجه دلار این کشور جزو محبوب ترین نوع دلار در بانک‌های سراسر جهان به شمار می‌رود. این کشور به دلیل اینکه دارای مزایای بسیاری نظیر ثبات اقتصادی و دارابودن یک سیستم سیاسی و حقوقی قدرتمند می‌باشد توانسته در بین مردم تمام دنیا به عنوان یک کشور ایده‌آل شناخته شود.
همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم واحد پولی رایج در این کشور دلار می‌باشد و دلاری که در بخش‌های مختلف این کشور نظیر ونکوور و کلگری مبادله می‌شود کاملا تابع دلار مورد مبادله در کاناداست و این امر بدین معنی است که افزایش و کاهش قیمت دلار در کانادا به صورت مستقیم بر قیمت دلار این شهر نیز تاثیر می‌گذارد.

همچنین بخوانید: سرمایه گذاری در کانادا

نرخ دلار کانادا امروز در ونکوور

به طور کلی خرید ارز از صرافی‌های معتبر و قابل اعتماد به شما این اطمینان را می‌دهد تا بتوانید بخش قابل توجهی از سرمایه خود را تبدیل به ارز می‌نماید تا از آن جهت انجام امور مختلف خود استفاده کنید. در حین خرید ارز حتماً پیش از مراجعه به صرافی‌ها از قیمت لحظه ای ارز اطلاعات کسب کنید و سپس جهت خرید اقدام کنید.
انجام این کار به راحت ترین روش ممکن مقدور می‌باشد و شما تنها کافیست پس از اینکه عبارت "قیمت دلار ونکوور" را در قسمت سرچ گوگل سرچ نمودید، با زدن دکمه تولز و سپس زدن گزینه انی تایم از منوی بازشونده گزینه PAST HOUR را انتخاب نمایید تا بتوانید قیمت دلار را در یک ساعت گذشته مشاهده کنید.

علاوه بر این به دلیل اینکه صرافی‌های مختلف ممکن است قیمت‌های متفاوتی را برای فروش ارز برای شما در نظر بگیرند پیش از خرید بهتر است اقدام به قیمت گیری از چند صرافی مختلف کنید و خرید خود را از صرافی ای انجام دهید که مناسب ترین قیمت را به شما عنوان نموده است. این نکته را از یاد نبرید که به هیچ عنوان نباید اقدام به خرید ارز در ساعات غیر اداری کنید و این کار می‌تواند تبعات نامطلوب بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد.

لیست صرافی های معتبر در ونکوور کانادا

از آنجایی که ونکوور جزو بزرگترین شهرهای کانادا به شمار می‌رود که در ایالت بریتیش کلمبیا قرار گرفته است، به همین خاطر این شهر را می‌توان جزو شهرهای مهاجرپذیر کانادا به شمار آورد و تعداد ایرانیانی که در این شهر ساکن هستند بسیار زیاد است. خوشبختانه در این شهر صرافی‌های مورد اطمینان بسیاری مشغول انجام خدمات و ارائه مشاوره‌های تخصصی به ساکنین هستند و کلیه امور مربوط به خرید و فروش ارز و انتقال حواله و مواردی از این دست را انجام می‌دهند.

از جمله صرافی‌های معتبر ایرانی که در ونکوور وجود دارند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• صرافی جوان ونکوور
• صرافی مهیار ونکوور
• صرافی ونکوور ونکوور
• صرافی عطار ونکوور

حواله ارزی به ونکوور کانادا

اگر قصد انتقال حواله ارزی به ونکوور را دارید بهتر است یکسری موارد که جهت انتقال حواله ارزی مورد نیاز است را مهیا کنید که از آن جمله می‌توانیم به سوئیفت کد، شماره حساب مقصد و نام بانک اشاره نماییم. چنانچه شما این اطلاعات را در اختیار داشته باشید به راحتی می‌توانید اقدام به ارسال حواله‌های ارزی به افراد حقوقی و حقیقی نمایید.
البته صرافی‌ها جهت انجام این خدمات یک مبلغ مشخص را به عنوان کارمزد از مشتریان اخذ می‌کنند که کاملاً طبیعی است. درصد کارمزدی که صرافی‌ها برای انجام این کار دریافت می‌کنند به عوامل مختلفی نظیر مبلغ حواله و نوع ارز بستگی دارد.

نکات ضروری هنگام دریافت دلار از صرافی های ونکوور کانادا

ذکر این نکته ضروری است که در هنگام مراجعه به صرافی چنانچه صرافی اقدام به ارائه اسکناس خراب و معیوب به شما نمود از دریافت اسکناس‌ پاره و خراب ممانعت به عمل بیاورید و صراف را ملزم به پرداخت اسکناس‌های سالم کنید.
علاوه بر این چنانچه شرایط برای شما مهیا بود، با استفاده از نور ماورای بنفش اعتبار و اصالت اسکناس‌های دریافتی خود را چک کنید تا خیالتان از بابت اصالت ارزی که دریافت می‌نمایید راحت باشد.

به طور کلی اگر به صورت مرتب با صرافی‌ها سر و کار دارید با چک کردن اسکناس‌های یک صرافی در توالی‌های منظم می‌توانید درجه اعتبار صرافی را چک کنید و نسبت به نحوه عملکرد صرافی اطمینان حاصل نمایید. نکته مهم دیگری که در حین مراجعه به صرافی می‌بایست مد نظر قرار دهید توجه به مجوز فعالیت صرافی است.

عوامل موثر بر قیمت دلار در ونکوور کانادا

عوامل مختلفی بر روی قیمت دلار در ونکوور تاثیر گذار می‌باشند. چرا که همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم قیمت این دلار به قیمت دلار در کل کشور وابسته است و هرگونه عاملی که کشور را تحت تاثیر قرار دهد می‌تواند بر روی قیمت دلار در این شهر تأثیرگذار باشد. از جمله این عوامل می‌توانیم به مواردی نظیر شرایط سیاسی کشور اشاره نماییم.

علاوه بر این چنانچه دولت کانادا دچار کسری بودجه شود این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت دلار در ونکوور نیز گردد. عوامل مختلف دیگری نظیر نرخ بهره، قیمت کالاها، میزان تورم داخلی و پرداخت بدهی‌ها نیز بر قیمت روز دلار کانادا در ونکوور تأثیرگذار هستند و هر یک از آنها از درجه اهمیت متفاوتی برخوردار می‌باشند. این امر به این معنی است که برخی از این عوامل تاثیر بیشتر و برخی دیگر تأثیر کمتری بر روی قیمت تمام شده خواهند گذاشت.

حواله دلار به ونکوور کانادا

افرادی که قصد حواله دلار به ونکوور را دارند معمولاً برای انجام این کار از طریق صرافی‌ها اقدام می‌نمایند و همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم صرافی‌هایی که در این شهر مشغول خدمت ‌رسانی هستند کارهای مختلفی را برای مشتریان خود انجام می‌دهند که از آن جمله می‌توانیم به خرید دلار اشاره نماییم. صرافی‌های معتبری که در این شهر مشغول فعالیت هستند اغلب کار خرید دلار از مشتریان را به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب ایران انجام می‌دهند.

علاوه بر این صرافی‌های فوق برای آنکه بتوانند مشتریان خود را در امور مختلف راهنمایی کنند اقدام به ارائه مشاوره رایگان به مشتریانشان می‌نمایند و به همین خاطر مشتریان چنانچه سوال یا مشکلی در خصوص مسائل ارزی، حواله‌ها و غیره داشتند با مراجعه به این صرافی‌ها می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ مناسب را دریافت نمایند.

این صرافی‌ها توانایی ارسال و دریافت حواله‌های ارزی را در مدت زمان ۲ تا ۴ روز کاری دارا می‌باشند و با این کار به مشتریان کمک می‌کنند تا حواله‌های ارزیشان را در کمترین زمان ممکن ارسال و یا دریافت نمایند.

pvc2

مدارک لازم جهت ارسال حواله دلار به ونکوور کانادا

چنانچه قصد ارسال حواله دلار به ونکوور را دارید نیاز به یکسری مدارک و اسناد دارید که از آن جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

• اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس محل سکونت
• کپی از کارت‌های شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و گواهینامه
• اطلاعات بانکی که جهت انتقال حواله به آن نیاز می‌باشد
• شماره حساب مبدا و مقصد
• شماره ترانزیت

در صورت وجود نقص در هر یک از موارد ذکر شده می‌بایست سریعا جهت تکمیل مدارک خود اقدام کنید تا بتوانید کار ارسال حواله‌های خود را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.
صرافی‌هایی که کار ارسال حواله به ونکوور کانادا را انجام می‌دهند برای انجام این کار کارمزد مشخصی را در نظر گرفته اند. لازم به ذکر است که کارمزد صرافی‌های مختلف در استان‌های گوناگون کانادا با یکدیگر متفاوت می‌باشد. علاوه بر این هر چه مبلغی که قصد حواله آن را دارید افزایش پیدا کند درصد این کارمزد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به طور مثال هزینه حواله دانشگاهی 100 دلار و هزینه حواله شخصی بین ۵۰ تا ۱۵۰ دلار می‌باشد و این تلورانس قیمت نیز به دلیل تلورانس در مبلغ حواله است.

ویژگی ‌های صرافی های ونکوور کانادا

صرافی‌هایی که در شهر ونکوور کار خرید و فروش و انتقال حواله را انجام می‌دهند دارای یکسری ویژگی و مشخصه می‌باشند که سبب شده تا مشتریان با اطمینان و رضایت کامل اقدام به انجام مبادلات ارزی خود توسط این صرافی‌ها نمایند.
اولین و مهمترین خصوصیتی که این صرافی‌ها دارا می‌باشند امنیت بسیار بالای آنها در حفظ اطلاعات مشتریان است. این صرافی‌ها با فراهم کردن امنیت بالا برای حفظ دارایی و اطلاعات شما، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کلیه امور ارزی خود را با خیال راحت توسط آنها انجام دهید.

علاوه بر این از آنجایی که این صرافی‌ها دارای سابقه درخشان کاری در انجام امور محوله خود هستند و به کار انتقال ارز و حواله تسلط کافی و کامل دارند، در نتیجه مناسب ترین گزینه جهت انجام کارهای شما می‌باشند. این صرافی‌ها همچنین با ارائه مشاوره به شما کمک می‌کنند تا کارهای ارزی خود را به راحتی مدیریت کنید و چنانچه سوال یا مشکلی در این خصوص داشتید جهت دریافت راهنمایی با این صرافی‌ها در میان بگذارید.

بازدید: 642




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.