SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3207
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

درباره برند اخوان، ویژگی ها، خدمات و گارانتی

برند اخوان در سال 1348 توسط محسن اخوان جم با هدف تولید لوازم توکار آشپزخانه تاسیس شده است. برند اخوان امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود. محصولات اخوان دارای تنوع بسیار زیادی بوده و شامل انواع سینک ظرفشویی، انواع فر توکار و مدل‌های مختلف هود آشپزخانه می‌باشد. علاوه بر کیفیت بالای محصولات اخوان، ارائه خدمات ویژه به مشتریان باعث جلب رضایت مشتریان شده است. در ادامه مطلب ضمن معرفی انواع محصولات اخوان، به بررسی قیمت محصولات اخوان نیز میپردازیم.

 معرفی انواع محصولات اخوان

معرفی انواع محصولات اخوان

برند اخوان با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم آشپزخانه توانسته بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مطابق سلیقه افراد وارد بازار کند. به طور کلی محصولات اخوان شامل 4 گروه زیر هستند:

سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان با تولید بیش از 500 مدل سینک ظرفشویی همواره بزرگترین تولید کننده سینک در خاورمیانه است. سینک‌های ظرفشویی به دو دسته سینک‌های روکار و توکار تقسیم بندی می‌شوند که شرکت اخوان با بهره گیری از بهترین متریال و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شود.

گاز رومیزی اخوان

گازهای رومیزی امروزه جایگزین مناسبی برای اجاق گازها هستند، زیرا فضای کمتری اشغال می‌کنند و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می‌بخشند. گازهای رومیزی اخوان دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در انواع مختلف زیر تولید و عرضه می‌شوند: اجاق‌های گازی، اجاق‌های برقی، اجاق‌های اینداکشن، اجاق‌های دارای فن روبه پایین، اجاق‌هایی با صفحه شیشه‌ای، اجاق‌هایی با صفحه پیچکی.

گاز رومیزی اخوان

هود آشپزخانه اخوان

هودهای توکار اخوان در دو نوع هودهای داکتی و بدون داکت عرضه می‌شوند که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارد. از هودهای داکتی برای منازلی که لوله تخلیه دارند، استفاده می‌کنند. انواع هودهای بدون داکت نیز در آپارتمان‌ها به می‌روند.

فر توکار اخوان

فر توکار اخوان در انواع مدل‌های فر گازی، فر برقی و فر توکار گاز و برق تولید و عرضه می‌شود. فر توکار برقی متداول ترین نوع فرهای توکار است و با حرارتی که از بالا و پایین ساطع می‌شود غذا پخته خواهد شد. فر توکار گاز و برق از پیشرفته ترین محصولات اخوان است که حرارت بالا از طریق برق حرارت پایین فر از گاز تامین می‌شود. قیمت محصولات اخوان در مقایسه با کیفیت آنها و تنوع بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند.

ویژگی های محصولات اخوان

برند اخوان یکی از با سابقه ترین مجموعه‌های تولید کننده لوازم آشپزخانه است که علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، خدمات پس از فرو ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. محصولات برند اخوان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با سلیقه تمام افراد مطابقت دارند و متناسب با نیاز خانواده ایرانی در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های محصولات اخوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت محصولات اخوان نسبت به سایر رقیبان در بازار مناسب تر است.
• نمایندگی‌های اخوان به صورت شبانه روزی از تمام محصولات این برند پشتیبانی می‌کنند.
• محصولات این برند دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند.
• برند اخوان خدمات پس از فروش گسترده را به صورت طولانی مدت پشتیبانی می‌کند.

خدمات و گارانتی اخوان

از جمله مزایای محصولات اخوان می‌توان به خدمات پس از فروش گسترده آنها اشاره کرد. در حقیقت به دلیل پشتیبانی برند اخوان از گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه، همواره محصولات این برند مورد توجه مشتریان قرار گرفت است.

همانطور که می‌دانید لوازم خانگی متشکل از قطعات و اجزای مختلفی هستند که به مرور زمان با قرارگیری در برابر عوامل تخریب کننده، آسیب دیده و نیاز به خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی برند اخوان ضمن ارائه محصولات با کیفیت، همواره دارای خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض قطعات یا تعمیر لوازم خانگی می‌باشد. در واقع پشتیبانی این مجموعه برای رفع اشکالات احتمالی محصولات در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌کنند.
سازه کالا نمایندگی رسمی برند اخوان در تهران است که ضمن پشتیبانی از گارانتی محصولات اخوان، خدمات پس از فروش این برند را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. مجموعه سازه کالا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر در زمینه تعمیر، نصب و تجهیز لوازم خانگی همواره بهترین عملکرد را در زمینه خدمات پس از فروش دارد. شما می‌توانید از برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اخوان، از طریق سازه کالا اقدام نمایید.

جمع بندی

برند اخوان یکی از با سابقه ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی و آشپزخانه است که دارای تنوع محصول بسیار زیادی می‌باشد. انواع محصولات برند اخوان شامل سینک ظرفشویی، گاز رومیزی، فر توکار و هود آشپزخانه است که مطابق با سلیقه تمام افراد طراحی و عرضه می‌شوند. لیست قیمت محصولات اخوان در مقایسه با سایر رقبا در بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده، به همین دلیل اخوان از نیم قرن پیش تا کنون یک برند معتبر و پرطرفدار در میان مشتریان است.

بازدید: 1181





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.