SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3210
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد

همانطور که می‌دانيد بازی های سبک بتل رویال و اکشن طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده اند. بازی Call of Duty Mobile از بازی هایی است که در سال 2019 برای موبایل توسعه پیدا کرد و هم اکنون کاربران اندرویدی و دارندگان گوشی های آیفون نیز می توانند با نصب این بازی، ساعت ها سرگرم شوند.

سوالی که بسیاری از کاربران دارند این است که چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد؟ نه تنها بازی کالاف دیوتی بلکه اغلب بازی ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند که ما در این بخش قصد داریم به رفع آنها بپردازیم.

اگر علاقمند به بازی های سبک بتل رویال هستید حتما تا کنون بازی فری فایر را به خوبی می شناسید. با خرید گیفت کارت فری فایر می توانید یکی جم خریداری کنید و از ویژگی های جذاب این بازی لذت ببرید.

پاسخ به سوال چرا کالاف دیوتی موبایل نمیاد؟

خطای Unable to connect to game, please try again:

چنانچه خطای فوق را در بازی کالاف دریافت کرده اید نشان دهنده آن است که اتصال اینترنتی شما دچار مشکل است. برای این کار بهتر است داده یا مودم خود را یکبار خاموش و مجددا روشن کنید. البته لازم به ذکر است این خطا بخاطر سرورهای کالاف دیوتی نیز به وجود می آید که در این صورت باید چند دقیقه یا چند ساعت بعد مجددا امتحان کنید.

خطای سرور:

مشکلات سرور از جمله مشکلاتی هستند که برای اکثر بازی های آنلاین به وجود می آیند. در صورت بروز خطای سرور در کالاف موبایل بهتر است برنامه را آپدیت و از نسخه نهایی آن استفاده کنید.

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد

ایجاد باگ در داخل بازی:

برخی از باگ های عمومی که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد از سوی شرکت سازنده برطرف می شود اما گاها برای ما اتفاق افتاده است که دچار برخی از باگ ها حین بازی کردن می شویم که در این صورت بهتر است  کش برنامه را حذف کرده و فایل های بازی را مجددا دانلود کنیم.

یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب سبک بتل رویال بازی پابجی است. شما می توانید خرید یوسی پابجی موبایل خود را در وبسایت گیفت ارزان انجام دهید.

خطای ضعیف بودن اینترنت:

بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت آنلاین اجرا می شود و برای بازی کردن نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارید. چنانچه اینترنت شما ضعیف باشد، در حین بازی پینگ افزایش پیدا خواهد کرد و دچار لگ های ناگهانی خواهید شد.

مشکل سیاه شدن صفحه در حین بازی:

برای پاسخ به سوال این که چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد باید بگوییم ممکن است دیتای بازی مشکل داشته باشد. در این صورت پس از اجرا و یا در حین بازی کردن، صفحه سیاه خواهد شد. در این صورت فایل دیتای بازی را دانلود کرده و به مسیر Android/obb/com.activision.callofduty.shooter انتقال دهید.

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد

مشکل میکروفون:

همانطور که مطلع هستید بازی کالاف دیوتی موبایل به گونه ای طراحی شده است تا افراد بتوانند در حین بازی از طریق میکروفون گوشی با دیگر هم تیمی های خود صحبت کنند. در برخی مواقع میکروفون فعال نشده و یا صدای شما به گوش هم تیمی ها نمی رسد. در صورت بروز چنین مشکلی بهتر است یک مرتبه بازی را بسته و مجددا آن را اجرا کنید.

فروشگاه گیفت ارزان بهترین ارائه دهنده انواع جم و الماس بازی های آنلاین در ایران است.

نتیجه گیری کلی:

در یک نتیجه کلی برای پاسخ به سوال چرا کالاف دیوتی موبایل نمیاد؟ باید بگوییم که در بیشتر مواقع مشکل از اتصال اینترنتی شماست. سعی کنید از روشن بودن اینترنت اطمینان کسب کنید و مطمئن شوید بسته اینترنتی فعالی دارید.

اگر مطمئن شدید اتصال اینترنتی مشکلی ندارد، بهتر است چند ساعت صبر کرده و مجددا امتحان کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، باید بازی را لغو نصب کرده و بار دیگر آن را نصب کنید.

بازدید: 508





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.