SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3211
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۰
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

هر آنچه که باید در مورد لیفت ابرو بدانید !

هر آنچه که باید در مورد لیفت ابرو بدانید !
ابرو یکی از اصلی ترین ویژگی های صورت است که گاهی نادیده گرفته می شود. ابروها ساختار صورت را شکل می دهند و آن را متعادل می کنند. امروزه لیفت ابرو توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در لیست محبوب ترین روش های زیبایی قرار دارد. با گذشت زمان این کار در بین زنان بسیار محبوب شد. تقریباً همه تمایل دارند این را یک بار امتحان کنند. . بالا بردن ابرو چروک های اطراف آن و چشم ها را از بین می برد. مستقیماً نواحی اطراف ابرو را تحت تأثیر قرار می دهد ، این عمل زیبایی همزمان با سایر عمل های زیبایی مانند جراحی پلک، بوتاکس چشم یا لیفت صورت انجام می شود.

چرا لیفت ابرو انجام می شود؟

پاسخ به این سوال برای هر فرد کاملا متفاوت می باشد. برخی افراد این کار را فقط برای ظاهر انجام می دهند. افراد دیگری هم هستند که از افتادگی پوست صورتشان آزار می دهد. اشتراکی که در همه آنها به چشم می خورد بالا رفتن سن می باشد ، با گذشت زمان، ابروها شکل اصلی خود را از دست می دهند و به سمت پایین کشیده می شوند. در این صورت فاصله بین ابروها و چشم ها کاهش می یابد. این شکل صورت شما را غمگین یا ناامید می کند. با انجام لیفت ابروها به راحتی به حالت قبلی خود باز می گردند و ظاهر جوان و شاداب گذشته را به دست خواهید آورد.

چگونه برای لیفت ابرو آماده شویم ؟

اولین قدم مراجعه به متخصص زیبایی و بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران است. پزشک شما احتمالاً ابتدا سوابق پزشکی شما را می خواند. سوالاتی مانند وضعیت پزشکی خود، داروهایی که مصرف می کنید و جراحی هایی که تاکنون داشته اید بپرسید. حتماً به پزشک خود در مورد حساسیت دارویی خود بگویید. پزشک وضعیت ابروها و چشم های شما را بررسی می کند تا با قسمت های مختلف صورت شما آشنا شود. به خاطر داشته باشید که چرا این کار را انجام می دهید و چه انتظاراتی پس از جراحی دارید. صحبت. از فواید و عوارض این کار کاملا آگاه باشید. نکاتی که باید قبل از لیفت ابرو رعایت کنید را در ادامه به شما خواهیم گفت :

• سیگار نکشید : سیگار باعث کاهش گردش خون در پوست می شود. این روند درمان را کند می کند. بنابراین اگر سیگاری هستید؛ بهتر است قبل و بعد از عمل آن را کنار بگذارید.
• برخی از دارو ها را کنار بگذارید : پزشک احتمالاً به شما خواهد گفت که از مصرف آسپرین، مکمل‌های گیاهی و داروهای ضد التهاب اجتناب کنید. این قرص ها باعث افزایش خونریزی می شوند.
• حتما یک همراه داشته باشید : در طول جراحی، از یکی از اعضای خانواده یا دوست خود بخواهید که در کنار شما باشد و شما را در خانه همراهی کند. شب اول نیاز به کسی دارید که از شما مراقبت کند. لیفت ابرو معمولا در بیمارستان یا کلینیک زیبایی انجام می شود. قبل از شروع کار توسط متخصص بیهوشی عمومی بیهوش خواهید شد. لیفت ابرو را طبق روشی که توافق کرده اید انجام دهید. آشکار می شود.

بعد از لیفت ابرو به چه مراقبت هایی نیاز دارید؟
پس از جراحی به توصیه های پزشک خود عمل کنید. این توصیه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
• حداقل 24 ساعت پس از جراحی حتماً یک نفر را به خانه ببرید تا از شما مراقبت کند.
• برای کاهش تورم هنگام خواب، سر خود را بالا نگه دارید و از چرخاندن آن خودداری کنید
• در صورت نیاز می توان از مسکن ها برای کاهش درد استفاده کرد.
• اگر بخیه ها قابل جذب نیستند، پس از یک هفته باید برای برداشتن بخیه ها به پزشک مراجعه کنید
• حداقل تا 2 هفته پس از جراحی از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. پزشک به شما خواهد گفت که چه زمانی فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید

سایت جراحتو با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت جراحتو علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت جراحتو برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

چه کسی می تواند لیفت ابرو انجام دهد؟

برای این کار باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید. انتظارات شما از نتایج جراحی باید واقع بینانه باشد، برای این منظور می توانید از پزشک خود کمک بخواهید. اگر مستعد ابتلا به کلوئید (قرمزی و التهاب)، زخم‌های بعد از جراحی هستید، توصیه می‌شود از این روش برای جلوگیری از عوارض برش‌ها اجتناب کنید. با افزایش سن، چین و چروک های ناخوشایندی روی پیشانی ما ایجاد می شود. همچنین می تواند با ایجاد خطوط بین ابروهای ما چهره ما را بسیار جدی و عصبانی کند. افتادگی پوست می تواند منجر به افتادگی ابروها، پوشش ابروهای پلک بالایی و احتمالاً صورت خسته و کدر شود. اگر از این علائم در پیشانی و اطراف ابرو رنج می برید، گزینه خوبی برای لیفت ابرو هستید.
همان طور که می دانید بهترین دکتر لیفت ابرو قادر است جراحی های دیگر را مانند جراحی پلک ، بوتاکس چشم و یا لیفت صورت را انجام دهد که حتما باید توسط بهترین دکتر لیفت صورت در تهران انجام شود .

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است ؟

یکی از مزایای لیفت ابرو این است که بعد از انجام آن، چهره فرد تغییر زیادی می کند. . اما آیا این زیبایی بازسازی شده برای همیشه ماندگار خواهد بود؟ واضح است که نه، زیرا پیری و جاذبه زمین مدام و سال به سال سعی در افزایش افتادگی پوست صورت و ابروها و تجلی پیری صورت دارد. بنابراین، هرگز نباید به امید یک الگوی درمانی دائمی یا روش جوانسازی رفت، بلکه باید این واقعیت را پذیرفت که اغلب آنها موقتی هستند.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام لیفت ابرو توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین لیفت ابرو دارد. انتخاب بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

بازدید: 1015





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.