SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3215
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

بهترین و جدیدترین تورهای آنتالیا

بهترین و جدیدترین تورهای آنتالیا

کشور ترکیه سال های متمادی است که به عنوان یکی از کشورهای توریستی مهم در دنیا شناخته شده است و هر ساله تعداد انبوهی از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. در بین شهر های ترکیه، تور آنتالیا به دلیل ساحلی بودن و داشتن زیرساخت های بسیار قوی و جاذبه های تفریحی و تاریخی فراوان، از محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی سه منطقه پرطرفدار در این شهر که بیشترین تورهای آنتالیا در آن ها اجرا می شوند، یعنی کمر، لارا و بلک بپردازیم و ویژگی های هریک را بیان کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.
طبق بررسی های انجام شده در سرچ های مختلف گوگل متوجه شدیم که سایت میهنبد نیز درباره تور آنتالیا لارا، کمر و بلک کامل اشاره کرده:
https://www.mihanbod.ir/خبر-خوب-جدیدترین-تورهای-آنتالیا-آژانس/
تورهای آنتالیا یوآل یا با صبحانه ناهار شام که توسط بهترین سایت تور مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به عنوان مجری اصلی تور آنتالیا ترکیه اجرا می شوند در این مطلب به زیبایی معرفی شده است.

تور آنتالیا کمر

این منطقه در خلیج انتالیا و 53 کیلومتری دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای اب و هوای گرم و خشک مدیترانه ای است. به دلیل گرم و ساحلی بودن این منطقه، کمر دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران، به خصوص گردشگران اروپایی که روز های افتابی زیادی را در کشور خود ندارند، است.
منطقه کمر با داشتن انواع تفریحگاه های زیبا و هتل های لوکس و مجلل می تواند هر آن چه که شما در یک منطقه توریستی نیاز دارید را به نحو کاملا مطلوبی فراهم نماید. پارک های آبی زیادی نیز در این منطقه طراحی و ایجاد شده اند که می توانند لحظه های شاد و مفرحی را برای تمامی اعضای خانواده فراهم آورند.
 این منطقه که در بخش غربی انتالیا قرار گرفته است، تمامی امکانات خدماتی مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا کمر را فراهم نموده است. به گونه ای که با سفر به کمر به هیچ گونه امکانات دیگری در سایر مناطق احتیاج نخواهید داشت.
منطقه کمر به داشتن رستوران ها و کافه های مجلل و همچنین ساحلی بسیار زیبا شهرت دارد، به طوری که با قدم زدن در این منطقه رستوران ها و کافه های بسیار زیبا و با کیفیتی را خواهید دید که شما را به نوش جان کردن غذا و نوشیدن فنجانی قهوه در فضای زیبای ساحلی این منطقه دعوت می کند.
به طور کلی این منطقه برای گذران تعطیلات طراحی شده است، بنابراین بدیهی است که هرگونه امکاناتی که شما از یک مرکز اقامتی تفریحی انتظار دارید در منطقه کمر آنتالیا به بهترین شکل طراحی شده باشد.


 

تور آنتالیا لارا

این منطقه در آنتالیای زیبا قرار گرفته است و در طی سال های اخیر پیشرفت های شگرف و فراوانی داشته است و روند توسعه ی بسیار قابل قبولی را طی نموده است. منطقه لارا دارای آب و هوایی ملایم مدیترانه ای است و برای هر گردشگری دارای جاذبه های فراوانی است.
 این منطقه با فاصله اندک شش کیلومتری از آنتالیا واقع شده است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. از ویژگی های سواحل این منطقه می توان به سواحل بسیار آرام و زیبای آن همراه با شن ها و ماسه های ریز اشاره نمود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فضای ارامش بخش سواحل منطقه لارا آرامش بی نظیری را برای شما فراهم می آورد.
در منطقه لارا همانند تمامی مناطق آنتالیا می توانید انواع هتل های لوکس با خدمات بی نظیر را ببینید. همچنین منطقه لارا دارای انواع پلاژ ها، رستوران و کافه های شیک و مجلل، تفرجگاه های بسیار دلنشین و خوش آب و هوا است که اقامت در این منطقه را بسیار لذت بخش می سازد.

 به طور کلی بییشترین تجمع امکانات در قسمت ساحل این منطقه قرار دارد و همچنین اکثر هتل ها نیز در این منطقه قرار گرفته اند و از این لحاظ می تواند برای مسافرت تور آنتالیا لارا بسیار کمک کننده باشد، زیرا گردشگران نیازی ندارند با طی کردن مسافتی طولانی به ساحل دسترسی پیدا کنند. کافی است که از هتل چند قدمی را پیاده طی کنند آن وقت به ساحل زیبا و رویایی لارا خواهند رسید.

تور آنتالیا بلک

این منطقه زیبا در فاصله 36 کیلومتری از آنتالیا  ترکیه واقع شده است و به دلیل آب و هوای مطبوع خود تقریبا در تمامی فصول سال میزبان گردشگران انبوهی از سراسر دنیا است. منطقه بلک یکی از سرسبز ترین و خوش آب و هواترین مناطق آنتالیا به شمار می رود.
از جمله مهم ترین فعالیت های تفریحی که می توان در تور آنتالیا بلک به ان پرداخت بازی زیبای گلف است، زیرا این مطقه دارای زمین های گلف متعددی است و شما می توانید همراه با خانواده به انجام این بازی زیبا و مهیج بپردازید.
نکته ی بسیار مهمی که لازم است در خصوص منطقه بلک بدانید داشتن سواحل بسیار تمیز است، به طوریکه سواحل این منطقه بار ها به عنوان تمیز ترین ساحل در منطقه انتالیا انتخاب شده است. می توانید با خیال آسوده به شنا در سواحل این منطقه بپردازید و لذت وصف نشدنی را تجربه کنید. یکی دیگر از تفریحاتی که در این منطقه به چشم می خورد بازی تنیس است. منطقه بلک با داشتن زمین های بسیار با کیفیت تنیس همواره گردشگران زیادی را به زمین های تنیس جذب می کند و افراد می توانند با بازی در این زمین ها ورزش مهیج و زیبای تنیس را در یکی از استاندارترین و با کیفیت ترین زمین ها تجربه کنند.
هتل های بی نظیر و بسیار لوکسی در این منطقه قرار گرفته اند که می توانند اقامت در بلک را به یکی از خاطره انگیز ترین اقامت های شما در آنتالیا تبدیل کند. این شهر به دلیل در اختیار داشتن آب و هوای بسیار مناسب حتی در فصل پاییز و زمستان نیز تعداد انبوهی از گردشگران را به خود جذب می کند و پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.

تفریحات ویژه تورهای آنتالیا ترکیه

منطقه بلک، لارا و کمر و حتی سیده به دلیل داشتن فضاهای بسیار آرام و لذت بخش خود همواره از مکان هایی هستند که گردشگران برای گذران تعطیلات و به دست آوردن ارامش به آن ها سفر می کنند.
 یکی دیگر از جاذبه های این مناطق داشتن غذاهای سنتی و محلی بسیار خوش طعم و لذیذ است که توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده این غذا ها را امتحان کنید و طعم واقعی غذاهای این منطقه ها را بچشید.

تفریحات آبی در تورهای آنتالیا بسیار فراوان هستند به گونه ای که به هیچ عنوان از اقامت در این شهر ساحلی خسته نخواهید شد زیرا هر زمان از روز که تمایل داشته باشید می توانید تفریحی مناسب سلیقه خود پیدا کنید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.
 رفرنس این مطلب: سایت mihanbod.ir می باشد.

بازدید: 551





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.