SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3217
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۴۴
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

معرفی استندهای پلکسی نمایشگاهی

معرفی استندهای پلکسی نمایشگاهی

استند های پلکسی نمایشگاهی این روز ها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه افرادی قرار گرفته است که میل به تبلیغ کردن کسب و کار خود دارند. در گذشته استندهای پلکسی نمایشگاهی تنها و تنها به صورتی قابل دیدن و دسترسی بود که تبلیغات صورت گرفته باشد. این روز ها اما به دلیل نوین شدن روش تبلیغات دیگر یک کاربرد را نمی توانید از استند های پلکسی در این حوزه مشاهده کنید بلکه افراد برای معرفی محصولات خود و رونمایی نیز این روز ها از استندهای پلکسی نمایشگاهی استفاده می نمایند. که علت این افزایش کاربرد و فروش به دلیل ویژگی های منحصر به فرد پلکسی هست که در ادامه به شرح آن نیز خواهیم پرداخت

در استند های پلکسی و چاپ آن ها، معمولا پلکسی شفاف صدر جدول پر کاربرد ترین ها قرار می گیرد و به همین سبب است که فروش این نوع از پلکسی در کنار خرید پلکسی آینه ای افزایش چشم گیری داشته است. مشخصا از نظر بصری نیز استند هایی که شفاف هستند دارای اولویت اند. زیبایی را چند برابر کرده و با زمینه ای شفاف آن چه به رویشان چاپ و پیاده می شود را جلوه بهتری می بخشند

ویژگی های منحصر به استندهای پلکسی نمایشگاهی

استندهای پلکسی نمایشگاهی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که این ویژگی های منحصر به فرد مشخصا به دلیل متریال و مواد اولیه این استند ها یا به عبارتی، پلکسی است. این ویژگی ها سبب می شوند که افراد پس از خرید استندهای پلکسی نمایشگاهی رضایت خاطر داشته باشند. حال فرصت آن است که به معرفی این ویژگی های منحصر به استندهای پلکسی نمایشگاهی بپردازیم تا با آگاهی کامل در صورت تمایل و نیاز به خرید این استند ها اقدام نمایید. می توانید توضیحات اضافی هر کدام از مواردی که به صورت تیتر وار در ذیل ذکر می شود را بخوانید تا از هر گونه ابهام در این حوزه مصون داشته شده و با آگاهی مطلق خرید خود را آغاز نمایید

استندهای پلکسی نمایشگاهی

• مقاومت بسیار بالا (این مقاومت را می توان در تمامی زمینه ها دانست. مسلما با شنیدن لفظ مقاومت بالا پیش از هر چیزی در ذهنتان این موضوع ایجاد می شود که این محصول در برابر ضربه دارای مقاومت است. بله در برابر ضربه نیز مقاوم است اما مقاومتش تنها به مقاومت در برابر ضربه منتهی نمی شود. بلکه این مقاومت در کمال تعجب در برابر اشعه های خاصی نظیر اشعه ماورا بنفش نیز هست. این ویژگی بسیار عجب و بسیار کاربردی ست)
• منتقل کننده ای مناسب (امکان انتقال دادن بسیار بالای نور که تا 5 درصد این کار را انجام می دهد و همین افزایش انتقال نور از ویژگی هایی ست که سبب می شود استندهای پلکسی نمایشگاهی را با همین ماده اولیه پلکسی بسازند)
• امکان اعمال تغییر (به دلیل این که استندهای پلکسی نمایشگاهی برای معرفی موارد متفاوت و متعددی ست مسلما و مشخصا نمی توان در یک حالت ثابت از آن استفاده کرد و تبلیغات و معرفی هر کدام از موارد را با یک محصول مشترک انجام داد. به همین دلیل امکان اعمال تغییر بر اساس نیاز و خواسته افراد امکان پذیر است)
• بی خطر بودن (از هنگام شکستن تا آتش گرفتن بی خطر است! به عبارتی گرچه پلکسی را معمولا جایگزین شیشه می کنند اما همه ویژگی هایش با شیشه مشترک نیست بلکه بهتر از شیشه است. به طور مثال هنگامی که شیشه ای می شکند خرد شده و سبب ایجاد مشکلات بسیاری می شود. اما در مورد پلکسی گلاس به هیچ عنوان چنین نیست و تنها کافی ست آن را بشکنید و ببینید که تنها تکه می شود و خرد نمی شود. در مورد آتش گرفتن آن نیز بهتر است بدانید که آرام آرام سوخته و این آرامی سبب آن است که به هیچ کجا آسیبی نرساند. همچنین که از نظر زیستی نیز برای محیط زیست هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و با سوختن آن محیط زیست هیچ ضرری را متضرر و متحمل نمی شود.)
• تنوع بسیار بالا (همان طور که مشخص است هر شخص با توجه به نیاز منحصر به فرد خود به سراغ استندهای پلکسی نمایشگاهی می رود. در چنین شرایطی نمی توان نیاز های متفاوت را با یک محصول واحد بر طرف نمود. در نتیجه تنوع بالای استندهای پلکسی نمایشگاهی می تواند ویژگی مناسبی برای پرفروش بودن باشد چرا که همین امر سبب آن است که در صورت نیاز رفع نیازتان نیز وجود داشته و موجود باشد)
• و...

استندهای پلکسی نمایشگاهی

چرا انتخاب استندهای پلکسی نمایشگاهی

می توان چنین گفت که از ابتدایی ترین نمایشگاه های روز دنیا تا به امروز که همه چیز مدرن و به روز است، استندهای پلکسی نمایشگاهی وجود داشته اند. به هنگامی که شرکت ها و تولید کنندگان تخصصی مایل هستند محصول خود را نمایش دهند، از استندهای پلکسی نمایشگاهی استفاده می کردند البته این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین ویژگی این استند ها آن است که در ویترین قرار می گیرند. معمولا آن محصولاتی که به صورت تخصصی رو نمایی شده و در نمایشگاه های مختلف و ایونت های این روز ها واضح و مشخص است این است که استند ها با جنس پلکسی ساخته و استفاده می شوند.

چرا انتخاب پلکسی برای استند؟

استندهای پلکسی نمایشگاهی برای آن از جنس پلکسی ساخته شده است که ویژگی های پلکسی دلیل قانع کننده ای برای این انتخاب دارد. در ادامه به پلکسی اشاره می کنیم. استندهای پلکسی نمایشگاهی به دلیل آن که شفافیت بیشتری به نسبت شیشه دارند بسیار مناسب برای نمایشگاه ها و پشت ویترین ها هستند علاوه بر این شفافیت ویژگی هایی نیز دارد که بر شیشه این محصول را ارجح می نماید خرد نشدن و تکه تکه شدن یکی دیگر از این ویژگی هاست. حال یکی از مهم ترین ویژگی های دیگر پلکسی این است که مقاومت بسیار زیادی دارد. گرچه خشک و بسیار مقاوم است اما انعطاف حدودی را دارد. معمولا نمی شکند مگر با چنان فشار و اتفاقی نا گوار که سبب شود، ناگهان شکسته شود.
انواع این استند ها نیز دلیل قانع کننده ای ست به طور مثال از رو میزی تا نصب شونده به روی دیوار و... پس می توان با هر نیازی یکی از این استند ها را انتخاب نموده و رفع نیاز نمود

بیشترین کاربرد استندهای پلکسی نمایشگاهی

بیشترین کاربرد در رونمایی لوازم آرایشی و بهداشتی است. لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل آن که محصول هستند بسیار در استندهای پلکسی نمایشگاهی جلوه دارند و زیایی دو چندان به محصول خواهند داد.

استندهای پلکسی نمایشگاهی

امید است که مقاله اطللاعات کافی در امر استندهای پلکسی نمایشگاهی را در اختیارتان قرار داده باشد. جهت خرید بهتر است از یک وارد کننده و یا تولید کننده ی معتبر خرید نمایید چرا که این روز ها به دلیل افزایش تقاضا، عرضه شرکت ها نیز در حوزه استندهای پلکسی نمایشگاهی شدت گرفته است و نمی توان به صورت دقیق تشخیص داد که از چه محلی بهتر است خرید کنید. پس هر چه سریع تر یک نمایندگی فروش مناسب و معتبر را بیابید و رفع نیاز خود با استندهای پلکسی نمایشگاهی را هر چه سریع تر به خود هدیه داده و نوین ترین شیوه تبلیغات را در کسب و کار خود به کار گیرید

بازدید: 272




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.