SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3219
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

معرفی هتل ایران مشهد در خیابان خسروی (اندرزگو)

معرفی هتل ایران مشهد در خیابان خسروی (اندرزگو)

نمای خارجی  هتل ایران مشهد

 هتل ایران مشهد  یک هتل چهارستاره  با قدمت ۴۰ سال است. این هتل را می‌توان از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر مشهد مقدس به شمار آورد. اگرچه این هتل قدیمی است؛ اما آخرین بازسازی آن در سال 1397 صورت‌گرفته است. در این صفحه به معرفی هتل ایران در شهر مقدس مشهد و موضوعاتی از قبیل منوی غذایی هتل ایران مشهد، لوکیشن هتل ایران مشهد و مشخصات لابی هتل ایران مشهد پرداخته‌ایم.

هتل‌ های مشهد به‌ قدری متنوع هستند و خدمات و قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند که هر فرد با هر بودجه‌ای می‌تواند به مشهد سفر کند. از سوی دیگر تنوع بالای اقامتگاه‌ها باعث می‌شود زمان بیشتری برای بررسی هتل‌ها موردنیاز باشد. اگر پیش از این در هتل ایران مشهد اقامت نداشته‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید. در پایان نیز اگر قصد رزرو هتل ایران در مشهد را داشته باشید، به سادگی با چند کلیک می‌توانید این کار را انجام دهید.

لوکیشن هتل ایران مشهد که در خیابان خسروی واقع شده است، به شما این اجازه را می‌دهد تا در صورت اقامت در اتاق‌های آن، در مدت کوتاهی خود را به موزه‌ آستان قدس رضوی، پارک کوه سنگی، آرامگاه و موزه نادری، مراکز خرید از جمله بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت برسانید. بنابراین هزینه‌هایی که از بابت جابه‌جایی در سطح شهر می‌پردازید، کاهش می‌یابد.

معرفی اتاق ‌های هتل ایران

هتل چهارستاره ایران در مجموع دارای 132 باب اتاق متنوع است. اتاق‌ها شامل انواع اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و همچنین سوئیت‌های دوخوابه است. امکاناتی از قبیل صندوق امانات اختصاصی، دسترسی به اینترنت وایرلس رایگان، تهویه مطبوع از نوع فن و پکیج، مینی بار و ... در تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌ها موجود هستند.

اتاق‌های دو تخته هتل ایران

اتاق‌های دو تخته شامل دو نوع اتاق‌های دو تخته دبل با یک تخت دونفره کوئین سایز، و اتاق‌های توئین با دو تخت یک‌نفره هستند. متراژ این اتاق‌ها 16 تا 18 مترمربع است. کف اغلب این اتاق‌های دو تخته با پارکت و تعداد اندکی هم با موکت پوشانده شده‌اند. برای مهمانانی که به‌تنهایی سفر می‌کنند، اتاق‌های دو تخته با نرخ سینگل واگذار می‌شوند.

اتاق‌های سه تخته هتل ایران

متراژ اتاق‌های سه تخته حدود 25 مترمربع است.  در داخل اتاق‌های سه تخته یک تخت یک‌نفره و یک تخت دبل وجود دارد. کف تمامی اتاق‌های سه تخته پارکت شده است.
اتاق‌های چهار تخته هتل ایران
اتاق‌های چهار تخته دارای دو تخت دبل و یا یک تخت دبل به همراه دو تخت یک‌نفره هستند. متراژ این اتاق‌ها بین 30 تا 32 مترمربع و کف این اتاق‌ها پارکت شده است.

سوئیت‌های دوخوابه هتل ایران

متراژ این سوئیت‌ها 80 تا 85 متر بوده و دارای دو اتاق خواب هستند. یکی از اتاق‌خواب‌ها دارای یک تخت دبل و اتاق دیگر دارای دو تخت یک‌نفره است. در قسمت هال نیز یک کاناپه قرار گرفته و این سوئیت‌ها را تبدیل به یک انتخاب ایده‌آل برای جمع‌های 4-5 نفره کرده است. سوئیت‌ها نیز دارای کف پارکت شده هستند.

امکانات هتل ایران مشهد

لابی هتل ایران مشهد

 امکانات و خدمات هتل ایران در مشهد خیابان اندرزگو شامل تمام امکانات و خدمات هتل‌های چهارستاره در ایران است. این موارد در لیست ذیل درج شده‌اند:
-    لابی
-    آسانسور
-    فکس
-     فتوکپی
-    پرینتر
-     روزنامه
-     فروشگاه
-     کافی‌نت
-     کافی‌شاپ
-     زنگ هشدار
-     اتاق چمدان
-     پله اضطراری
-     تاکسی سرویس
-     خدمات باربری
-     خدمات خانه‌داری
-     دستگاه واکس کفش
-     خدمات بیدارباش
-     کپسول آتش‌نشانی
-    سیستم اعلام حریق
-     سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
-     سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
-    نمازخانه
-    تلفن در لابی  
-    صندوق امانات
-    پذیرش 24 ساعته
-    اینترنت در لابی  
-    تلویزیون در لابی  
-    ترانسفر رفت با هزینه
-    ترانسفر برگشت با هزینه

هتل ایران دارای چهار رستوران است که همه‌روزه در حال ارائه انواع غذاهای متنوع و خوشمزه به مهمانان محترم هستند؛ بنابراین می‌توان گفت منو غذا هتل ایران مشهد با هر ذائقه‌ای سازگار است و برای هر فرد غذایی خوشمزه در تمام وعده‌ها تدارک دیده شده است.

امکانات اتاق‌های هتل ایران مشهد

اطلاع از امکانات اتاق به ویژه در سفرهای خانوادگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از امکانات اتاق‌های هتل ایران عبارت‌اند از:
-    حمام
-     یخچال
-     دراور
-     دمپایی
-     مبلمان
-     صبحانه
-     کمد لباس
-     رخت‌آویز
-    روم سرویس
-     پاور سوئیچ
-     تلفن در اتاق
-     لوازم بهداشتی
-     اینترنت در اتاق
-     تلویزیون در اتاق
-    سیستم اعلام حریق
-     مینی بار با هزینه
-     سیستم گرمایش و سرمایش
-     صندوق امانات داخل اتاق
-     سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
-    سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
-     تلویزیون
-    آب رایگان
-    قفل درب کارتی
-     مکان شارژ وسایل الکترونیکی

رزرو آنلاین اتاق در هتل ایران مشهد

رستوران هتل ایران مشهد

اگر هتل ایران مشهد خیابان خسروی را به‌عنوان اقامتگاه خود در طول سفر به مشهد انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از همین سایت اتاق خود را رزرو کنید. تنها کافی است که مدت اقامت خود را با درج تاریخ‌های ورود و خروج، مشخص کرده و سپس با مشاهده اتاق‌های در دسترس، اتاق موردنظر خود را برای اقامت رزرو کنید.

در تمام اقامتگاه‌های شهر مقدس مشهد در طول مناسبت‌های مذهبی مثل ایام محرم و صفر و یا عید بزرگ نوروز به علت تقاضای بسیار زیاد مسافران، یافتن اتاق با مشخصات دلخواه کار ساده‌ای نخواهد بود. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که تمام مراحل رزرو هتل را دراسرع‌وقت انجام دهید. ضمناً می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. پس با خیال آسوده اتاق موردنظر خود را رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com

بازدید: 263




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.