SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3220
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

زمان شارژ مجدد کپسول آتش نشانی – شرکت اطفا یار

به گزارش سایت ایونت رو، همواره دانستن زمان مناسب برای برخی از کارهایی که در آن تخصص نداریم مشکل است. گاهی این ناآگاهی میتواند خسارت های جبران ناپذیری را برای ما داشته باشد. کپسول های آتش نشانی از این دسته مستثنی نیستند، دانستن زمان مناسب شارژ کپسول آتش نشانی دغدغه بسیاری از افراد و شرکت ها بوده و می باشد.

اگر متخصص حرفه ای برای شارژ کپسول آتش نشانی هایتان خواستید، تیم اطفا یار در خدمت شما هستند. در ادامه این مقاله به این موضوع به طور کامل می پردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.
کپسول های آتش نشانی با توجه به نوع و کاربرد های آن در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند. گاهی کوتاهی در انجام به موقع شارژ کپسول آتشنشانی، خسارت های مالی و جانی خواهد داشت. هر کپسول بر روی بدنه خود دارای لیبل مشخصاتی است که میتواند اطلاعات زیادی را به شما بدهد.

از سوی دیگر کارت شارژ کپسول ها هم نوع و تاریخ انقضاء کپسول را به شما نشان می دهند. در صورتی که کپسول شما فاقد کارت شارژ می باشد حتما اقدام به شارژ مجدد نمایید، زیرا از عملکرد صحیح کپسول نمیتوان اطمینان داشت. کپسول های پودر و گاز و آب و گاز یا آب و فوم و کپسول co2 تماما یک سال پس از شارژ بایستی دوباره برای سرویس و شارژ مجدد آن ها اقدام شود.
گاهی کپسول های نام برده شده تاریخ دارند ولی مانومتر آنها بر روی منطقه قرمز رنگ یا صفر می باشد، این بدین معنی است که گاز درون کپسول به دلایلی خارج شده است و کپسول کارایی قبل را ندارد، در این موقع هم باید بلافاصله برای شارژ اقدام شود. در ادامه برای انتقال بهتر اطلاعات مطالب را از سایت اطفا یار به نشانی https://etfayar.com/ قرار داده ایم:

تماس با etfayar : 09120971295

به دلیل فشار بالایی که درون خاموش کننده ها وجود دارد بهتر است هر ماه یکبار، بازرسی ظاهری صورت پذیرد. مواردی که باید مورد ارزیابی در نظر گرفته شوند عبارتند از:
• کپسول های دارای درجه یا مانومتر، باید در محدوده معین شده (معمولا روی منطقه سبز رنگ) قرار گرفته باشند.
• بدنه و اهرم و پلمپ باید سالم باشند، در صورتی که مشکلی یافت شد، سریعا برای رفع آن اقدام شود.
• در صورت استفاده از کپسول (حتی به اندازه یک فشار کوچک) حتما برای شارژ مجدد آن اقدام شود.
• در صورت نداشتن کارت شارژ، تاریخ انقضای کپسول آتش نشانی نامعلوم بوده و باید هرچه سریعتر برای تست و شارژ ارسال شود.
• در مکان هایی که رطوبت زیاد است و یا گرما یا سرمای شدید می باشد، کپسول باید در زمان کوتاه تری برای شارژ مجدد فرستاده شود.

سوالی که همیشه پرسیده می شود این است که آیا کپسول آتش نشانی co2 نیاز به شارژ دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گقت که، مدت زمان شارژ کپسول آتش نشانی co2 یکسال می باشد و بدلیل فشار بسیار بالا و نداشتن مانومتر در این نوع کپسول ها، بهتر است توسط کارشناسان خبره بازرسی صورت پذیرد.

بازرسی های رایگان در مجموعه ما به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند:
1. بازرسی ماهانه: در این بازه زمانی تمامی کپسول ها از لحاظ ظاهری ایراد گیری می شوند.
2. بازرسی شش ماهه: طی این مدت زمان وزن کپسول نیز علاوه بر بازرسی قبلی تست خواهد شد.
3. بازرسی سالیانه: در این مدت زمان کپسول ها برای شارژ مجدد بصورت رایگان حمل و تست های لازم انجام می شوند.
جمع بندی: در این مقاله سعی کردیم بصورت خلاصه و مفید به بحث زمان شارژ کپسول آتش نشانی بپردازیم و مشکلات و سوالاتی که پیش آمده بود را مطرح و پاسخ دهید. از مدیریت سایت اطفا یار هم تشکر می کنیم که ما را در این راه راهنمایی کردند.

تماس با اطفا یار : 09120971295

اطفا یار را در گوگل بیابید: کلیک کنید

بازدید: 232




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.