SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3230
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۳۶
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

مروری بر برند محصولات سیسمونی نوزاد اونت

میکسر فیلیپس

آیا شما تجربه خرید وسایل کودک داشته اید البته منظورمان برای کودکیست که تازه بدنیا آمده یعنی نوزاد چون همانطور که میدانید وسایل سال اول یا دوم زندگی اقلام بخصوص هست که خیلی هایشان فقط برای این دوره کاربرد دارند . وسایل جذابی که چه خرید چه استفاده شان با ذوق برای والدین همراه خواهد بود شما تصور کنید کودک همینگونه هم جذاب است حالا اگرمثلا" در حال استفاده از دندان گیر یا پستانک باشد چه جذابیت افزون تری خواهد داشت که تجربه ای تکرارنشدنی برای اطرافیان نیز خواهد بود البته هستند ملزوماتی هم که دردسر زیادی دارند مثل پوشک که چه خریدش و چه تعویض روزانه اش ناخوشایند است ولی خوب اجتناب ناپذیر است . در این بازار سیسمونی هم مارکهای تجاری موفقی حضور دارند که در سطح بین المللی شناخته شده و محبوب هستند امروز میخواهیم در خصوص یکی از آنها صحبت کنیم که از انگلیس بدنیا معرفی شده و اکنون بیشتر تحت مدیریت فیلیپس هلند است بله اونت

خوب یکی از وسایل پس از زایمان که خیلی برای بچه تاثیر گذار است شیشه نوزاد است . خرید شیشه شیر خوب یا بهتر بگوئیم عالی میتواند از اهداف مهم تازه فرزنددار شده ها باشد چراکه کالا خیلی تاثیرگذاری است شما تصور کنید بچه قرار است ماه ها روزی چند نوبت بدین وسیله مهمترین ماده غذایی سالهای اولیه زندگی اش یعنی شیر را بنوشد خوب پس باید از کیفیت خیلی خوب برخوردار باشد . شیشه شیر نچرال اونت در حال حاضر یکی از محبوبترین انواع بازار است که در سراسر کشورها مورد استفاده وسیع قرار دارد سر پستانک این شیشه چون شبیه سینه مادر طراحی شده خیلی مورد پسند نوزاد است وحتی مادر میتواند گاهی اوقات از سینه خود مستقیم شیردهی را انجام دهد و برخی مواقع نیز از این شیشه شیر یعنی فرزند تفاوت زیادی احساس نمی کند که بخواهد یکی را پس بزند و فقط دیگری را بخواهد پس این مزیت بزرگی است . این شکل سرشیشه ترند این روزهای بازار است بعید هم هست بخواهد کنار برود یا چیزی جایگزین آن شود چون همانطور که گفتیم به فرم سینه مادر شکل داده شده که چیزی تغییر ناپذیر است . فقط شرکت ها سعی می کنند همین شکل را در جزئیات بهبود ببخشند یا روی ویژگی مکمل اش که آن هم خیلی نیاز است یعنی ضد کولیک بودن کار کنند چون ترکیب این دو قابلیت با هم میتواند بهترین شیشه نوزادی را برای شما مهیا کند .

محصولات کودک

اما بیائید از دیگر محصولات اونت که در بازار سیسمونی فروشی ها پرفروش هستند هم برایتان سخن برانیم .
شاید بتوان گفت مهمترین محصول تولید شده توسط این برند خوش ساخت پستانک است چون خیلی ها معتقدند که پیشتاز همه در این کالاست پستونکهای فیلیپس خیلی معروف هستند و در مدلهای گوناگون برای سنین مختلف مورد استفاده شاید بتوان گفت میلیونها نوزاد در سراسر دنیا هستند اما دلیل خوب بودن یک پستانک چیست خوب جدای از کیفیت ساخت که در هر محصولی شرط اولیه برای خوب بودن است در این محصول اینکه نوزاد آن پستونک را مورد پذیرش قرار دهد یعنی در دهانش نگه دارد و با آن به آرامش برسد مهمترین پروسه ای ست که باید انجام پذیرد و اونت اینکار را بخوبی انجام میدهد بطوریکه میانگین پذیراش بالای 90 درصد حتی تا سطح 98 درصد هم این موضوع اعلام شده است که خیلی خوب است یعنی از هر 10 کودکی که استفاده کند 9 تا حداقل آنرا قبول می کنند . البته نباید از جذابیتهای ظاهری این تولیدات هم غافل شد که برای تصمیم به خرید هر محصول نما اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد . شکل و شمایل پستانک های اونت واقعا" دلفریب است بخصوص با آن رنگ های زیبا و طرحهای فانتزی قشنگی که روی بیشتر مدلها چه برای نوزاد دختر و چه پسر طراحی شده اند . البته اگر تجربه خریدش را داشته باشید با ظرافت های متمایزکننده اش نظیر محفظه استریل کننده مایکروویوی یا شب تاب بودن برخی مدلها آشنا هستید .

اما بیائید به دیگر تولیدات سیسمونی اش هم اشاره کنیم .

غذا ساز یکی از وسایل به نسبت جدید برای کودکان است البته غذاساز واژه آشنایی برای بانوان است اما اینکه بدانید غذا سازهای تخصصی برای تدارک غذای بچه ها تولید شده است شاید برایتان جالب باشد . فیلیپس هم که میدانید از قدیم در ساخت این وسیله تبحر داشته حالا این اندوخته خوب خود را در ساخت غذاسازی بکار برده که خودش بخارپز هم میکند یعنی با همین وسیله هم می پزید هم آماده سرو برای بچه می کنید بدین شکل غذاهای سالم خانگی خیلی سالمی در دسترس خواهید داشت .
یکی دیگر از وسایل سیسمونی که به نسبت جدید است و هنوز جای پای خود را در همه لیست های خرید باز نکرده دستگاه های استریل کننده هستند البته فکر کنیم بعد از همه گیری جهانی اخیری که داشتیم شاید توجه به بهداشت بیشتر از گذشته شد و خانواده ها ضرورت حضور این مدل دستگاه را بیش از پیش حتی در میان وسایل مدنظر خرید سیسمونی حس کنند . اما کارکرد این دستگاه برای چیست؟ خوب همانطور که از اسمش هم پیداست با آن میتوانید شیشه شیر یا قطعات غیربرقی شیردوش همچنین پستانک نوزاد را پس از شستشو استریل کنید تا کاملا پاک شوند خوب از دیرباز این کار بوسیله انداختن در آب جوش انجام می شد که روش سنتی بود و معایب خود را داشت اما معرفی این استریلایزرها باعث شد این کار خیلی ساده تر برایتان انجام شود .

شیر گرم کن

لیوان های بچگانه از دیگر تولیدات متنوع و دوست داشتنی اونت هستند که در چند دسته مختلف تولید می شوند دسته اصلی دهنی دار ها هستند که همانطور که از اسمشان پیداست سری آنها دهنی دارد حالا یا نرم یا سخت . دسته دیگر نی دار ها هستند که کوچک و بزرگ بدون دسته یا با دسته دارد . یکی از زیباترین لیوانهای نی دار بازار سیسمونی در اختیار فیلیپس است که فروش خیلی بالایی هم دارد .

اما وقتی از این کمپانی اصالتا بریتانیایی صحبت می کنیم باید به پمپ شیردوش برای مادران هم اشاره کنیم محصولی که پس از زایمان در دوران شیردهی نقش خیلی پررنگی برای برخی مادر ها ایفا می کند و اونت یکی از بهترین سازندگان این محصول در دو شکل دستی و برقی اش است . این یکی هم از کالاهای گران سیسمونی است که انواع ارزان هم البته دارد ولی اگر میخواهید کار شما به شکل درست و باکیفیت انجام شود باید به یک سازنده معتبر مثل فیلیپس تکیه کنید . وقتی شما شیر دوش این شرکت را تهیه می کنید درون اش یک شیشه شیر نچرال هم هست که بدین ترتیب روند استخراج تا انتقال شیر به نوزاد بدین شکل به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد و شما در ماه های آینده نیاز به تعویض سرشیشه خواهید داشت یا اگر خواستید حجم را زیاد کنید یک سایز بزرگتر میگیرید چون همه شیشه هایش به پمپ شیردوش متصل می شود . پس اگر یک پستانک هم از اونت تهیه کنید یعنی سه محصول مهم لیست سیسمونی را با بهترین کیفیت برای فرزندتان تهیه کردید این مورد را تجربه خریداران پیش از شما اثبات کرده است و مشتریانی که طی سالهای اخیر از لوازم کودک فیلیپس بهره برده اند قریب به اتفاق به کیفیت عالی این محصولات و کاربردپذیری خوبی که برای بچه داشتند اذعان کرده اند . امیدواریم توانسته باشیم کمی شما را با بخشی از بازار لوازم نوزادی آشنا کرده باشیم .

بازدید: 259





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.