SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3233
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

چگونه با ربات، فروش در دیجی کالا را افزایش دهیم؟

چگونه با ربات، فروش در دیجی کالا را افزایش دهیم؟

در دنیای امروز کسب موفقیت فقط با تلاش ممکن نیست. بلکه این تلاش می بایست همراه با هوشمندی و بهره گیری از تکنیک های روز باشد. اگر کمی دقت کنید می بینید هر فعالیت اقتصادی ای شدیدا رقابتی شده و بدون کسب تکنیک های روز امکان پیروزی در این رقابت ممکن نیست.

فروش آنلاین کالا، خصوصا در مارکت پلیس بزرگ دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه می باشد نیز از این قاعده مستثنا نیست. هزاران فروشنده (سلر) برای فروش میلیون ها کالا با یکدیگر به رقابت می پردازند در این میان کسی برنده است که دیجی کالا او را به خریداران بعنوان فروشنده برگزیده نمایش دهد. این برگزیده بودن یا همان بای باکس بودن در دیجی کالا بسیار کار تخصصی و پر رقابتی شده است. بصورتی که فروشنده بای باکس یک کالا گاهی در دقیقه چند مرتبه تغییر می کند.

حالا فرض کنید یک فروشنده با چند صد یا هزاران کالا چگونه باید در این رقابت هر لحظه تمام کالاها را در رتبه نخست حفظ کند ؟ اینجاست که پای نرم افزار اتوماسیون قیمت گذاری دیجی کالا یا همان ربات مارکوبات به میدان باز می شود.

بای باکس چیست ؟

یک کالا در دیجی کالا ممکن است چندین فروشنده داشته باشد ولی وقتی شما بعنوان خریدار در سایت دیجی کالا این کالا را باز می کنید، یک فروشنده بعنوان فروشنده اصلی کالا به شما نمایش داده میشود که بصورت پیش فرض شما از او خرید می کنید. به این فروشنده، برنده بای باکس می گویند.


برای کسب بای باکس می بایست بصورت مداوم به کنترل و تغییر قیمت کالاها اقدام کرد . ربات هوشمند قیمت گذاری مارکوبات بصورت مداوم ضمن آنالیز رقبای شما، با در نظر گرفتن سود و ضرر شما اقدام به رقابت با سایر سلر ها می کند تا مطمئن شود بهترین تجربه از فروش نصیب شما می شود.


تخفیف هوشمند، کمپین ها


ربات تغییر قیمت دیجی کالا (مارکوبات) قابلیت قیمت گذاری بصورت تخفیف هوشمند را نیز دارد. همچنین در صورت درخواست شما می تواند در کمپین ها از جمله شگفت انگیز، یلدا و بلک فرایدی شرکت نماید.


آنالیز صورتحساب و سفارشات دیجی کالا


ربات هوشمند مارکوبات همچنین بصورت مداوم سفارشات شما را رصد می کند و تک تک سفارشات شما را بصورت مجزا آنالیز کرده و میزان سود کسب شده را به شما اعلام می کند. همچنین تمامی صورتحساب ها مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد.

بازدید: 3820





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.