SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3240
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۴۵
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

فرش بدون حاشیه، جدید ترین فرش ماشینی

فرش بدون حاشیه، جدید ترین فرش ماشینی

علاقه زیادی به چیدمان دکوراسیون داخلی دارید و دوست دارید خانه خود را به بهترین شکل ممکن بچینید؟ برای این کار لازم است تمامی لوازم و کالا‌ها را به‌صورتی انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی داشته و رابطه‌ای میان آن‌ها برقرار باشد.

چنانچه طرفدار سبک‌های مدرن هستید، بهتر است از مدل‌های جدید و خارق‌العاده فرش غافل نشوید و آن را در طراحی چیدمان خود استفاده کنید. با این اوصاف اگر به سایت‌هایی که در این زمینه کارایی دارند مراجعه کنید، مدل‌هایی را می‌بینید که حاشیه و ترنج ندارند.

Carpet دارای حاشیه را می‌توان در دسته مدل‌های قدیمی قرار داد؛ چراکه این روز‌ها فرش بدون حاشیه بسیار باب شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این مدل‌ها تنها با طرح‌های فرش فانتزی، جذاب و افشان پوشیده شده‌اند؛ بدون اینکه در کنار آن‌ها چیزی به‌عنوان حاشیه یا نخ دیده شود.

همین نخ‌هایی که کنار مدل‌های کلاسیک دیده می‌شوند، اغلب ابریشم بوده و در قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارند. با توجه به این مسئله، مدل بدون حاشیه از لحاظ اقتصادی هم بسیار به‌صرفه است.

آشنایی با carpet بدون دور یا همان بدون حاشیه

برای اینکه هر یک از آیتم‌های خانه را به‌درستی انتخاب کنید، نیاز به آگاهی دارید. برای این کار ابتدا باید متراژ منزل خود و بخش پذیرایی یا حال آن را در‌نظر بگیرید تا بتوانید بهترین مدل carpet را برای این بخش‌ها تهیه کنید. اغلب در مدل‌های قدیمی که چند سال پیش تولید می‌شدند، هر carpet دارای بخشی به‌عنوان ریشه یا حاشیه بود که می‌توان گفت 40 درصد از کل فرش به آن اختصاص داشت. با این اوصاف، بخشی از پولی که برای خرید آن‌ها می‌دادید در اصل تنها صرف چندین نخ می‌شد.


البته این موضوع هم حائز اهمیت است که در مدل‌های قدیمی، این بخش به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی آن در طراحی قرار می‌گرفت. اما این روز‌ها به دلیل اینکه بسیاری از خانه‌ها فضای کمی برای بخش پذیرایی یا حال دارند، افرادی که در چنین منازلی زندگی می‌کنند، ترجیح می‌دهند بیشتر پول خود را صرف چیزی کنند که تمامی قسمت‌های آن کاربرد داشته باشد.

اغلب، فرش بدون حاشیه جلوه چندانی ندارد؛ با اینکه ریشه‌های فرش را می‌توان یکی از بدون کاربرد‌ترین بخش‌های آن دانست، اما باز هم جلوه و زیبایی خاصی دارند.

از آنجایی‌که نمی‌توان به مدل بدون حاشیه، آن جلوه و ویژگی خاص را داد، اغلب برای آن‌ها از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده می‌شود که افراد در بدو ورود، جذب‌شان شوند. این در صورتی است که اگر carpet با حاشیه داشتید، افراد در وهله اول و پیش از اینکه به طرح و رنگ فرش نگاه کنند، جذب آن می‌شدند.

شاید پس از دیدن این مدل بگویید که همانند گلیم بوده و بپرسید که جذابیت کار در چیست؟ با اینکه این مدل، حالت ساده‌ای دارد، اما بیشتر جذابیت را می‌توان مدیون کارایی آن بود!

دلیل محبوبیت و پر‌طرفدار بودن فرش بدون حاشیه

همان طور که گفته‌شد، این روز‌ها بسیاری از خانه‌ها فضای چندانی نداشته و روز‌به‌روز کوچک‌تر می‌شوند. برای اینکه بتوان چنین فضا‌هایی را از حالت بسیار بسته و جمع‌و‌جور در آورده و فضای دلبازی را به آن‌ها هدیه داد، باید از وسایلی استفاده کرد که در ایجاد این ویژگی نقش موثری داشته باشند.

اغلب خانه‌های ویلایی و دلباز، جای خود را به خانه‌های آپارتمانی داده‌اند؛ با این حساب، اگر قصد زندگی در چنین خانه‌هایی را دارید، فرش بدون حاشیه به شما کمک می‌کند تا آرامش و دلبازی که می‌خواهید را به دست آورید.
دلباز‌تر‌بودن خانه تنها به این معنی نیست که فضایی زیاد داشته باشید؛ برخی اوقات می‌توانید این کلمه را این‌گونه معنی کنید که وسایل‌تان را به‌درستی انتخاب کرده تا این حس را با هزینه کم به خود هدیه دهید.

حتی افرادی که خانه‌هایی با اتاق‌ها و بخش‌هایی بزرگ دارند هم سعی می‌کنند ترفند‌هایی را به‌کار ببرند که حس خفگی را از خانه بیرون کنند. با تعاریفی که از فرش بدون حاشیه گفته شد، این مدل چگونه می‌تواند چنین حسی را ایجاد کند؟!

 فرش بدون ترنج یا همان حاشیه، نمی‌تواند در همان ابتدا تمام حواس افراد را به خود جذب کند؛ به همین دلیل کانون اصلی توجه قرار نگرفته و یکی از علت‌هایی که می‌تواند به ایجاد دلبازی خانه منجر شود، همین موضوع است.

با توجه به این مسئله می‌توان گفت که هر چقدر هم که فرش‌تان جذاب و دارای رنگ‌های شاد باشد، خطای دید ایجاد شده و خانه را بزرگ‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد. اگر گمان می‌کنید می‌خواهید تغییر و تحولی چشم‌گیر در اتاق پذیرایی ایجاد کنید، می‌توانید جدید‌ترین مدل فرش پذیرایی را بخرید!

طرح های مختلف فرش بدون حاشیه

این مدل از فرش در اصل به 2 نوع تقسیم می‌شود. مدل‌های فانتزی و افشان، این 2 نوع را تشکیل می‌دهند. چنانچه تمامی آیتم‌های منزل‌تان مدرن بوده و سبک کلاسیکی در آن‌ها وجود ندارد، بهتر است مدل فرش فانتزی را برگزینید. اما مدل افشان، به‌گونه‌ای طراحی شده که برای بسیاری از سبک‌ها مناسب است.

می‌توانید با داشتن خانه‌ای به سبک کلاسیک هم، فرش بدون حاشیه افشان را روی پارکت خانه‌تان پهن کنید. مدل‌های فانتزی اغلب دارای حالت فانتزی و با اشکال هندسی منظم یا غیر‌منظم هستند.

فرش گل برجسته جدید را می‌توان در دسته مدل افشان قرار داد. یکی از مدل‌هایی که احتمال می‌رود آن را دیده باشید، مدل کهنه‌نما یا فرش وینتیج است. این مدل هم در دسته پر‌فروش‌ترین‌های نوع ماشینی قرار می‌گیرد. با خرید این مدل می‌توانید در کنار سبکی مدرن و با حالت مینیمال و ساده، جذابیت خاصی را به خانه‌تان بیافزایید.

قیمت فرش بدون حاشیه چگونه سنجیده می شود؟

برای پاسخ به این سوال کافی است این نوع را همانند انواع دیگر بدانید! هر مسئله‌ای که می‌تواند در قیمت carpet ماشینی نقش داشته باشد، در این نوع هم نقش خود را نشان می‌دهد. البته در مدل‌های دیگر که حاشیه دارند، حاشیه هم یکی از مواردی است که باید در زمان بررسی قیمت، سنجیده شده و به‌حساب بیاید.

داشتن تجربه بهترین خرید از فرش کوروش

برای خرید فرش بدون حاشیه می‌توانید به خرید اینترنتی فرش معتبر مانند فرش کوروش، مراجعه کنید. این فروشگاه تنوع بسیاری داشته و کلکسیونی از این مدل را برایتان به نمایش می‌گذارد. برای خرید باید دقت کنید که اندازه، شانه، رنگ و طرح دلخواه‌تان چیست و سپس سفارش خود را ثبت کنید. با انجام این کار‌ها در این فروشگاه دیگر لازم نیست نگران مسئله‌ای باشید.

بازدید: 1503





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.