SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3256
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

درخواست خدمات داربست فلزی با داربستان

درخواست خدمات داربست فلزی با داربستان

وب سایت داربستان از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا با ثبت نام بیش از 100 پیمانکار داربستی در سراسر کشور خدمات داربست را به مشتریان ارائه می داد و در حال حاضر پیمانکاران زیادی در ایران به عضویت داربستان در آمده اند.


داربستان برای اولین بار قیمت خدمات داربست را به صورت آنلاین برای کاربران اینترنت فراهم کرد که حتی نمونه های سایت های خارجی هم در زمینه وجود نداشت.

سرعت رشد داربستان به گونه ای بوده است که توانسته در بین صنعت داربست یک نام آشنا به حساب بیاید . علاوه بر این تامین نیروی کار برای پیمانکاران داربست و استخدام داربست بندان در شرکت های داخل و خارج ایران از دیگر فعالیت های داربستان به شمار می رود.

ارتباط با تولیدکنندگان صنعت داربست


داربستان به عنوان بستری برای برقراری ارتباط با تولیدکنندگان ، پیمانکاران و غیره باهم به شمار می رود به طوری که تولیدکنندگان محصولات خود را از این طریق به مشتریان هدف خود معرفی می کنند .

برخی از این تولیدکنندگان شامل تولید لوله و ملزومات داربست ، پیچ و مهر ، دستکش و تجهیزات ایمنی و ... می باشد که مشتریان می توانند بدون واسطه از این طریق محصول خود را دریافت کنند.

اپلیکیشن داربستان

تمامی امکاناتی که از طریق سایت داربستان برای کاربران فراهم شده است می توانید از طریق اپلیکیشن نیز انجام دهید .

نحوه دریافت خدمات داربست به این صورت است که کاربر پس از ثبت نام می تواند درخواست خدمات داربست را که شامل ابعاد پروژه است برای پیمانکاران شهر خود بفرستد تا آنها برایش پیشنهاد قیمت ارسال کنند در صورت تایید ارتباط بین پیمانکار داربست و مشتری برقرار می شود.

علاوه بر آن استعلام قیمت ها نیز از طریق اپلیکیشن میسر است و اطلاعات لازم نیز برای کاربران به صورت پیام ارسال می شود.

چرا باید برای نصب و اجرای داربست به داربستان مراجعه کنیم ؟

همیشه مشتری برای پیدا کردن پیمانکار داربست باید زمان و هزینه زیادی را صرف کند تا به نتیجه لازم برسد مثلاً استعلام تلفنی ولی از این طریق مشتری یا خود از بین پیمانکاران انتخاب می کند یا به اینکار را به کارشناسان داربستان می سپارد تا بهترین گزینه را برای آنها انتخاب کند.

 

بازدید: 400





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.