SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3258
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

بهترین مدل آینه مناسب برای سالن های زیبایی

بهترین مدل آینه مناسب برای سالن های زیبایی

معمولا سالن های زیبایی برای اینکه بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کنند، به یک سری امکانات و تجهیزات اصلی و ضروری نیاز دارند. البته بسته به بودجه و سرمایه ای که برای این کار در نظر گرفته می شود، می توان تجهیزات را گسترده تر و متنوع تر کرد که این کاملا بسته به نظر و سلیقه مدیر سالن زیبایی دارد.

آینه یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایلی است که در هر سالن زیبایی می بایست وجود داشته باشد. این وسیله کاربردی در انواع و اقسام گوناگونی به بازار عرضه می شود و بسیار مهم است که هر فردی با توجه به سبک دکوراسیون و فضای سالن زیبایی، بتواند بهترین نوع آن را انتخاب کند.

در این مطلب قصد داریم با ویژگی های بهترین مدل آینه مناسب برای سالن های زیبایی آشنا شویم و در مسیر انتخاب محصول شما را همراهی کنیم.

استفاده از آینه در سالن های زیبایی علاوه بر کاربرد معمول و رایجی که دارد، تاثیر زیادی نیز در زیبایی و ظاهر سالن داشته و از این روست که انتخاب آن نیازمند دقت و حساسیت زیادی است.

برای اینکه بتوانید سالن زیبایی خود را به فضایی خاص، جذاب و شیک تبدیل کنید، لازم است تا از میان انواع آینه موجود در بازار و همچنین سالن های زیبایی در سایت هایی نظیر baroro.ir ، بهترین و مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید.

آینه ها آنچنان اهمیت دارند که این روزها بسیاری از سالن های زیبایی، در تکاپو هستند تا از آینه های جدید به جای آینه های قدیمی استفاده کنند و تغییر و تحولی در فضای سالن خود ایجاد کنند.

آینه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند پرستیژ و وجهه کاری شما را تا حد زیادی افزایش دهند. حال که به اهمیت استفاده از آینه در سالن زیبایی پی بردیم، بهتر است ببینیم بهترین مدل آینه برای سالن زیبایی چه نوع آینه ای است و چه ویژگی هایی می بایست داشته باشد؟

از مهم ترین ویژگی های آینه آرایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضخامت، ابعاد و اندازه این آینه ها می بایست به گونه ای باشد که به خوبی روی دیوار نصب شده و فضای زیادی را اشغال نکند.

طراحی آینه می بایست با طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی هماهنگی و تطابق داشته باشد.

استفاده از آینه های قدی در سالن زیبایی می تواند انتخاب مناسب و درستی باشد.

شیشه به کار رفته در آینه می بایست با کیفیت، مقاوم و شفاف باشد.

برخی از آینه های جدید آرایشگاهی با آپشن ها و امکانات خاصی روانه بازار می شوند که می تواند توجه مشتریان را به خوبی جلب کند. از جمله این آپشن ها می توان به؛ حسگرهای لمسی، لوگوهای نوردار، ریموت کنترل و...اشاره کرد.

انواع مختلف آینه مناسب برای سالن های زیبایی

در این بخش با چند مدل مختلف از آینه های طراحی شده برای سالن زیبایی آشنا می شویم.


آینه قدی

از پرکاربردترین و رایج ترین آینه ها برای سالن زیبایی، آینه های قدی هستند که می توان نمونه های مختلفی از آن ها را در سالن های زیبایی مشاهده کرد.

آینه تمام قد کاربردهای زیادی در سالن زیبایی دارد. می توان از آن برای بخش آرایش، بخش پذیرش مشتریان، بخش انتظار و جهت تزئین و دکوراتیو کردن سالن زیبایی استفاده کرد. این آینه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به سبک سالن و فضای آن از انواع مختلف آینه بهره مند شوید.

آینه دیواری

آینه های دیواری معمولا از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و می توانند به فضای سالن زیبایی شما عمق و جذابیت زیادی بدهند. می توان این آینه ها را در لاین های مختلف آرایشی، راهروها و دیوارها در نقاط مختلف سالن نصب کرد.

آینه رومیزی

این آینه ها از نظر نوع و طراحی به سه مدل تخت، مقعر و محدب تقسیم می شوند و هر کدام کارایی و زیبایی خاص خود را دارند. معمولا بیشترین استفاده از این آینه ها در سالن های زیبایی برای بخش اصلاح صورت، گریم و میکاپ مشتریان است.

آینه گریم

این آینه از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و جزء جدیدترین و مدرن ترین آینه ها برای سالن های زیبایی است. معمولا این آینه ها به چراغ هایی مجهز هستند که می توان با تنظیم کردن نور این چراغ ها، کیفیت فرایند آرایش را افزایش داد.

نحوه نورپردازی در این آینه ها نیز بسیار متنوع است که از آن جمله می توان به نوارهای LED در حاشیه آینه، چراغ های نصب شده روی قاب آینه، استفاده از لامپ های رشته ای اطراف آینه یا نورپردازی از قسمت پشت آینه اشاره کرد.

مزایای استفاده از آینه برای سالن های زیبایی

استفاده از آینه در سالن زیبایی می تواند مزایای بسیار زیادی به دنبال داشته باشد که شاید برخی افراد نسبت به آن بی اطلاع باشند. در این بخش با برخی از مهم ترین مزایای استفاده از آینه برای سالن های زیبایی آشنا می شویم:

آینه فضای سالن زیبایی را بزرگ تر نشان می دهد

مهم ترین مزیتی که آینه ها در سالن های زیبایی دارند، بزرگ تر نشان دادن فضای سالن نسبت به آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد. اگر فضای سالن زیبایی شما چندان بزرگ نیست، می توانید از این آپشن و مزیت آینه استفاده کنید.

بهترین مدل آینه برای سالن های زیبایی کوچک، آینه های بزرگ هستند که وسعت بیشتری به فضا می بخشند.

افزایش نور در محیط سالن زیبایی

آینه ها تاثیر زیادی در افزایش نور محیط دارند. آینه ها می توانند با انعکاس نور طبیعی به تقویت نور در محیط کمک زیادی کنند. بنابراین استفاده از آینه علاوه بر نورپردازی بهتر سالن از صرف هزینه برای استفاده از نورپردازی های مصنوعی نیز جلوگیری می کند و این یک مزیت مهم برای سالن های زیبایی محسوب می شود.

جذابیت بیشتر با آینه

آینه ها تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی سالن زیبایی دارند. برای یک لحظه هم که شده فضای سالن را بدون آینه تصور کنید. احتمالا به خوبی متوجه منظور ما خواهید شد.

آینه ها با طراحی جذاب و شیکی که دارند می توانند یک سالن زیبایی ساده را به یک فضای لوکس و مدرن تبدیل کنند.

بازدید: 320





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.