SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3260
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۴۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

واردات از چین با هزینه کم

واردات از چین با هزینه کم


از واردات کالای چینی به داخل کشور چقدر اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید یکی از پرسودترین تجارت‌های حال حاضر ایران وارد کردن کالا از چین است؟ برای اینکه بهتر به اهمیت این موضوع پی ببرید یک سر به بازار کالای دلخواهی که در ذهنتان آمده بروید. آیا اکثر بازار این کالا در دست محصولات چینی است؟


مثلا بازار گوشی هوشمند را اگر بررسی کنید متوجه می‌شوید که 90 درصد بازار در قبضه گوشی‌های هوشمند چینی است. به همین خاطر قصد داریم راه واردات کالای چینی با هزینه اندک را به شما نشان دهیم تا سریع‌تر به سود موردنظرتان برسید.

برای واردات از چین با وانیکس بر روی لینک https://1xcompany.com/imports/ کلیک کنید.


چرا واردات کالای چینی ؟

اولین سوالی که برای هر شخص وارد کننده باید پیش بیاید این است که چرا باید از چین کالا وارد کنیم؟ کالای چینی دارای چه ویژگی‌ای است که تمام بازار را در دستان خود گرفته؟

مهم‌ترین ویژگی‌ کالاهای چینی این است که این کالاها با تعداد زیاد و قیمت کم تولید می‌شوند. در واقع می‌توان گفت ارزان‌ترین کالاهای تولیدی دنیا متعلق به کشور چین هستند. به همین دلیل هم اکثر بازرگانان و تجار از اقصی نقاط جهان به شهرهای صنعتی چین روانه می‌شوند تا کالاهای مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند.

تجار و واردکنندگان ایرانی نیز مانند سایر بازرگانان دنیا درخواست خرید و واردات این اجناس ارزان را داده و به همین صورت در تمام بازارهای ایرانی شاهد قدرت‌نمایی جنس چینی هستیم. سود حاصل از واردات کالاهای چینی بسیار زیاد است.

چرا که شما با خرید عمده محصولاتی مثل گوشی یا لوازم آرایشی از این کشور آنها را با قیمتی اندک وارد کرده و در بازار با قیمت تک فروش به دست مشتری می‌رسانید. همین اختلاف قیمت خرید عمده و فروش تکی سود شما را فراهم می‌کند.

اما برای اینکه سود بیشتری نصیب‌تان گردد، لازم است که راه ارزان وارد کردن این کالاها را هم بدانید.


مراحل واردات کالا از چین

برای اینکه بتوان راه‌های ارزان واردات کالای چینی را به خوبی فهمید و اجرا کرد، در ابتدا باید مراحل کلی انجام این عملیات را آموخت.

برای وارد کردن اجناس چینی لازم است چند مرحله اساسی طی شود. شما با ارسال یک فرم رسمی به نام پیش‌فاکتور به سمت شرکت‌های فروشنده کالای چینی، از آنها درخواست خرید اجناس می‌کنید.

این پیش‌فاکتور شامل قیمت اجناس، تعداد آنها و البته چگونگی پرداخت هزینه است. بعد از اینکه شرکت چینی پیش‌فاکتور شما را تایید کرد نوبت به ارسال کالاها به گمرکی شهری که از آن خرید کرده‌اید می‌رسد.

در گمرک شهر چینی اجناس شما توسط بازرس بررسی شده و با مدارکی مانند بارنامه، کارت بازرگانی و پیش‌فاکتور به اداره گمرک چین رفته و درخواست ترخیص کالاها را بدهید. این ترخیص زمانی برای شما صادر می‌شود که بارها توسط اداره گمرک چین تایید شده و به شما برگه ترخیص داده شود.

بعد از این مرحله نوبت به ارسال کالاها به ایران می‌رسد. عموما برای ارسال کالاها از راه هوایی اقدام می‎‌شود. چرا که هم ایمن‌تر است و هم در زمان کم‌تری انجام می‌شود. در نهایت نیز کالاها به گمرک ایران تحویل داده شده و شما باز هم با در دست داشتن مدارک قانونی می‌توانید برای ترخیص نهایی کالاها اقدام کنید.


کارگو در چین

کارگو نام یک نوع انتقال کالا از کشوری به کشور دیگر است که توسط وسایل حمل‌و‌نقل باری انجام شود. به همین دلیل می‌توان سه نوع کارگو ریلی، کارگو دریایی و کارگو هوایی را برای انتقال کالا از چین به ایران مورد استفاده قرار داد.

این مرحله نیز اگر به یک شرکت واسه بازرگانی مثل وانیکس سپرده شود، با کم‌ترین هزینه قابل انجام خواهد بود.

معتبرترین کارگو در چین با وانیکس، کلیک کنید.

 علت آن نیز این است که شرکت‌های واسطه وارداتی به خاطر داشتن قراردادهای بلند‌مدت با شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی کارگو با کم‌ترین هزینه ممکن واردات کالا انجام می‌دهند.

تخفیفاتی که شرکت‌های کارگو در اختیار کمپانی‌های وارداتی قرار می‌دهند باعث می‌شود که هزینه انتقال کالا برای آن‌ها بسیار اندک شده و در این میان واردکننده نیز با مبلغ کم‌تری کالاهای خود را وارد کشور کند.

شرکت وانیکس از این‌نظر بسیار دقیق و آگاهانه کارهای انتقال کالای شما از چین به ایران را انجام می‌دهد.


ترخیص کالا در گمرک چین

از مراحلی که می‌توان با سپردن کارهای آن به یک شرکت واسطه وارداتی هزینه واردات کالا از چین را کم کرد، همین ترخیص کالا در گمرک چین است.

شما با استفاده از یک شرکت وارداتی واسطه مثل وانیکس می‌توانید کارهای ترخیص کالای خود در گمرک چین را به سادگی و با هزینه اندک انجام دهید.

برای ترخیص کالا در گمرک چین با وانیکس کلیک کنید.

این شرکت با داشتن واسطه‌هایی در شهرهای مختلف چین توانایی انجام تمام کارهای ترخیص کالای شما را دارد.

چرا که انجام این عملیات نیازمند تجربه قبلی و البته آگاهی از قوانین مربوط به گمرکی شهرهای مختلف چین است.

اگر شما قبلا با این موارد آشنایی نداشته باشید انجام این عملیات بسیار هزینه‌بر و دشوار خواهد بود.

بازدید: 1939





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.