SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3264
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

آشنایی با 5 هتل دو ستاره در خیابان امام رضا

شهر مشهد پایتخت معنوی ایران، دارای هتل‌های متنوع زیادی است؛ از بهترین هتل‌ها گرفته تا هتل‌های ارزان و اقتصادی که افتخار میزبانی از زائران و مسافران عزیز را دارند.

اکثر هتل های مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارند. در خیابان امام رضا علاوه بر هتل‌های لوکس و لاکچری، هتل‌های دو ستاره زیادی در نزدیکی حرم واقع شده‌اند که به خاطر کیفیت و قیمت مناسب آنها، بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

زائران و مسافرانی که در هتل‌های دو ستاره خیابان امام رضا اقامت داشتند از امکانات و خدمات عالی ارائه شده در هتل‌ها و همین‌طور از قیمت مناسب آنها بسیار خرسند و راضی می‌باشند.

در این مطلب با 5 هتل دو ستاره در خیابان امام رضا مشهد آشنا می‌شویم تا در صورت تمایل، برای اقامت در هتل دو ستاره نزدیک به حرم، انتخاب بهتری داشته باشیم.

هتل آتور مشهد

این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا 16 واقع شده و با توجه به موقعیت مکانی خوبی که در شهر مشهد دارد، دسترسی بسیار راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) داشته و با کمی پیاده‌روی از هتل آتور می‌توان به زیارت رفت.

هتل دو ستاره آتور در سال 1396 تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 5 طبقه دارای 3 طبقه مثبت و دو طبقه منفی می‌باشد.

هتل آتور با 24 واحداقامتی مجهز به امکانات و خدماتی مناسب، اقامتی دلنشین همراه با آرامش را برای مهمانان گرامی فراهم آورده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتور در طبقات اول تا سوم هتل قرار دارند. رستوران هتل نیز با ارائه انواع غذاهای ایرانی با کیفیت، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل شامل آسانسور، لابی، پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، سالن صبحانه‌خوری، رمپ، روم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و واحدهای اقامتی، اتاق چمدان، تراسفر با هزینه، فتوکپی، پرینتر، روزنامه، خدمات بیدارباش، صرافی و... است.

هتل گل گندم

هتل گل گندم مشهد در سال 1391 فعالیت خود را به عنوان یک هتل دو ستاره در خیابان امام رضا آغاز نمود. خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی ورودی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. زائران و مسافران با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به ورودی باب الرضا خواهند داشت و با پیمودن مسافت 3 کیلومتر به توفیق زیارت امام رضا نائل می‌شوند.

این هتل پنج طبقه دارای 30 واحداقامتی می‌باشد. لازم به‌ذکر است که در قسمت ورودی هتل دو پله وجود دارد.
موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا دسترسی آسانی به مراکز و اماکن گردشگری از جمله پارک میرزا کوچک خان، بوستان وحدت، شهربازی هپی لند، شهربازی اکسون، پارک ژوراسیک، باغ ملی، آرامگاه نادرشاه افشار، خانه تاریخی داروغه، کاروانسرای بابا قدرت، خانه تاریخی توکلی، گنبد خشتی، کلیسای وانک، گنبد سبز، خانه ملک، موزه مرکزی آستان قدس، موزه مردم شناسی، فلکه آب، میدان شهدا، مصلای پایین خیابان، سینما هویزه، سینما آفریقا، پردیس کتاب و... دارد.


از مراکز تجاری نزدیک به این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا می‌توان به بازار سرشور، بازار عباس قلی خان، بازار هفده شهریور، بازار جنت، سرای بلور، زیست خاور، مراکز تجاری خیابان سعدی و دانشگاه، بازار گوهرشاد و... اشاره نمود. فاصله هتل گل گندم تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد 6 کیلومتر و 500 متر، تا پایانه امام رضا 2 کیلومتر و 600 متر و تا ایستگاه راه آهن 8 کیلومتر و 300 متر می‌باشد.

هتل سقا مشهد

هتل سقا، هتل دو ستاره در خیابان امام رضا مشهد است که به‌ دلیل قرار داشتن در خیابان امام رضا و دسترسی راحت به حرم مطهر، گزینه‌ای مناسب برای اقامت مسافرانی است که به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر کرده‌اند.

موقعیت مکانی خوب هتل سقا باعث شده تا زائران علاوه بر فاصله نزدیک به حرم به سایر اماکن گردشگری و تجاری شهر مشهد نیز دسترسی راحتی داشته باشند.

هتل دو ستاره سقا فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد تا افتخار میزبانی از زائران گرامی حرم مطهر امام رضا (ع) را داشته باشد. مدیریت هتل به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات هتل، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان 6 طبقه هتل دارای 82 واحداقامتی با امکانات کامل و مجهز می‌باشد. میهمانان گرامی هتل سقا باید توجه داشته باشند که در بخش ورودی هتل، چند پله وجود دارد.

این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا، تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد حدود 8 کیلومتر، تا پایانه امام رضا 5 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر فاصله دارد. برخورد بسیار خوب پرسنل هتل و همین‌طور تمیزی و امکانات خوب هتل ازجمله پارکینگ، رستوران، خدمات ویژه معلولین و... مورد رضایت مهمانان هتل سقا مشهد قرار گرفته است.


امکانات عمومی هتل شامل لابی، آسانسور، رستوران، سالن صبحانه‌خوری، دستگاه ATM، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و... می‌باشد.

از خدمات خوب هتل سقا مشهد می‌توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات ویژه معلولین، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، فکس، فتوکپی و... اشاره کرد.

هتل فراز مشهد

هتل فراز مشهد در سال 1394 به عنوان یک هتل دو ستاره در خیابان امام رضا مشهد فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل در 6 طبقه بنا شد و دارای 30 واحداقامتی مجهز می‌باشد.

از مزایای هتل دو ستاره فراز، قرار داشتن در یکی از 4 خیابان‌ اصلی ورودی به حرم مطهر امام رضا (ع) است، که از نکات حائز اهمیت انتخاب هتل برای زائران و مسافران مشهد می‌باشد. وجود مراکز خرید در اطراف هتل دو ستاره فراز از دیگر مزایای اقامت در این هتل به‌شمار می‌رود.

میهمانان هتل فراز مشهد این هتل را از نظر نظافت، موقعیت مکانی، امکانات و ارائه خدمات، در سطح بسیار بالایی دانسته و آن را در حد یک هتل سه ستاره می‌دانند. برخورد بسیار خوب و مهمان نوازانه پرسنل و کارکنان هتل، بسیار مورد توجه مهمانان هتل قرار گرفته است.

امکانات و خدمات این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا شامل پارکینگ، آسانسور، کافی‌شاپ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، امکانات ویژه معلولین، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات تور، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، سرویس رایگان به حرم مطهر، خدمات تهیه بلیط، دستگاه واکس کفش و... می‌باشد.


هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد یک هتل دو ستاره در خیابان امام رضا است که فعالیت خود را در سال 1390 آغاز کرد. این هتل شش طبقه دارای 60 واحداقامتی است که در طبقات اول تا ششم هتل قرار دارند.

هتل دو ستاره المپیا در سال 1396 به جهت ارائه بهتر خدمات و امکانات به مهمانان هتل، مورد بازسازی قرار گرفت.قرارگیری هتل المپیا در خیابان امام رضا 8 باعث شده تا زائران دسترسی راحتی به ورودی باب الرضا داشته باشند و با پیمودن فاصله‌ی 800 متری به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند.

میهمانان عزیز در هنگام رزرو هتل المپیا به این نکته توجه داشته باشند که برخی از اتاق‌های هتل فاقد پنجره بوده و تنها نورگیر دارند.

از امکانات و خدمات کلی هتل المپیا مشهد می‌توان به لابی، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون ومبل راحتی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین، خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، اتاق چمدان، فکس، پرینتر، فتوکپی، دستگاه واکس کفش و... اشاره کرد.

بهترین روش رزرو هتل های مشهد برای سفرهای کاری چیست؟

اگر برای پرسنل شرکت خود و یا سفرهای کاری به دنبال هتل هستید، بایستی بگوییم که ایران هتل آنلاین بهترین جا برای این کار است.

شما به راحتی با عضویت در سایت صاحب یک اکانت شخصی شده و چنانچه رزرو‌های خود را از طریق اکانت انجام دهید، از تخفیف‌های باورنکردنی برخوردار خواهید شد. هر چه میزان رزرو شما از طریق اکانت بیشتر باشد، پنل شما ارتقا می‌یابد و هر بار تخفیفات بیشتری را دریافت می‌کنید.

بازدید: 547





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.