SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3265
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۵۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

مزایا و معایب بیلبوردهای دیجیتال

مزایا و معایب بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال، نوعی بیلبورد الکترونیکی هستند که از فناوری دیجیتال برای نمایش محتوا استفاده می کنند. آنها به طور فزاینده ای محبوب می شوند زیرا مزایای زیادی نسبت به بیلبوردهای سنتی دارند، از جمله توانایی تغییر سریع و آسان محتوا، نمایش تصاویر متحرک و هدف قرار دادن مخاطبان خاص.

اگر قصد دارید از بیلبوردهای دیجیتالی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید،مهم است که اصول اولیه نحوه کار آنها و کارهایی که برای شروع باید انجام دهید را درک کنید. در این مقاله، ما یک نمای کلی از بیلبوردهای دیجیتال، از جمله نحوه عملکرد آنها و آنچه که برای شروع باید بدانید، به شما ارائه می دهیم.

بیلبوردهای دیجیتال چیست؟

بیلبوردهای دیجیتال نمایشگرهای الکترونیکی هستند که برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند. آنها اغلب در مناطق پرترافیک، مانند کنار بزرگراه ها یا در خیابان های شلوغ شهر قرار دارند. برخلاف بیلبوردهای سنتی که فقط می توانند یک تصویر ثابت را نمایش دهند، بیلبوردهای دیجیتالی می توانند تصاویر، فیلم ها یا پیام های مختلفی را نمایش دهند.

این به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت کمپین های تبلیغاتی خود را برای هدف قرار دادن مخاطبان مختلف یا تبلیغ محصولات مختلف تغییر دهند.

بیلبوردهای دیجیتال نوعی تبلیغات خارج از خانه (OOH) هستند. تبلیغات OOH شامل بیلبوردهای سنتی و همچنین نمایشگرهای دیجیتالی، نیمکت های ایستگاه اتوبوس و موارد دیگر نیز می شوند.

آنها چگونه کار می کنند؟

بیلبوردهای دیجیتال از دیودهای ساطع نور (LED) برای ایجاد تصاویر خود استفاده می کنند. ال ای دی ها نوعی نیمه هادی هستند که با اعمال الکتریسیته به آن نور ساطع می کنند. LED ها به صورت شبکه ای چیده شده اند و هر LED را می توان به صورت جداگانه کنترل کرد.

این به بیلبورد اجازه می دهد تا طیف وسیعی از تصاویر مختلف را بسته به پیامی که نمایش داده می شود، نمایش دهد. بیلبوردهای دیجیتالی دارای مزایای متعددی نسبت به بیلبوردهای استاتیک سنتی هستند. آنها قادر به نمایش طیف وسیعی از پیام های مختلف هستند که به سرعت و به راحتی قابل تغییر هستند. آنها همچنین نسبت به تابلوهای سنتی انرژی، کارآمدتر هستند.

مزایای بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب می شوند و دلیل خوبی هم دارد. در اینجا چهار مزیت سرمایه گذاری در بیلبوردهای دیجیتال برای کسب و کار شما آورده شده است:

1. آنها بسیار قابل مشاهده هستند. از دست دادن بیلبوردهای دیجیتال غیرممکن است، به این معنی که پیام شما توسط تعداد زیادی از مردم دیده می شود.

2. همه کاره هستند. شما می توانید پیام بیلبورد دیجیتال خود را هر چند وقت یکبار که دوست دارید تغییر دهید، که به شما امکان می دهد در بازاریابی خود انعطاف پذیر باشید.

3. مقرون به صرفه هستند. بیلبوردهای دیجیتال روشی بسیار مقرون به صرفه برای دستیابی به مخاطبان بسیار زیادی هستند.

4. آنها توجه را جلب می کنند. بیلبوردهای دیجیتالی چشم نواز هستند و جلب توجه می کنند، به این معنی که پیام شما بیشتر و عمیق تر، مورد توجه قرار می گیرد.

اگر به دنبال راهی برای دستیابی به افراد بیشتری با پیام بازاریابی خود هستید، بیلبورد دیجیتال گزینه فوق العاده ای است.

انواع بیلبورد دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال در اشکال و اندازه های مختلف، از نمایشگرهای کوچک و تک صفحه ای گرفته تا نمایشگرهای بزرگ و چند صفحه ای وجود دارند. انواع مختلفی از بیلبوردهای دیجیتالی نیز وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

بیلبوردهای دیجیتالی کوچک

بیلبوردهای دیجیتالی کوچک معمولاً نمایشگرهای تک صفحه ای هستند که 2.5 متر عرض و 1.2 متر ارتفاع یا کوچکتر دارد. که احتمالا در فروشگاه ها و مراکز تجاری با انها روبرو شده اید. ویدئو وال ها از این دسته هستند.

بیلبوردهای دیجیتالی بزرگ

بیلبوردهای دیجیتال بزرگ معمولاً نمایشگرهای چند صفحه ای هستند که اندازه آن ها 4.8 متر عرض و 2.5 متر ارتفاع یا بزرگتر است.

بیلبوردهای دیجیتالی در فضای باز

بیلبوردهای دیجیتالی در فضای باز در خارج، معمولاً در مناطق پرتردد قرار دارند. آنها اغلب عادت دارند. که همان تلویزیون های شهری به حساب می آیند که جاهای مختلف شهر مثل چهار راه قدس تهران قابل مشاهده است.

مقایسه اثربخشی انواع بیلبورد دیجیتال (مثل تلویزیون شهری و ویدئو وال ها)

درنظر داشته باشید که هر نوع از بیلبورد های دیجیتال، برای نوعی از استفاده مناسب است. هدف شما از اجرای کمپین، می تواند شما را به آن سمت سوق دهد که بین این انواع مختلف، بهترین و به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید.

در قسمت تبلیغات بیلبورد دیجیتال چیست، مقایسه تلویزیون شهری و ویدئو وال می توانید در این رابطه بیشتر بخوانید و اطلاعات کسب کنید.

نتیجه نهایی

بیلبوردهای دیجیتال صنعتی به سرعت در حال رشد هستند و مزایای زیادی نسبت به بیلبوردهای سنتی دارند. تولید و نگهداری آنها هزینه کمتری دارند و می توان آنها را به سرعت تغییر داد تا رویدادها یا روندهای فعلی را منعکس کنند.

آنها همچنین می توانند برای جمعیت شناسی خاصی مورد هدف قرار گیرند که می تواند ابزار ارزشمندی برای تبلیغ کنندگان باشد.

با این حال، برخی از اشکالات برای بیلبوردهای دیجیتال نیز وجود دارد. آنها می توانند حواس رانندگان را پرت کنند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها بسیار جدید هستند، داده های زیادی در مورد اثربخشی طولانی مدت آنها وجود ندارد.

به طور کلی، بیلبوردهای دیجیتال یک رسانه جدید امیدوارکننده برای تبلیغ کنندگان هستند. آنها مزایای زیادی دارند، اما برخی از معایب بالقوه نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

بازدید: 3133




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.