SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 13492              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 28 آذر 95 Sun 18 December 16
تاریخ پایان : یکشنبه 28 آذر 95 Sun 18 December 16
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دفتر توسعه پایدار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اطلاعات تماس : 88947176 نمابر: lowcarbonbusinessconf@gmail.com 88916641
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه کنفرانس( http://yes.aut.ac.ir )

آب
هوا
انرژی
پسماند

توضیحات تکمیلی:

با توجه به اهیمت توجه به اهداف توسعه پایدار (SDGs) در سطح بین المللی و داخلی، همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ریاست محترم جمهوری به مباحث محیط زیست و توسعه در راستای عمل به اصل پنجاهم قانون اساسی و نیز تعهد پذیرفته شده از سوی ایران مبنی بر کاهش 4 % انتشار گازهای گلخانه ای در کنفرانس COP21 پاریس تا سال 2030، به نظر می رسد توسعه مفاهیم مربوط به تجارت و تولید کم کربن در راستای توسعه پایدار یکی از اصلی ترین زمینه های پیش رو و چالش های کشور باشد.
در این راستا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دانشگاه پیشتاز در توسعه پایدار اقدام به برگزاری نخستین کنفرانس تجارت کم کربن نموده است. این کنفرانس در پایان دوره 14 روزه ی بین المللی "جوانان پیشتاز در توسعه پایدار (YES)" می باشد، که توسط سازمان ملل متحد، شرکت My Climate برای اولین بار در ایران در تاریخ 14 الی 28 آذرماه 1395 برگزار شده و در آن به مباحث توسعه پایدار و محیط زیست پرداخته می شود.
با توجه به توضیحات فوق برای این همایش، نام "کنفرانس تجارت کم کربن" انتخاب شد تا با حضور متخصصان، کارشناسان، اساتید، دانش پژوهان و نمایندگان شرکت ها و سرمایه گذاران بین المللی و داخلی علاوه برمعرفی تجارت کم کربن و انتقال فن آوری، ساختار سرمایه گذاری و کمک های بین المللی در این راستا شرح داده شده و با انتشار سندی، مسیر برای سرمایه گذاری شرکت های دولتی و یا خصوصی، دانش بینان، مراکز تحقیقاتی و نهاد های قانون گذار بیشتر مشخص گردد.
حضور مدیران شرکت My Climate و همینطور استاتید و چهره های شناخته شده ی داخلی و خارجی در حوزه توسعه پایدار و اهداف آن، به این کنفرانس بین المللی اعتبار بسیاری بخشیده است و بستر همکاری مناسبی را بین این افراد و دفتر توسعه پایدار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به وجود آورده است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.