SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 18964              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 16 تیر 97 Sat 07 July 18
تاریخ پایان : شنبه 16 تیر 97 Sat 07 July 18
ساعت شروع : 10:00
ساعت پایان : 14:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکالی جنوبی، فلوریدا - لوور کی (Lower Keys)
Americas, South America
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان

جشنواره کنسرت موسیقی در زیر آب در سال 1984 توسط بیل بکر (Bill Becker) راه اندازی شده که سردبیر بخش خبری ایستگاه رادیویی موسیقی جاز WCNK است.

این جشنواره هرساله در همین تاریخ برگزار می شود و اجرای موسیقی زنده به گونه‌ای مسحور کننده در حین غواصی برای شرکت کنندگان و شنوندگان دریایی چون؛ ماهی‌های رنگی، سفره ماهی‌ها، اختاپوس، ستاره دریایی، مرجان‌ها، کوسه‌ها و سایر موجودات دریایی توسط موسیقدانان مشهور و نامی جهان برگزار می شود!

موسیقی هایی که توسط نوازندگان نواخته می شود به کمک بلندگوهای زیر آبی (Lubell Laboratory) پخش می شوند که البته صدا با وجود تجهیزات هم بسیار ضعیف است اما به شنیدنش می ارزد.

فستیوال زیر آبی لوور کی، در ماه جولای برگذار میشود و جالب اینجاست که آنچه موجب جذابیت آن شده، تنها تجربه شنیدن موسیقی تغییر شکل یافته نیست. این برنامه در واقع برای افزایش اطلاعات و جمع آوری کمک برای حفظ صخره های مرجانی است و به همین دلیل هر از گاهی موسیقی به دلیل پخش پیامهای آموزشی قطع میشود. این پیامها توسط پایگاه مناطق حفاظت شده دریایی تهیه و پخش میشود و به غواصان توضیح میدهند که چگونه بدون آسیب وارد کردن به مرجانها، میتوانند از حضور در میان آنها لذت ببرند.

این جشنواره در عمق 15 فوتی در زیر آب در منطقه دریایی لاورکیز (Lower Keys) و از ساعت 10 تا 14 شنبه 9 جولای برگزار شد و به صورت زنده از بسیاری از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پوشش داده شد.

لاورکیز شبه جزیره ای در حدود 6 مایلی جنوب بیگ پاین کی (Big Pine Key) در فلوریداری آمریکا قرار دارد


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.