SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 22239              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 20 مهر 96 Thu 12 October 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 20 مهر 96 Thu 12 October 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، انگلستان، لندن،
Euro, England, London
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت موسیقی ما( http://www.musicema.com )

«همایون شجریان» در توری که برای بزرگداشت پدر خود «محمدرضا شجریان» برگزار کرده، برای نخستین بار «هوای گریه» در دو شهر لندن و منچستر روی صحنه می‌برد. اجرای نخست این هنرمند 10 اکتبر در سالن پلازای شهر منچستر و اجرای دوم او 12 اکتبر در شهر لندن خواهد بود.

«همایون شجریان» در این کنسرت‌ها، قطعاتی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» با آهنگسازی «محمدجواد ضرابیان» را اجرا می‌کند. از جمله قطعات این برنامه می‌توان به تو کیستی، خانه سودا، هوای گریه، افسونگر، غریبانه، عشق از کجا، با ستاره‌ها، دفتر دل و نسیم وصل اشاره کرد.

در این برنامه‌ها سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، میلاد محمدی (تار)،‌ مستان اشتیاقی (دبل باس)، لعیا اعتمادی (ویولون آلتو)،‌ پریسا پیرزاده (ویولون)،‌ حسین رضایی‌نیا (دف)،‌ علی جعفری پویان (ویولون)، نگار نوراد (چلو)، آیین مشکاتیان (تنبک)،‌ پاشا هنجنی (نی)،‌ پریچهر خواجه (قانون) او را همراهی می‌کنند. «رضا صادقی» نیز به عنوان صدابردار در این کنسرت‌ها حضور دارد. تهیه کنندگی این برنامه را «مقداد مصطفایی» برعهده دارد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.