سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی 96
محورها و موضوعات مورد بحث:
1. تبیین وضع موجود و تحلیل روندهای آتی در بازاریابی گردشگری
2. معرفی و تمایز بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
3. استراتژی های متنوع بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
4. استراتژی های قیمت گذاری در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
5. روش های افزایش فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
6. راهبردهای فنون مذاکره و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی با تاکید بر مولفههای شخصیتی
7. بازاریابی دیجیتال با تاکید بر محتوا و شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری
8. بکارگیری ابزارهای نوین و آنلاین در بازاریابی خدمات گردشگری
9. نحوه حضور در نمایشگاههای ملی و بینالمللی گردشگری
10. نحوه رقابت در بازارهای بین المللی و جذب گردشگرهای خارجی
11. بازاریابی و فروش سازمانی B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
12. تجربیات کلیدی شرکت های موفق در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
سخنرانان سمینار:
1. جناب آقای دکتر نصیریان
• مدیر عامل موسسه آوای جلب سیاحان
• مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و موسسات آموزشی گردشگری
• مولف کتاب فرهنگ جامع، کاربردی و توصیفی صنعت گردشگردی و مهمانداری
• مولف کتاب آداب معاشرت، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری
• مدیر سابق دانشکده صنعت گردشگری وابسته سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
• مسوول واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در صنعت گردشگری
2. جناب آقای دکتر نادر سید امیری
• عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
• استاد درس بازاریابی گردشگری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
3. جناب آقای توحید اشرفی
• مدیر بازاریابی شرکت سفرهای علی بابا
• عضو هیات مدیره شرکت سفرهای علی بابا
• صاحب امتیاز وب سایت های alibaba.ir و jabama.ir
• فارغ التحصیل MBA از سازمان مدیریت صنعتی
4. جناب آقای دکتر محسن کرابی
• مدیر عامل شرکت آموزشی و پژوهشی گروه گردشگری مارکوپولو
• عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
• مدیر تورهای ورودی گروه گردشگری مارکوپولو
• مسوول امور بین الملل و نمایشگاه های خارجی گروه گردشگری مارکوپولو
5. جناب اشکان آقای بروج
• متخصص دیجیتال مارکتینگ گردشگری
• مدیر آکادمی گردشگری