SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29172              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 10 آبان 97 Thu 01 November 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 10 آبان 97 Thu 01 November 18
ساعت شروع : 15:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سرای محله دروس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

 فرا سینما هتل رواندا

زمان برگزاری کارگاه فرا سینما هتل رواندا ؛تهران - در محل سرای محله دروس تهران - در تاریخ 10 آبان ماه 97 میباشد .

با خرید یک بلیت مى توانید در دو فرا سینما با موضوعات متفاوت شرکت کنید.

شما از این کارگاه چه عایدتان می شود؟
در کارگاه آموزشی مذاکره بحران مرگبار «تکنیک های مذاکره موقعیت» به وسیله فیلم هتل رواندا مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. این فیلم به ما نشان می دهد وقتی در شرایط بحران یا دست خالی هستید و باید مذاکره کنید، چگونه می توانید و باید چه ویژگی هایی داشته باشید.
کاراکتر و شخصیت مذاکره کننده مقابل اتفاقات و مسائلی که در زمان مذاکره ممکن هست به وجود بیاد چه واکنشی را باید داشته باشد و چه کارهایی را باید انجام دهد که در تحلیل این فیلم خواهد آموخت.
فاصله اصلا مهم نیست
چون خیلی مهم است که شما به عنوان یک مذاکره کننده بتوانید در زمان های حساس مذاکره کنید و اثر بگذارید که به نتیجه دلخواه و رضایتمند خود برسید.
در این فیلم یک نفر با کسی که هزاران کیلومتر از او فاصله دارد مذاکره می کند. این مذاکره جان یک گروه عظیم را نجات می دهد. داستان فیلم هتل رواندا کاملا واقعی و بسیار در مذاکره اثرگذار است.
نقد و بررسی فیلم با پایه مذاکره
فیلم هتل رواندا در کارگاه فراسینما شرایط خفقان آور و پرفشاری را شبیه سازی می کند که در آن شرایط باید به مذاکره روی آورد. کارگاه طوری طراحی شده است که بتوانید از ترفندهای نفوذپذیر و اثرگذاری استفاده کنید.
این کارگاه با شیوه منحصر به فرد مهندس امیرحسین مظاهری همراه است که یکی از جنگنده های مذاکره در کشور است و با کولباری افتخارآفرین در مذاکرات تجاری فیلم را بهانه شبیه سازی مذاکره و ایجاد تجربه مجازی می کند. باید بیاموزیم در زمان مذاکره استفاده از نقطه ضعف طرف مقابل و به کارگیری سیاست و اصول مذاکره به بهترین نتیجه منجر می شود. با این تکنیک راه نجات در زمان بحران را درمی یابیم.
این کارگاه به تمام افرادی که اعتقاد دارند، می توانند و نیاز دارند با قدرتمند حرف زدن به نتایج کاری برسند، توصیه می شود.
هتل رواندا
فیلم هتل رواندا ساخت کشور انگلستان است. موضوع فیلم درام تاریخی است که با محوریت مذاکره ساخته شده است. Hotel Rwanda در سال 2004 به دست یک کارگردان ایرلندی به اسم تری جرج ساخته شده است.
مذاکره در بحران مرگبار
نقش اصلی فیلم را دان چیدل بازی کرده است. چیدل نقش یک هتل دار را در این فیلم بازی می کند که برای نجات جان اطرافیان خود تلاش بسیار و موثری خواهد کرد. موضوع اصلی فیلم درباره نسل کشی در سال 1994 است که در رواندا اتفاق افتاده است.
در این فیلم سعی بر آن است که از یک قتل عام دسته جمعی جلوگیری شود. مذاکره در این فیلم برای پناه به پناه جویان کاربرد فراوانی دارد. فیلم هتل رواندا با محوریت مذاکره در بحران مرگبار را به نمایش می گذارد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.