SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29173              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 14 آبان 97 Mon 05 November 18
تاریخ پایان : دوشنبه 14 آبان 97 Mon 05 November 18
ساعت شروع : 15:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سرای محله دروس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

 فراسینما؛ لطفا سیگار ...

زمان برگزاری کارگاه فراسینما؛ لطفا سیگار ...؛تهران - در محل سرای محله دروس تهران - در تاریخ 14 آبان ماه 97 میباشد .

با خرید یک بلیت مى توانید در دو فرا سینما با موضوعات متفاوت شرکت کنید.

لطفاً سیگار بکشید

آیا کلام شما اثر گذار است؟
مهره مار حقیقت دارد؟ و یا فقط یک ترفند است.
چطور حرف زدن برخی افراد بسیار اثر گذار است. فروشندگان حرفه ای در میدان عمل چگونه مخاطب را با ظرافت ترغیب می کنند.
بهترین راه برای پاسخ های ترقیب کننده چیست؟ چگونه برخی از افراد به راحتی حتی حرف های غیر منطقیشان را به کرسی می نشانند و گردن کلفتی کلامی به چه معناست؟
ما می توانیم با داشتن این توانایی تحول بزرگی را در زندگی خود چه در مسائل خانوادگی و چه در مذاکرات کسب و کار ایجاد نماییم. این توانایی همان برگ برنده ای است که به دنبالش هستیم.
شرکت در کارگاه ترغیب کننده حرفه ای سرمایه گذاری مادام العمری است که تا همیشه برای زندگی شما و روابطتان کافیست.امتیاز این کارگاه نسبت به دیگر دوره ها این است که اگر یک درصد مطالب این کلاس در زندگی خود تاثیر گذار ندانستید می توانید در همان نیمه اول کلاس انصراف دهید و مبلغ سرمایه گذاری خود را پس بگیرید. این گارانتی نشان دهنده فوق العاده بودن این کارگاه است.

بی منطق؛ ولی پیروز
گاهی که نمی توانیم در رقابتهای کلامی به نتیجه برسیم فکر می کنیم منطق ما ضعیف است یا آنها خیلی ...
واقعیت این است که تفاوت در داشتن توانایی رقابت کلامی و استفاده از الگو و فنون موثر است.
فیلم لطفا سیگار بکشید الگوی خوبی است تا فرصت ها و تهدیدهای مذاکره حرفه ای را ببینید و برای خود مدلسازی کنید. ساختار این کارگاه براساس ترغیب کنندگی حرفه ای طراحی شده است و با زبان ساده تکنیک های جذابی را برای شما به نمایش می گذارد و نشان می دهد که حتی در شرایطی که حرف شما خارج از منطق، علم و عرف است چگونه می توانید بر روی دیگران اثر بگذارید تا به راحتی به هدف خود برسید.

بررسی فیلم با محور ترغیب کنندگی
فیلم thank you for smoking در کارگاه فراسینما به شما این امکان را می دهد که سه مدل مختلف ترغیب کنندگی را به شکل کامل بیاموزید و خواهید دید چطور افراد با استفاده از قدرت کلامشان به خواسته ها و در نهایت ثروت و پول می رسند.
فرار به جلو یکی از بهترین تکنیک هایی است که "نیک نیلور" بارها ازآن استفاده می کند و به شما می آموزد که چگونه از آن استفاده کنید اما آنچه این کارگاه را متمایز می کند بیان جزئیات و موشکافی رفتارهای خاص "نیلور" است که چگونه بر روی مخاطبانش تاثیر گذار است.
در این کارگاه 17 تکنیک ترغیب کنندگی با شیوه جذاب مهندس امیرحسین مظاهری که یکی از اساتید حرفه ای در فنون کسب و کار و مذاکرات تجاری است بررسی می شود. تکنیک هایی بسیار ظریف اما تعیین کننده.

لطفا سیگار بکشید
فیلم لطفا سیگار بکشید در سال 2005 در کشور امریکا ساخته شده است. این فیلم امریکایی نقش اول آن را "آرون اکهارت" ایفا می کند و در این فیلم سخنگوی شرکت تنباکویی است، که با اسم "نیک نیلور شناخته می شود. موضوع اصلی فیلم کمدی_درام است و او در این فیلم نقش یک ترغیب کننده حرفه ای را به نمایش می گذارد.
در این فیلم تمام کش مکش های کاری و حرفه ای با زبان مذاکره حل می شوند، آنچه بسیار اثرگذار است سادگی کلام و مثال های عامیانه ای است که "نیک" با استفاده از آن ها مخاطبانش را دچار چالش می کند و در نهایت باعث همسو شدن آن ها می شود.
این فیلم یکی از فیلم های توصیه شده دانشگاه هار وارد است که مدیران و کارآفرینان باید حتما ببیندند و از آن بیاموزند.

این کارگاه در مهارت مذاکرات ما چه اثری می گذارد
تمام ثروت آفرینان خود ساخته ترغیب کنندگانی حرفه ای هستند و زمانی که با آنها هم کلام می شوید به راحتی شما را مجذوب می کنند که کالا یا محصول آنها را بخرید و یا روی پروژه آنها سرمایه گذاری کنید، این مهارت به آنها امکان بی نظیری را می دهد که با دست خالی و بدون سرمایه کاری را آغاز و از سرمایه دیگران استفاده کنند.
بسیاری از مدیران هم ترغیب کننده حرفه ای هستند و می توانند افراد را در مسیر وظایف شان تشویق و هدایت کنند، این کارگاه یک فرصت عالیست تا روش ها و تکینک های مورد نیازتان را برای تاثیر گذاری فوق العاده بر دیگران بیاموزید و تجربه ای تحسین برانگیز برای خود ایجاد کنید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.