SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29174              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 21 آبان 97 Mon 12 November 18
تاریخ پایان : دوشنبه 21 آبان 97 Mon 12 November 18
ساعت شروع : 15:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سرای محله دروس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

 12 مرد خشمگین

زمان برگزاری کارگاه فراسینما؛ 12 مرد خشمگین؛تهران - در محل سرای محله دروس تهران - در تاریخ 21 آبان ماه 97 میباشد .

12 مرد خشمگین
در میان انبوهی از مخالفان ...
زمانی که تصمیم گرفته ایم در یک مذاکره بزرگ شرکت کنیم برای پیروزی در مقابل تعداد زیادی از مخالفان چه باید کنیم؟ چگونه باید در ذهن مخاطبان خود اثرگذاری داشته باشیم؟ برای متقاعد کردن آن ها چه برخورد و رفتاری باید نشان دهیم؟ چطور می توانیم به خواسته خود برسیم و حرف خود را به کرسی بنشانیم؟ مبارزه با دستان خالی و در شرایط سخت و بحرانی با چه تکنیک هایی می تواند به بهترین نتیجه برای ما تمام شود. ما باید با زیرکی به هدف خود برسیم حتی با به بازی گرفتن مخالفان خود. متقاعد کردن هنر ماست.
وقتی حرفتان را گوش نمی دهند
فیلم 12 مرد خشمگین یکی از فیلم های توصیه شده دانشگاه هاروارد است که مدیران و کارآفرینان باید آن را ببینند، چرا که این فیلم نشان می دهد چگونه یک نفر می تواند 11 نفر مخالف خود را می تواند به موافقین خود تبدیل کند
این فیلم که در یک فضای بسته ضبط شده است و به خوبی نشان می دهد که شما برای متقاعد کردن افراد مختلف چگونه باید دست به کار شوید و از چه الگوها و ترفندهایی استفاده کنید، شخص اول فیلم یک الگوی تمام عیار از مکانیزم آب است که با زیرکی مقاومت ها را می شکند و مخالفین را با خود همراه می کند. این توانایی تکنیک بسیار عالی است که شما می توانید در خود ایجاد و همیشه شرایط را در دست گیرید.
بررسی فیلم با محور متقاعد کنندگی
زمانی که افراد بی حوصله می خواهند زود به نتیجه ای مخالف نظر نقش اول فیلم برسند، استفاده از تکنیک "تخلیه" و "مار کبری" روش های تجربه شده ایست که می تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند و کار را یکسره کند. وقتی شما وارد بازی تخلیه با فرد مخالف می شوید ناخودآگاه او را خلع سلاح کرده اید و می توانید با تداوم این روش او را به نتیجه مورد نظر خود برسانید.
در این کارگاه جذاب با تدریس مهندس امیر حسین مظاهری به مقایسه و بررسی عملکرد صحیح و استفاده از ترفندهای مناسب برای این بحران ها می پردازیم و با معرفی الگوها و روش ها، یاد می گیریم که چگونه با رفتاری متقاعد کننده بتوانیم در مذاکرات پیروز و در نتیجه رشد و پیشرفتی قابل قبول داشته باشیم.
متقاعد کننده حرفه ای فردی حرفه ای نیست، بلکه فردیست که رفتاری حرفه ای دارد و می تواند مخاطب را به نتیجه دلخواه برساند.
12 مرد خشمگین
فیلم ?? مرد خشمگین جریان محاکمه یک جوان هجده ساله است که همه مصمم هستند باید اعدام شود. در این جمع یک نفر با محاکمه این پسر مخالف است و تمامی 11 نفر بقیه که هیئت منصفه دادگاه هستند را با نظر خود هم رای می کند. این اتفاق آنچنان ظریف و زیبا شکل می گیرد که بیننده در حیرت روش های مذاکره شخص اول فیلم خواهد بود.
قهرمان فیلم در بسیاری از موارد در شرایط بد قرار می گیرد و با روش های مختلف از بد حادثه فرار می کند و با هوشیاری تمام شرایط بحرانی را مدیریت و نتیجه را به نفع خود برمی گرداند که در برخی مواقع اشتباهات کوچکی باعث عدم موفقیت وی نیز می گردد.
ما در این فیلم یاد می گیریم که چگونه در بدترین زمان بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم و چطور بر روی دیگران اثر گذار باشیم.
متقاعد کنندگان حرفه ای ...
توانایی این افراد اثرگذاری بر ضمیر و ذهن مخاطب است که با ظریف ترین ترفندها طوری رفتار می کنند که شخص مقابل خود به این نتیجه برسد که بایستی با هدف او همسو باشد. توانایی اصلی آنها در امتیاز گرفتن از کسانی است که مخالف نظر آنها رفتار می کنند، اینکه شخص می تواند طوری رفتار کند که به صورت غیر ملموس مخالفان را درگیر چالش کند تا درنهایت حتی همان افراد به کسانی موافق و مدافع تبدیل شوند.
این توانایی در مذاکرات، فروش و مدیریت نقش قابل توجهی دارد و در این کارگاه ما به بررسی و شناخت تک تک ترفندهای متقاعد کردن از نوع حرفه ای می پردازیم.
تصور کنید این مهارت را در دو سال گذشته به دست می آوردید؛ جایگاه شما امروز در کسب و کار، حقوق، مزایا و خرید و فروش خود چگونه بود...

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.