SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29185              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 01 آذر 97 Thu 22 November 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 01 آذر 97 Thu 22 November 18
ساعت شروع : 15:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سرای محله دروس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

پل جاسوسان

زمان برگزاری کارگاه فرا سینما پل جاسوسان ؛تهران - در محل سرای محله دروس تهران - در تاریخ 1 آذر ماه 97 میباشد .

با خرید یک بلیت مى توانید در دو فرا سینما با موضوعات متفاوت شرکت کنید.

پل جاسوسان

تصمیم گیری و انتخاب ...
وقتی تصمیم می گیرید در یک مذاکره شرکت کنید و برنده باشید، باید چه ویژگی هایی داشته باشید.
تا حالا هیجان و احساس منفی و مثبت شما باعث خراب کردن مذاکره تان شده است؟
در مذاکره چگونه به خواسته های خود دست پیدا می کنید؟ آینده نگری در مذاکرات چه سودی دارد و چگونه از شتاب زدگی در تصمیم گیری هایمان جلوگیری کنیم؟ روش های امتیاز دهی و امتیاز گیری چطور باید باشد؟ شرایط و بحران ها را با چه روشی باید مدیریت کرد؟ چگونه می توانیم در مذاکرات تشخیص دهنده باشیم؟ پیش بینی رفتار افراد چه کمکی به ما خواهد کرد؟
ما دراین کارگاه یاد می گیریم که رفتارهای شخص مقابل را پیش بینی کنیم و در مواقع حساس و پر استرس بهترین انتخاب را داشته باشیم.
یادمان باشد حدس زدن احساس طرف مقابل بسیار مهم و سرنوشت ساز است؟

امتیاز گرفتن و امتیاز دادن
در این فیلم ما می بینیم که چگونه "داناوان" به عنوان وکیل مدافع، رای دادگاه را از اعدام موکل خود باز میگرداند تا در زمان مناسب بتواند از او به عنوان یک برگ برنده استفاده کند؛ نگاه آینده نگرانه "داناوان" و کنترل رفتارهای شتاب زده برای رسیدن به هدفی بزرگتر و نیز در مرحله ی بعدی استفاده از او برای تبادل و گرفتن امتیاز های بیشتر فقط با به کار گیری حس ششم و حدس زدن اتفاقات و تصمیمات شخص مقابلش شکل می گیرد؛ او با تسلط و هوشیاری کامل شرایط را به دست گرفته و دولت آلمان و روسیه را مجبور می کند تا به خواسته او تن دهند.
تکنیک های مذاکره و استفاده از هوش هیجانی در این کارگاه به صورت تخصصی موشکافی می شود.

بررسی فیلم با محور هوش هیجانی
در این فیلم "جیمز داناوان و رودلف ایبل" سرنخ های زیادی را برای مبارزات کلامی در کسب و کارشان به دست آورده اند و با استفاده از مهندسی معکوس مذاکره، ضریب برد در مذاکره را افزایش داده اند.
داناوان در مقابل رودلف قرار دارد؛ اما درک رفتار رودلف که جاسوس کارکشته "کا گ ب" است و حتی تحسین کلامی او که با دوراندیشی انجام می شود، باعث خواهد شد داناوان با گرفتن امتیاز اضافه و غیر منطقی از دولت روسیه به امتیازات کلانی در امریکا دست یابد.
امتیاز اضافه گرفتن در سطح بین المللی با دست خالی به شما این ایده را می دهد که چگونه در زندگی عالی امتیازات مورد نظر خود را به سادگی به دست آورید و در مقابل امتیازخواهی ها مقاومت کنید تا شرایط همیشه به نفع شما تمام شود.
در این کارگاه شیوه تدریس جذاب مهندس مظاهری با شبیه سازی تجربه های شخصی ایشان همگام با داستان فیلم روایتی است که به یادگیری روش های علمی و فن پیش بینی رفتار طرف مقابل در مذاکره می انجامد.
پل جاسوسان
"داناوان" وکالت یک جاسوس روس را در دادگاه امریکا به عهده می گیرد و در همان زمان به این فکر می افتد که می تواند به جای اعدام او، از وی به عنوان ابزاری برای مبادله در آینده استفاده کند. داناوان با دست خالی و به تنهایی به مذاکره با دولت های روسیه و آلمان می رود و با استفاده از توانایی مذاکره خود، در سطح بالایی به عنوان نماینده دولت امریکا با استفاده از ترفندهای فوق العاده، شرایط را به نفع دولت خود تمام می کند. یادگیری استراتژی های او در امتیازگیری از دولت های مقابل نکات بسیار ظریف و تعیین کننده ای برای الگو سازی ما دارد. استفاده از توانایی پیش بینی و به کارگیری هوش هیجانی تعیین کننده نتیجه مذاکرات ما خواهد بود.

ذهن خوانی در مذاکرات
کسانی که می توانند رفتارهای طرف مقابل خود را پیش بینی کنند همیشه یک گام جلوتر هستند، این افراد معمولاً با ایجاد چالش در ذهن مخاطب در ابتدا آنها را مجبور به تصمیم گیری و انتخاب می کنند و سپس با زیرکی تمام و حدس زدن رفتار طرف مقابل اقداماتی را به عمل می آورند. که در نهایت مجموع تنش ها و برخوردها به سودشان تمام شود و اینگونه افراد بدون هیچ استرسی به خواسته خود دست می یابند و می توانند امتیازات بیشتری را به دست آوردند و در تصمیم گیری ها و انتخابشان با تسلط بیشتری رفتار کنند و به خواسته شان دست یابند.
ما در این کارگاه به شما یاد می دهیم که چگونه افراد را در موقعیت قرار دهید، ذهن آنها را بخوانید، رفتار آن ها را حدس بزنید و از آنها امتیاز بیشتری بگیرید تا در مذاکره خود برنده باشید. این کارگاه تربیت حس ششم شماست.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.