SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29186              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 15 آذر 97 Thu 06 December 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 15 آذر 97 Thu 06 December 18
ساعت شروع : 08:30
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سرای محله دروس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

مک دونالد

زمان برگزاری کارگاه فرا سینما مک دونالد ؛تهران - در محل سرای محله دروس تهران - در تاریخ 15 آذر ماه 97 میباشد .

در کسب و کارهای حرفه ای...
ایجاد کسب و کار حرفه‌ای چه قواعدی دارد و چگونه می‌توانیم کسب و کارمان را با استفاده از روش توسعه شعب گسترش دهیم.
باز تعریف مجدد کسب و کار چیست و تکنیک دنده عوض کردن شخصیتی چطور به ثبات کسب و کار بر رشد درآمد ما اثر گذار است.
برای ساخت یک برند موفق به چه ابزارهایی نیاز داریم و تعدد شعب چگونه می تواند در کسب و کار ما تاثیر بگذارد.
برندهای معتبر دنیا برای شناخته شدن و اعتبار خود از چه استراتژی استفاده می کنند و چگونه کسب و کار خود را در جهت سودآوری پیش می برند.
"هری جی سان برن " با چه تکنیکی کسب و کار مک دونالد را از مرگ نجات داد.

امپراطوری در دنیای کسب و کار
داستان فیلم روایتی است از زندگی مردی باز نشسته که از فروشندگی دستگاه بستنی ساز و با دست خالی به امپراطوری برند بزرگ مک دونالد می انجامد.
در این فیلم شما با شخصیت های متخصص و کارآفرینی آشنا می شوید و از نزدیک می بینید که یک کسب و کار حرفه ای باید دارای چه رفتارها و نیازهایی باشد و چگونه شخصیت های مختلف مکمل هم هستند.
در داستان فیلم می بینیم که اگر فقط یک نفر وظیفه خود را درست انجام ندهد چه فاجعه ای به بار می آید. چرا که عملکرد زنجیروار هرکدام از شخصیت ها بر روی نتیجه نهایی به یک میزان تاثیرگذار و تعیین کننده است.
در فیلم مک دونالد زیباترین شکل آموزش فرانچایز (توسعه شعب) و تکنیک های رشد در کسب و کار را خواهیم دید.

قبل از توسعه شعب باید...
اکثر افراد بر این باور هستند که برای راه اندازی کسب و کار باید ارتباطات و سرمایه ای بزرگ داشته باشند.
در فیلم مک دونالد خواهیم دید که یک فرد 56 ساله با چه تکنیکی بزرگترین امتیاز غذای دنیا را می خرد و آن را به سود دهی می رساند و در نهایت آن را به برندی معروف تبدیل می کند.
این فیلم استفاده از تکنیک جابجایی شخصیت ها است که چگونه باعث رشد کسب و کار می شود.
متاسفانه در ایران بسیاری از کارآفرینان، کارفرمایان و فعالان اقتصادی به دلیل عدم آشنایی با تکنیک عوض کردن شخصیت (دنده عوض کردن) عموما نمی توانند به درجات و نتایج حرفه ای در کسب و کارشان دست یابند.
این فیلم نمایش تکنیک تغییر ایده و ایجاد یک اتفاق برای رسیدن به نتیجه حرفه ای است.
ما در داستان فیلم مک دونالد، 12 تکنیک روز دانشگاه هاروارد که نیاز اصلی در توسعه شعب هستند را مورد بررسی و مطالعه قرار می دهیم. در این کارگاه می توانیم با الگوسازی از این روش ها برای مدل شخصی کسب و کار خود، موفق ترین روش توسعه شعب را پیاده سازی کنیم.

مک دونالد
فیلم از آنجایی شروع می شود که دو برادر (صاحبان برند مک دونالد) در کارگاهی کار می کردند که سیستم کار در آنجا با روش خط تولید انجام می شد و این دقیقا همان ایده ای بود که آن ها با استفاده از آن مدل تولید سریع همبرگر (فست فود) را پیاده سازی کردند.
"ری راک" (فروشنده دستگاه های بستنی ساز) پس از دیدن استقبال زیاد از مغازه مک دونالد به عنوان نفر سوم با ایده افتتاح چند شعبه دیگر از مک دونالد وارد بازی می شود و تکنیک های جالبی را پیاده سازی می کند. در ادامه شاهد آن هستیم که پس از احداث 2-3 شعبه دیگر سیستم بطور کامل به سمت ورشکستگی می رود. که در اینجا با وارد شدن "هری جی سان برن" ورق برمی گردد و مجموعه از بحران نجات پیدا می کند و سرنوشت آن تاسیس بیش از 4000 شعبه در سراسر دنیاست که زاییده سبک خاصی است که تکنیک های آن با کمک این فیلم در کارگاه فوق العاده فراسینما توسط استاد مظاهری مورد تحلیل بررسی قرار می گیرد که ماحصل آن اقتدار و بزرگی برند شما خواهد بود.
برندهای بزرگ...
در کسب و کار یک بعد پول و درآمد است و بعد دیگر لذت خلق یک هویت سازمانی است. اعتباری که سرانجام آن شهرت، فراگیر شدن، محصول یا خدمت با برند شخصی ما است. توسعه شعب یعنی ما بتوانیم لذت شروع را به دفعات تجربه کنیم. دیده شدن در زندگی مردم نیازمند تکرار، تکرار و تکرار است.
گسترش شعب تضمین بقای کسب و کار است چراکه محوریت از روی فرد به سمت محصول یا خدمت، معکوس می شود. در این مسیر داشتن علم و شناخت اصول این تکرار الزامی است. زیرا قدم گذاشتن در این راه حساسیت خاصی را در بر دارد و ابعاد مختلفی را شامل می شود. اگر فقط یک عضو در کل مجموعه نتواند وظیفه خوبی را دقیق و با کیفیت انجام دهد ضرر آن متوجه تمام سیستم و در نهایت نابودی برند ما خواهد شد. شعبه سازی فعالیتی است که اگر اصولی اجرا گردد ما را در چرخه تداوم سودآوری قرار می دهد.
کارگاه فیلم مک دونالد همه زوایا را برای شما بررسی و تحلیل می کند و نکاتی را در بر دارد که سال ها تجربه به روز شده و ناب را در اختیارتان قرار می دهد تا از برند خود لذت ببرید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.