SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29433              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 29 آذر 97 Thu 20 December 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 29 آذر 97 Thu 20 December 18
ساعت شروع : 08:30
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، باغ کتاب تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

استیو جابز

زمان برگزاری کارگاه فرا سینما, استیو جابز؛تهران - در محل باغ کتاب تهران - در تاریخ 29 آذر ماه 97 میباشد .

زمان برگزاری: از ساعت 8:30 الی 16:30

چرا به سبک استیو جابز پول در نمی آورید؟
وقتی نام اپل شنیده می شود اولین تصویر ذهنی افراد "استیو جابز" است. اما واقعیت ماجرا این است که اپل بر پایه ی یک مثلث شکل گرفته است. " استیو جابز"، "استیو وزنیاک" و "مایک مرکولا"
آنچه در خلق اپل اثر گذار بوده است بیان اسم این سه نفر نیست، بلکه تعریف یک مدل گفته نشده است که یک ایده ساده را تبدیل به ثروتمندترین برند دنیا کرده است.
مدل رفتاری جابز، توسعه شرکت ها، مسیر رشد، نوع ایده پردازی و حتی اشتباهاتی است که منجر به اخراج او از یک مجموعه، درس هایی است که با یادگیری نکات آن در این کارگاه می آموزیم چگونه محصول یا خدمت را ساخته و پرورش دهیم تا مرز جهانی شدن.
چرا 90 % استارت آپها به نتیجه نمی رسند؟
چرا نمی توانیم شرکتمان را رشد دهیم ؟
چرا از استیو جابز فقط هزینه به روز کردن گوشی اپل به ما رسیده است ؟
آیا آنچه از اسطوره ای به نام جابز در دانشگاه استنفورد آموزش داده می شود با آموزه ای او در دانشگاه شریف یکی است ؟!!!!
چرا الگوی واقعی استیو جابز را نشناسیم و از آن نتیجه نگیریم؟

از ایده ای ساده تا برندی ثروتمند
چقدر در زندگی خود به فکر ایده پردازی هستید؟ توجه شما به فرصت های اطراف خود چقدر است؟ تاکنون فکر کرده اید که اگر در زندگی خود موقعیت های خوب را از دست ندهید پیشرفتتان چگونه می شود تاکنون فکر کرده اید افراد موفق این فرصت ها را خودشان ایجاد می کنند. اگر بفهمید چیزی به نام شانس یا اقبال وجود ندارد و تمام تفاقات نتیجه تصمیمات و عملکرد ماست از این پس چگونه رفتار می کنید؟ پدر پولدار شاید در زندگی ما اثرش آسایش و رفاه باشد ولی موفقیت زاییده تلاش های ما است و بیشتر کسانی که امروز صاحبان ثروتمندترین برندهای دنیا هستند از صفر مطلق شروع کرده اند. استیو جابز همان کسی است که در دوران دانشجویی از روی بی پولی جایی برای خوابیدن نداشت ولی مدل فکری او باعث شد که مالک یکی از ثروتمندترین برندهای دنیا شود.
استیو جابز یکی از عوامل رشد و نقاط عطف زندگیش را سفری ماورائی به هند می داند که 11 آموزه آن، زندگیش را متحول می کند، در طول این کارگاه یک روزه علاوه بر مواجهه با این آموزه ها ، نحوه پیاده سازی و کاربردی سازی آنرا می بینید و می توانید به نسخه شخصی خود برسید، کشف نسخه شخصی همان اتفاق منحصربفردی است که در ثروت آفرینان تجربه می کنند . این یک راز نیست. همه مشتاقان ثروت آفرینان بدنبال این دستاورد میلیون دلاری برای خود هستند.
از طرف دیگر با کاوش در روابط شخصی استیو جابز با دوستان و نزدیکانش به رمز گشائی از روابط پنهان و آشکار خالق اپل می پردازید. نه از سرکنجکاوی و سرگرمی بلکه بخاطر یافتن اشتباهات استیو و همکارنش ، تصمیمات غلطی که حتی باعث اخراجش از کمپانی خودش شد. شما با این یافته ها می توانید به تفکر 360 درجه نزدیک شوید و تصمیمات عالی و انتخابهای تعیین کننده داشته باشید.

خلق فرصت ها چگونه شکل می گیرد
تمام کسانی که امروز صاحب جایگاه، مقام و ثروت هستند، مسیری را پیموده اند که سبک زندگی آن ها را با دیگران متمایز کرده است.
جابز زاییده مدل های رفتاری است که ماحصل آن خلق یک محصول متفاوت است. او کسی است که با شناخت توانایی های خود قدرتمند بر روی عقایدش ایستاد او کسی است که به خود احترام می گذاشت و برای دستیابی به آرزوهایش از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کرد. جابز یک ایده آل گرا بود که با فنون خاصی زندگی شخصی و حرفه ای خود را تمرکز او همیشه در رسیدن به بهترین مدل ایده هایش بود. آگاهی او از نقاط قوت و ضعفش باعث شد تا برای ساختن از اهرم های صحیحی استفاده کند. کمک گرفتن از افراد متخصص برای خلق افکار او مسیر را برایش هموار می کرد. تمام این تجربه ها نتیجه شکست هایی است که هیچ وقت او را از پای درنیاورد.
زمانی که مدل جابز را آموختم و دیدم که تکنیک دنده "عوض کردن" چطور به حرکتم شتاب و تقلای و دست و پا زدنم را کم می کند.
شاید مدل مذاکره و فروش استیو جابز که از روشهای متعددی مانند "انهدام پارادایم" استفاده می کند و قیمت محصول را قبل از تولید 30% افزایش داده و میزان سفارش را 2 برابر می کند. بسیار کاربردی تر از دیگر تکنیک هاست. چرا که وقتی پیاده سازی این روش در ذهن حضار شکل می گیرد ، شادی چهره ، لبخند و حتی تشویق کردن های تک و توک نشان از رضایت وصف ناشدنی شرکت کنندگان دارد.

فیلم استیو جابز
داستان فیلم با شروع به شیوه پرزنت "آی پاد" شروع می شود و نشان می‌دهد که استیو جابز چگونه با مهارت کامل از "تکنیک آینه و شیشه" برای ایجاد انگیزه در سازمان استفاده می کند و چگونه می تواند به پرشورترین فروشنده یا خدای پرزنت تبدیل شود.
سپس از سال 2001 و ساختمان مرکزی اپل به سال 1974 در لابی خوابگاه دانشجوئی کالج ریدز برمی گردید، تا با ناگفته های پسری سرکش و شیطان همراه شوید. اینجاست که شما می توانید شروع از هیچِ غول صنعت ارتباطات آمریکا را از نزدیک لمس کنید. با او به دوران کارمندیش در شرکت آتاری می روید و آغاز اپل را از زیر زمین خانه پدری با رشد پلکانی دنبال می کنید. استخدام اولین کارمندان ، جذب سرمایه از روشی تضمین شده و ....
آنچه امروز بین تجربه اپل و بسیاری از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار ایرانی مشترک است "اشتباه رشد" است. چیزی که عدم درکش برای جابز باعث اخراج از اپل و ضرر چند میلیارد دلاری اپل شد و برای بسیار از ایرانیان مشابه است در میزانی کوچکتر.
اشتباه رشد برای شما چه زیان هایی داشته یا خواهد داشت ؟
تجربه لذت بخش شما در این کارگاه گره گشا، زمانی اتفاق می افتد که بیش از 21 ایده و تکنیک ناب کسب و کار در دل فیلم شبیه سازی می شود تا بدون هزنیه ویزا و بلیط آمریکا یکی از کاربردی ترین دانشگاه های دنیا را برای 8 ساعت تجربه کنید. این لذت را با یادگیری تکنیک های نابی که شما را به نسخه شخصی خود میرساند، بوجود می آورید تا براساس مدل جابز به بهترین نسخه خودت تبدیل شوی.
کسانی که ارئه کنندگان خوبی هستند
افرادی که توانایی تعریف و پرزنت خوبی دارند کسانی هستند که همیشه به عنوان مکمل و تعیین کننده در کسب و کارها ایفای نقش می نماید. چه بسیار افرادی هستند که توانایی تولید، ابداع و اختراع محصولات و خدمات بی نظیر و کاربردی را دارند ولی ضعف آن ها در نوع ارائه محصولشان باعث شده تا پیشرفتی نداشته باشند و همیشه در حال درجا زدن باشند. اینجاست که توانایی معرفی و تعریف، نیاز کار ماست و اگر ما علم لازم را داشته باشیم همانند استیو می توانیم به عنوان یک خالق با رهبری هدفمند برند خود را پرورش دهید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاریم. کسانی که این توانایی را به دست آورده اند به درک بالایی از شیوه های سیاست گذاری مالی رسیده اند و در جذب سرمایه گذاران توانایی دارند.
آن ها به خوبی می دانند که برای پیشرفت نمی توان به تنهایی اقدام کرد و نیازمند کمک گرفتن از دیگران هستند. آن ها الگوهای کلامی اثر گذار در ارائه محصول یا خدمات به مشتری و سرمایه گذران را می دانند و متخصص در روش ترکیب نیروها برای تعریف ساختار سازمانی در جهت قدرتمندسازی برند و کسب و کارشان هستند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.