SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 33069              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 01 شهریور 98 Fri 23 August 19
تاریخ پایان : دوشنبه 04 شهریور 98 Mon 26 August 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان خوزستان، شهرستان شوش
Asia, Middle East, Iran, Khuzestan Province
سطح برگزاری : داخلی، استانی
برگزارکننده : اداره­ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجم
اطلاعات تماس : ۰۶۱۳۳۳۶۴۴۱۶
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه جشنواره( https://theater.ir/ )

جشنواره تئاتر

زمان برگزاری  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛شوش - در محل شهرستان شوش - در تاریخ 1 تا 4 شهریور ناه 98 میباشد .

در بخش شرایط مسابقه صحنه ای سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان آمده است: نمایش هایی که در راستای ترویج شعار سال تولید شوند و در راستای هویت تئاتر خوزستان و از بسترهای تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت های استان خوزستان بهره ببرند، در اولویت پذیرش خواهند بود و بخش صحنه ای جشنواره که برگزیدگان آن نهایتاً به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد، صرفاً اختصاص به آثار ایرانی دارد.

در بخش دیگری از فراخوان در خصوص اجرای عمومی آثار نمایشی متقاضی حضور در جشنواره آمده است: جشنواره تئاتر استان خوزستان صرفاً به آثار نمایشی تولید شده هنرمندان تئاتر خوزستان که اجرای عمومی آنها به انجام رسیده است تعلق دارد. لذا گروه­هایی که حد فاصل زمانی پس از اتمام جشنواره تئاتر استانی در سال ۹۷ ( اول آذرماه ۱۳۹۷) تا یک ماه قبل از برگزاری (تا پایان تیرماه ۹۸) جشنواره تئاتر استانی در سال ۹۸، آثار خود را تولید کرده و حداقل ۷ اجرای عمومی در شهرستان خود داشته اند، می­توانند متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان باشند و تنها ملاک تایید اجرای عمومی آثار نمایشی جهت شرکت در جشنواره تئاتر استانی و نیز حضور در بخش­های تئاتر فجر؛ درج اطلاعات آثار نمایشی در زمان مقرر با ذکر تاریخ اجرای عمومی آن اثر در پورتال استانی « تئاتر خوزستان» می باشد.

همچنین در این فراخوان آمده است: گروه­های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استانی می­بایست یک نسخه لوح فشرده حاوی فایل نمایشنامه در محیط word و پنج قطعه عکس از اجرای نمایش به همراه ۴ نسخه از فیلم اجرای عمومی نمایش بر روی لوح فشرده، مجوز کتبی نویسنده یا ناشر و مترجم، گواهی تایید اجرای عمومی شهرستان، تصویر پروانه نمایش صادر شده توسط شورای نظارت بر نمایش شهرستان یا استان، چاپ خبر اجرا از پورتال تئاتر خوزستان و فرم تکمیل شده درخواست حضور در جشنواره ( فرم شماره ۱) را در تاریخ مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طبق مفاد این فراخوان بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره در دو مرحله صورت خواهد گرفت. در مرحله اول فیلم اجرای عمومی آثار متقاضی بر روی لوح فشرده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. آثار پذیرفته شده در مرحله اولیه بازبینی، در مرحله دوم به صورت زنده بازبینی خواهند شد و پس از اتمام مرحله دوم آثار راه­یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان معرفی خواهند شد.

در این فراخوان برای شرکت در بخش مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر آمده است:به منظور ارج نهادن به هنر عکاسان حوزه تئاتر و ارتقاء جایگاه عکس تئاتر در حوزه اطلاع رسانی، بخش نمایشگاه و عکس تئاتر را برای هم زمان با جشنواره تئاتر استانی برگزار می نماید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.