SliderSliderSlider
ایونت رو

 

AEEDC
کد رویداد : 34550              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 15 بهمن 98 Tue 04 February 20
تاریخ پایان : پنج شنبه 17 بهمن 98 Thu 06 February 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، امارات متحده عربی، دبی، نمایشگاه بین المللی دبی ( امارات)
Asia, Middle East, United Arab Emirates, Dubai
سطح برگزاری : خارجی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( duphat.ae )

 تجهیزات آزمایشگاهی

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی AEEDC دبی ؛امارات - در محل نمایشگاه بین المللی دبی ( امارات) - در تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه 98 میباشد .

نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی (AEEDC) از ۱۵ الی ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی (AEEDC) بزرگترین و برجسته ترین رویداد دندانپزشکی در خاورمیانه، شمال آفریقا و منطقه جنوب آسیا محسوب می شود. هر سال این رویداد بهترین جایگاه را برای افراد حرفه ای حوزه دندان و متخصصان صنعت از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و سایر نقاط جهان فراهم می آورد تا دانش خود را به روز نمایند، شبکه ارتباطی ایجاد کنند و علاوه بر تعامل، همکاری های تجاری جدید آغاز نمایند. کنفرانس دندانپزشکی دبی برنامه علمی بسیار جامعی ارائه خواهد داد که آخرین موضوعات و موارد بالینی در حوزه دندانپزشکی را پوشش می دهد. برنامه های موجود در نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی بر به روزترین اطلاعات علمی و راهکارهای پیشرفته دندانپزشکی تمرکز خواهند داشت.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.