SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 34885              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 11 اسفند 98 Sun 01 March 20
تاریخ پایان : چهارشنبه 14 اسفند 98 Wed 04 March 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان بوشهر، عسلویه ؛محل نمایشگاهی عسلویه
Asia, Middle East, Iran, Bushehr Province
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : نفت تور
اطلاعات تماس : ۰۷۷-۳۳۳۲۰۰۱۷ info@oiltour.ir
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( oiltour.ir )

نفت، گاز

زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی بازار تکنولوژی و نوآوری پارس جنوبی؛ عسلویه - در محل نمایشگاهی عسلویه  - در تاریخ 11 تا 14 اسفند ماه 98 میباشد .

درباره نمایشگاه ساخت داخل

نمایشگاه ساخت داخل

نمایشگاه ساخت داخل محلی برای مبادلات تکنولوژی و ارایه آخرین دستاوردها می باشد . همان طور که بازار مسکن محل مبادله مسکن است و بنگاه‌های معاملات مسکن واسطه‌های اطلاعاتی و حقوقی معامله مسکن هستند، در بازار فناوری و نوآوری واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به "عرضه‌کنندگان"، "متقاضیان"، "کارآفرینان" و "سرمایه‌گذاران" را دارد. درضمن به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی می‌پردازد.

تفاوت عمده و اصلی نمایشگاه ساخت داخل با فن بازارها موجود، ماهیت فرایندی این بازارها که با یک رویداد چند فعالیتی شروع می شود و با فرایند بازاریابی و تبادل بازار ادامه پیدا می کند. وجود متخصصین بازار می تواند کمک موثری به بازار شرکت های شرکت کننده می باشد.

ظرایف موجود در انتقال تکنولوژی لزوم ایجاد اطلاع‌رسانی صحیح، مشاوره و استانداردسازی مبادلات را بوجود آورد، که این نقش توسط بازار تکنولوژی و نوآوری ایفا می‌شود. این بازار در نقش یک واسطه حرفه‌ای در سطوح مختلف در کنار عرضه‌کنندگان و متقاضیان تکنولوژی (صنایع بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه‌گذاران) خواهد بود

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.