SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35128              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 17 تیر 99 Tue 07 July 20
تاریخ پایان : سه شنبه 17 تیر 99 Tue 07 July 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، گرجستان، تفلیس؛آکادمی بین المللی علوم و مطالعات گرجستان
Asia, Georgia
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو، نیاز به دعوت نامه، ویژه واجدین شرایط
برگزارکننده : آکادمی بین المللی علوم و مطالعات گرجستان
اطلاعات تماس : 09050265032 info@icmwmi.ir
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( www.icmwmi.ir )

مامایی

زمان برگزاری کنفرانس بین المللی یافته های نو در مامایی،زنان ،زایمان و نازایی (ICMWMI 2020)؛تفلیس - در محل تفلیس- آکادمی بین المللی علوم و مطالعات گرجستان - در تاریخ 17 تیر ماه 99 میباشد .

با استعانت از خداوند متعال، کنفرانس بین المللی یافته های نو در مامایی،زنان ،زایمان و نازایی (ICMWMI 2020) در 17 تیر ماه 1399 توسط" آکادمی بین المللی علوم و مطالعات گرجستان "با مشارکت علمی دانشگاه گرجستان و حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی در کشور گرجستان و شهر تفلیس برگزار خواهد شد.

باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی کنفرانس انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی ، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم مهندسی در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.