SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35303              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 13 اسفند 99 Wed 03 March 21
تاریخ پایان : شنبه 16 اسفند 99 Sat 06 March 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، نمایشگاه بین المللی
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : شرکت نمایشگاهی میلاد نور
اطلاعات تماس : 02188656169 - 02188653307 info@miladfair.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://miladfair.com/ )

حمل و نقل

زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی؛تهران - در محل نمایشگاه بین المللی تهران - در تاریخ  13 تا  16 اسفند ماه 99 میباشد .

 نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی تهران از 13 تا 16 اسفند  ۱۳۹۹ در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد. نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی تهران بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه خاورمیانه بوده و با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی برگزار می شود. اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است. دراین نمایشگاه ،شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارایه خواهند کرد و در کنارآن ها شرکت های حمل و نقل ریلی خارجی از کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه ، ایتالیا، ترکیه، چین،فلاند ، بنگلادش،بلژیک، جمهوری چک ، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان، سوئد حضور خواهند یافت.

نمایشگاه بین المللی تهران
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.