SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35391              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 12 شهریور 99 Wed 02 September 20
تاریخ پایان : شنبه 15 شهریور 99 Sat 05 September 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، نمایشگاه بین المللی استان فارس
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
برگزارکننده : خانم یکه باش
اطلاعات تماس : 07136200044 شماره فکس : 07136200049
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( www.farsfair.ir )

 پوشاک

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی پوشاک و صنایع وابسته ؛شیراز - در محل نمایشگاه بین المللی شیراز - در تاریخ 12 تا 15 شهریور  ماه 99 میباشد .

نمایشگاه بین المللی پوشاک

صنعت پوشاک از دیرباز تا کنون یکی از مهمترین صنایع در ایران و دیگر کشورها بوده در نمایشگاه بین المللی پوشاک شیراز نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان پوشاک ایران، گسترش بازار تولیدکنندگان مطرح برای فروشگاه‌های سراسر ایران، معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان پوشاک به سازمان‌ها ونهادها، معرفی توانمندی‌های صنعت پوشاک ایران به تجار کشورهای همسایه و رایزنان اقتصادی کشورهای هدف، ایجاد فضای گفتگوی مستقیم با عوامل زنجیره تامین صنعت پوشاک و صنایع نساجی و امکان طرح ایده‌های نوین در صنعت نساجی و پوشاک با برگزاری رویداد (استارت آپی) در نمایشگاه، از جمله اهداف مهم برگزاریی به شمار می‌آید.

مهمترین هدف نمایشگاه بین المللی پوشاک ، حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان است که گام‌های موثری در افزایش کیفیت تولیدات داخلی پوشاک کشور برداشته‌اند.

این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک و بنیاد ملی مد و لباس، با حضور تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه جایگاهی جامع برای به نمایش گذاشتن پارچه ها و محصولات مرتبط محسوب می‌شود. فرصتهای تجاری منحصربه‌فرد در ملاقات با مشتریان و کشف فرصت های جدید بازار از ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می آیند.نمایشگاه پوشاک فرصتی عالی برای تولیدکنندگان خارجی فراهم می کند تا روابط قوی تری در منطقه ایجاد کنند و حضور خود را در این بازار تثبیت نمایند. علاوه براین، سمینارهایی برای افزایش اطلاعات غرفه داران و بازدیدکنندگان درنظر گرفته شده است. نمایشگاه پوشاک بهترین جایگاه برای دستیابی به نگاهی کلی در مورد بازاریابی و فروش، شناسایی محصولات جدید و متنوع، و همچنین برقراری ارتباط با مخاطبین تجاری جدید در این بخش است. نمایشگاه پوشاک به گرمی از شما استقبال می‌کند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.