SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35780              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 16 آذر 99 Sun 06 December 20
تاریخ پایان : چهارشنبه 19 آذر 99 Wed 09 December 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان بوشهر، عسلویه ؛محل نمایشگاهی عسلویه
Asia, Middle East, Iran, Bushehr Province
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : نفت تور
اطلاعات تماس : ۰۷۷-۳۳۳۲۰۰۱۷ info@oiltour.ir
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( oiltour.ir )

نفت، گاز

زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی بازار تکنولوژی و نوآوری پارس جنوبی؛ عسلویه - در محل نمایشگاهی عسلویه  - در تاریخ 16 تا 19 آذر  ماه 99 میباشد .

در چهارمین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی، فروشندگان تکنولوژی فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و تکنولوژی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آن‌ها اقدام به بازاریابی نمایند. از طرفی این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان تکنولوژی نیز تقاضاهای خود را مطرح نموده و به این صورت قدرت انتخاب بالاتری در بین گزینه‌ها داشته باشد.

چرا باید در این نمایشگاه شرکت کنیم؟

پارس جنوبی بعنوان پایتخت انرژی ایران بازار گسترده و عظیمی برای شرکت های فعال در زمینه نفت گاز و پتروشیمی می باشد. حضور صنایع و شرکت های مطرح مانند شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی , شرکت نفت و گاز پارس , پتروپارس و همچنین فعالیت چندین واحد پتروشیمی فرصتی مغتنم برای شرکت هایی است که بدنبال ورود و یا توسعه فعالیت خود در منطقه می باشند. از طرفی دیگر ورود به بازار پارس جنوبی می تواند بعنوان مرجع و ریفرنس برای اکثر تعاملات داخلی و خارجی می باشد. نمایشگاه بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی علاوه بر ایجاد فرصت در راستای توسعه همکاری با صنایع منطقه , به تبع آن همکاری با دیگر شرکت کنندگان نیز فرصتی برای هم افزایی و تبادل می باشد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.